Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Cas van Loon / Mattisson Healthcare bv

Top bedrijf, snel en adequeaat. Helder in de communicatie en gaan alleen akkoord met het allerbeste eind product.

Communicatie

Nog niet

Mattisson

Wij zijn heel blij met Dutchwebdesign! De communicatie via Monday verloopt goed en we worden altijd snel geholpen. Melanie denkt goed met ons mee bij het zoeken van passende oplossingen.

Vriendelijk, deskundig en snel antwoord.

Nog niks.

De Vlijt Linnen BV

Michelle houd goed de vinger aan de pols en zorgt dat we verder komen met onze bed-linnenshop.nl

Fijne samenwerking

Biesheuvel Autosport

Onze webshop was vooral achter de schermen zwaar verouderd, artikelen die er soms meer dan 20x keer instonden, tijd voor een upgrade dus

Na iets meer dan een jaar opschonen en verbeteren...

Na iets meer dan een jaar opschonen en verbeteren samen met Dutchwebdesign tot een mooie website gekomen en een basis waar we de komende jaren op kunnen bouwen

-De communicatie via "monday" verloopt zeer gemakkelijk
-Deskundig, vriendelijk en behulpzaam personeel, wij hebben dit project vooral gewerkt met Maxime & Thomas
-Duidelijke uitleg bij...
-De communicatie via "monday" verloopt zeer gemakkelijk
-Duidelijke uitleg bij nieuwe features

-Niet altijd even perfectionistisch
-Dutchwebdesign heeft in eerste instantie onderschat hoeveel werk het was

Sammy

DutchWebDesign is erg ruimdenkend, werken snel en leveren mooi professioneel maatwerk.

Weten de wensen van de klant creatief om te zetten in een uiteindelijk mooi professioneel product. Tanja Smulders is een zeer sterke projectleider en zorgde voor een fijne en sterke communicatie.

Aan het begin van het proces mag er echt duidelijk en uitgebreid besproken worden met de klant wat er allemaal nodig is om het uiteindelijke doel te behalen. Dit om te voorkomen dat er onderdelen... Aan het begin van het proces mag er echt duidelijk en uitgebreid besproken worden met de klant wat er allemaal nodig is om het uiteindelijke doel te behalen. Dit om te voorkomen dat er onderdelen aan het eind van het proces missen.

Dutch AGRO SOLUTIONS

Adequaat, nauwkeurig, vriendelijk & behulpzaam

Vriendelijk en behulpzaam

De communicatie in de startfase was niet goed, dit is later door Maxime en Thomas ruimschoots goedgemaakt.

Yoram

Prettige samenwerking met erg goede specialisten per vakgebied!

Maatwerk oplossingen

De klant nog meer meenemen in het proces!

WSB - WAGNER Shop

Positief! Luisterend oor, meedenkend en goed resultaat.

Goede projectleidster, die de lijntjes intern goed kent. Zij kan goed verwoorden wat de klant nodig heeft en dit vertalen naar de developers.

Iets minder verantwoordelijkheid bij de klant leggen. De klant is nieuw in zo'n wereld, dus kent binnen de ICT niet oorzaak/gevolg.

TUBES

Dutch Web Design heeft ons ondersteund met het bouwen van de frontend voor onze webshop. We zijn erg tevreden over de samenwerking en professionele krachten.

De communicatie verliep erg soepel en snel waardoor we al snel een oplevering konden realiseren.

De offerte is gebaseerd op basis van schatting van het aantal uren. Achteraf lijkt de offerte / factuur niet te worden bijgesteld als het minder uren zijn maar wel als het meer uren zijn. Wellicht... De offerte is gebaseerd op basis van schatting van het aantal uren. Achteraf lijkt de offerte / factuur niet te worden bijgesteld als het minder uren zijn maar wel als het meer uren zijn. Wellicht is dit een leerpunt tenzij het een fixed fee is natuurlijk.

CBK Zuidoost

Ik heb heel prettig samengewerkt met de verschillende mensen van Dutch Web Design. Ze dachten mee, kwamen met goede adviezen en oplossingen, waardoor we nu een hele, mooie overzichtelijke website... Ik heb heel prettig samengewerkt met de verschillende mensen van Dutch Web Design. Ze dachten mee, kwamen met goede adviezen en oplossingen, waardoor we nu een hele, mooie overzichtelijke website hebben. Wij zijn heel tevreden!

sparringspartners en niet te beroerd om dat extra stapje te doen.

Bij de start van het project was het ons niet duidelijk dat we al daadwerkelijk gestart waren. Dit had beter gecommuniceerd kunnen worden.