E-Bikez

Zeer goede ervaring

Beschrijf hier uw ervaring

Recent een elektrische fiets aangeschaft bij E-Bikez. Ze nemen de tijd voor klanten. We voelden totaal geen druk en kon rustig thuis erover nadenken. Wij hebben eerder 2 electrische fietsen naar... Recent een elektrische fiets aangeschaft bij E-Bikez. Ze nemen de tijd voor klanten. We voelden totaal geen druk en kon rustig thuis erover nadenken. Wij hebben eerder 2 electrische fietsen naar tevredenheid bij E-Bikez gekocht en hebben nu een 3e fiets aangeschaft! Dank voor de goede service. Voor ons geen andere zaak dan E-Bikez!

Els

Top service

Beschrijf hier uw ervaring

Pech onderweg met mijn fiets. E-bikez gebeld en zij regelde dat we gelijk terecht konden bij de reparateur.( we waren toevallig in de buurt aan het fietsen). Daar aangekomen fiets gelijk... Pech onderweg met mijn fiets. E-bikez gebeld en zij regelde dat we gelijk terecht konden bij de reparateur.( we waren toevallig in de buurt aan het fietsen). Daar aangekomen fiets gelijk gerepareerd.
Echte top service. En wij konden blij weer verder fietsen.

Kees Francino

Prima!

Beschrijf hier uw ervaring

Na ruim 5 jaar met de Spark Evo nu toe aan een moderner 'broertje' in een strakker, lichter en innovatiever jasje: de Nova LTD. Uitgebreid gesprek gehad inclusief proefritten. Een verademing in... Na ruim 5 jaar met de Spark Evo nu toe aan een moderner 'broertje' in een strakker, lichter en innovatiever jasje: de Nova LTD. Uitgebreid gesprek gehad inclusief proefritten. Een verademing in vergelijking met de lokale fietswinkel. Vlotte afhandeling en prettige communicatie. Zeker de moeite waard als u een nieuwe E-bike zoekt.

Iris Roelens

Nemen de tijd voor je vragen en denken met je mee

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb de e-bike Huyser Maleo vanuit België besteld. Ik had reeds eerder met een dergelijke fiets gereden, maar ondanks de goede telefonische uitleg twijfelde ik toch nog over de juiste maat. Om die... Ik heb de e-bike Huyser Maleo vanuit België besteld. Ik had reeds eerder met een dergelijke fiets gereden, maar ondanks de goede telefonische uitleg twijfelde ik toch nog over de juiste maat. Om die reden werden uiteindelijk 2 fietsen voorzien bij de levering, zodat ik nog even kon proefrijden ter plekke. Gelukkig, want de grotere maat bleek uiteindelijk de beste.
Conclusie: goeie service, snelle levering en uitgebreide uitleg ter plekke over het gebruik van de fiets zelf. Ook hier werd tijd voor genomen, niets snel snel snel. Een verademing in deze tijden :-)

Sanne de Jong

Zeer deskundig en top service!

Beschrijf hier uw ervaring

Denken met je mee, zetten een stapje extra en zijn zeer deskundig. Heel fijn!

Willem Podt

Prima en service gerichte onderneming

Beschrijf hier uw ervaring

Mijn Van Dijck Letho belt fiets is in prima staat op mijn huis adres afgeleverd.
Er was een misverstand over het stuur wat in goede harmonie is opgelost.
Ook werd goed meegedacht over een...
Er was een misverstand over het stuur wat in goede harmonie is opgelost.
Ook werd goed meegedacht over een oplossing voor mijn Ortlieb stuur tas en een passende accessoire geleverd.
Ik beveel E Bikez dan ook van harte aan.

R & M Arends

Top zaak voor e-bikes, heel goede service. Al de 2e fiets bij hun gekocht.

Beschrijf hier uw ervaring

Ervaring met aflevering maar ook onderhoud is pwrfect

Nagtegaal

Zeer prettige ervaring de heren namen alle tijd!

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb in februari de Leto gekocht en deze rijd na ruim 1000 km nog als nieuw. De 80nm midden motor bevalt mij erg goed en is zelfs voor in de bergen meer dan sterk genoeg. De nazorg aan huis is ook... Ik heb in februari de Leto gekocht en deze rijd na ruim 1000 km nog als nieuw. De 80nm midden motor bevalt mij erg goed en is zelfs voor in de bergen meer dan sterk genoeg. De nazorg aan huis is ook ideaal en bovenal zeer vriendelijk en meedenkend.
Kortom zeer tevreden en goed geregeld!

Jack Biesheuvel

Een fijn en zeer betrouwbaar bedrijf

Beschrijf hier uw ervaring

Dit is niet voor het eerst dat wij een fiets aanschaffen bij E-Bikez.
Sterker nog dit is voor de derde keer dat wij hier fietsen kopen.
Dat zegt al voldoende ,in onze ogen, over dit...
Dit is niet voor het eerst dat wij een fiets aanschaffen bij E-Bikez.
Sterker nog dit is voor de derde keer dat wij hier fietsen kopen.
Dat zegt al voldoende ,in onze ogen, over dit bedrijf.
Er is veel aandacht voor jouw wensen en die worden omgezet oplossingen die er zijn. Momenteel zijn er heel veel ontwikkelingen in de E-Bikes zoals traploos schakelen, een ketting of een riem. Hier wordt ook goed naar gekeken of dit wel nodig is voor jou.
M.a.w. er wordt een fiets verkocht die jouw past en geen onnodige kosten opgevoerd om veel geld te verdienen.
Tevens staat de services ook hoog in het vaandel.
Perfect bedrijf petje af

Vermeulen

Zeer tevreden, goed service

Beschrijf hier uw ervaring

3 jaar geleden Lacros vouwfietsen gekocht. Met veel plezier worden ze gebruikt. Eén van de fietsen gestolen. E-bikez heeft snel voor ons kunnen regelen, dat we een nieuwe zelfde fiets hadden en op... 3 jaar geleden Lacros vouwfietsen gekocht. Met veel plezier worden ze gebruikt. Eén van de fietsen gestolen. E-bikez heeft snel voor ons kunnen regelen, dat we een nieuwe zelfde fiets hadden en op vakantie konden.
Op vakantie in Frankrijk waren we opladers vergeten. Contact met E-bikez gehad en zij regelden dat er twee naar de camping werden gestuurd. Super.