Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

European Football for Development Network

Met EFDN werken we al jaren samen met Dutchwebdesign. Gedurende deze periode heeft Dutchwebdesign reeds tientallen websites voor ons gebouwd, steeds in goed overleg en naar tevredenheid. Erg fijn om... Met EFDN werken we al jaren samen met Dutchwebdesign. Gedurende deze periode heeft Dutchwebdesign reeds tientallen websites voor ons gebouwd, steeds in goed overleg en naar tevredenheid. Erg fijn om met Renee, Emily en het team samen te werken.

Korte lijntjes, snel schakelen

Stef van KUBUS B.V.

Dutch Web Design heeft in een haastige situatie goed en snel een nieuwe website opgezet

Binnen projectbasis goed opschalen, ticketmanagement

Kleine verzoeken worden niet altijd direct goed begrepen en geïmplementeerd
Als een afgesproken deadline niet gehaald kan worden wordt dat niet gecommuniceerd

CBS Fontein

DWD heeft een mooie nieuwe website gemaakt voor onze basisschool.

Snelle reactie bij vragen.

Communicatie via Monday niet altijd prettig. Had zelf geen ervaring met dit programma. Soms lastig om terug te vinden waar je iets moet plaatsen of waar de opmerking gezet is.

Stichting De Hoeksche School

Dutch Webdesign heeft ons geholpen met het inrichten van onze nieuwe website bestaande uit verschillende subsites. Dat was een flinke klus en Wieneke heeft ons fantastisch geholpen en wegwijs... Dutch Webdesign heeft ons geholpen met het inrichten van onze nieuwe website bestaande uit verschillende subsites. Dat was een flinke klus en Wieneke heeft ons fantastisch geholpen en wegwijs gemaakt in de Gutenberg Wordpress versie. We zijn erg blij met haar! Ze is goed op de hoogte en houdt het overzicht van nog openstaande punten.

Fijne samenwerking

Communicatie rondom een afspraak liep niet goed wat ons tijd kostte terwijl we dit eigenlijk niet hadden

Fako Bijoux

Dutch Web Design heeft voor ons een nieuwe Magento 2 webshop gebouwd. Wij zijn hier erg blij mee. Met het nieuwe systeem kunnen we nog efficiënter werken.

Veel kennis over Magento en snelle communicatie. Fijn en overzichtelijk werken via Monday.

Zemic Europe B.V.

Wij werken sinds een paar jaar samen met DWD en zijn zeer tevreden over de samenwerking. Prettig contact en afspraken worden nagekomen.
Ze hebben veel Magento kennis en denken goed mee in...
Ze hebben veel Magento kennis en denken goed mee in oplossingen. De afgelopen maanden hebben zij een connector gebouwd tussen Magento en KCS Wholesale. Dit was een project met de nodige uitdagingen, waarin zij hebben laten zien over de juiste ervaring te beschikken om dit tot een goed einde te brengen. Wij zijn heel blij met de connector!

kennis van Magento, zien lastigere website issues als een uitdaging

nvt

Brandzaak

Fijne mensen!

Verstand van zaken

Oplevering kan soms beter

Meerdanlicht.nl

Wij hebben de afgelopen maanden zeer prettig met Dutch Web Design samen gewerkt. Vooral de samenwerking met Tessa, Maxime en Joost was bijzonder prettig. De werkwijze via Monday beviel mij zeer, ook... Wij hebben de afgelopen maanden zeer prettig met Dutch Web Design samen gewerkt. Vooral de samenwerking met Tessa, Maxime en Joost was bijzonder prettig. De werkwijze via Monday beviel mij zeer, ook was de communicatie altijd strak en eerlijk.

Communicatie, snelheid en werkwijze.

nvt

ServerZaak

Toegankelijk bedrijf waar prettig informeel contact mogelijk is. Er wordt goed geluisterd naar de wensen. Algemene kennis van het platform is uitstekend. Ze hebben ons prima geholpen met het... Toegankelijk bedrijf waar prettig informeel contact mogelijk is. Er wordt goed geluisterd naar de wensen. Algemene kennis van het platform is uitstekend. Ze hebben ons prima geholpen met het up-to-date houden van onze webshop en implementeren van nieuwe functionaliteiten.

Informele communicatie, goed luisteren naar wensen, hoge kennis, denken mee aan oplossingen.

In sommige gevallen zijn wij misschien té veeleisend en kost dat veel extra tijd, in sommige andere gevallen heb ik het gevoel dat er te makkelijk een groter aantal uren wordt ingeschat dan... In sommige gevallen zijn wij misschien té veeleisend en kost dat veel extra tijd, in sommige andere gevallen heb ik het gevoel dat er te makkelijk een groter aantal uren wordt ingeschat dan noodzakelijk is wat voor ons reden is om dit onderdeel dan maar niet te implementeren of aan te gaan.

Oliver Talens / Vlirdens

Goede websiteontwikkelaar met grote bereidheid tot ondersteuning

Luisteren goed en vragen door wanneer nodig

DutchWebDesign ontwikkelt middels Scrum waardoor alles is ingedeeld in sprints (tijdvakken). Dit werkt goed voor ontwikkeling van nieuwe websites of grote nieuwe functionaliteiten maar niet voor... DutchWebDesign ontwikkelt middels Scrum waardoor alles is ingedeeld in sprints (tijdvakken). Dit werkt goed voor ontwikkeling van nieuwe websites of grote nieuwe functionaliteiten maar niet voor het oplossen van problemen en bij kleine functionaliteit. Dit zou als een aparte stroom moeten worden ingericht.

Daarnaast kan het verwachtingmanagement beter. Wanneer kan de klant iets verwachten?

Reactie Dutchwebdesign.nl:

Bedankt voor je feedback Oliver! Zoals in de evaluatie meeting besproken zullen we zorgen voor een betere afstemming met jullie gedurende een sprint.