Offerte
Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Noor / Prins Autogassystemen B.V.

Project soepel gestart, maar na verloop van tijd ging het minder soepel. In het begin goed advies gekregen en het idee dat onze wensen duidelijk waren. Helaas door verschillende redenen hebben we... Project soepel gestart, maar na verloop van tijd ging het minder soepel. In het begin goed advies gekregen en het idee dat onze wensen duidelijk waren. Helaas door verschillende redenen hebben we meerdere dingen vaker dan twee keer moeten uitleggen (in beginfase, aan de nieuwe projectleider, aan de developer). Vertrouwen werd daardoor wat minder, maar team van DWD heeft kei hard gewerkt om het wel allemaal te realiseren. Projectmanagement heeft zeker ook voor een (te) groot deel bij Prins gelegen, maar samen hebben we wel bereikt wat we wilden. De medewerkers zijn flexibel, denken mee en willen ook gaan voor het beste resultaat. Een fase 2 was nodig omdat we niet alles in één keer bij de livegang mee konden nemen.

Bereidwilligheid
Inzet
Meedenken

Interne communicatie
Betere inschatting van uren vooraf zodat je daar niet zo extreem in uitloopt.

Robin Hendriks / Hobrand

Wij zijn vanaf februari de samenwerking aangegaan met DWD, waarbij wij door de gevoerde gesprekken het idee hadden dat het bedrijf goed past bij onze cultuur en werkwijze en alle vertrouwen hadden... Wij zijn vanaf februari de samenwerking aangegaan met DWD, waarbij wij door de gevoerde gesprekken het idee hadden dat het bedrijf goed past bij onze cultuur en werkwijze en alle vertrouwen hadden in de juiste oplossingen voor onze vraagstukken.
We zijn nu dan ook in de eindfase van het eerste grote project en we zijn ook blij dat de geschetste verwachting hierin ook klopt. Ik ervaar de samenwerking als zeer prettig, de korte lijnen en het mee denken over oplossingen op maat is voor ons belangrijk en dit bevalt prima. Ik verwacht dan ook dat we hiermee een partner hebben voor lange termijn die ons op het gebied van onze websites goed kan helpen waardoor wij met het bedrijf hier ook een verbeterslag in kunnen blijven maken.

Goed georganiseerd met diverse specialisten in huis (en voor groot deel ook in NL), hierdoor kan de klant snel geholpen worden

In beginfase zo goed mogelijk wensen van klant begrijpen en duidelijk het resultaat kunnen schetsen (zowel front als back end in het geval van migratie). Dit is vaak ook het moeilijkste deel van dit... In beginfase zo goed mogelijk wensen van klant begrijpen en duidelijk het resultaat kunnen schetsen (zowel front als back end in het geval van migratie). Dit is vaak ook het moeilijkste deel van dit soort projecten. Wij hebben met 1 sprint in het begin dan ook een aantal dingen over het hoofd gezien, en in sommige gevallen was de verwachting anders dan het resultaat. Wellicht kan dit met tussentijdse sprints bijgestuurd worden. In ons geval was het door de corona maatregelen ook lastiger om dit te realiseren.

Over-Y College Amsterdam Noord

Heldere (proces) lijnen, afgebakend in herkenbare project onderdelen. Gebruik van Monday als communicatie platform was even wennen en soms niet altijd effectief gebleken voor ons.

afbakening in herkenbare onderdelen, bereikbaarheid en respons op vragen of opmerkingen is ruim voldoende.

Gebruik van Monday voelt als een "moetje" naast de eigen email en telefoon. Heeft meer te maken met de gewenning en manier van werken.

Slaaploods.nl

Fijne ervaring, verstand van zaken!

Meedenken met de klant, durven nee te zeggen

Snelheid, planning

A. van Thuijl / Hadoks

In samenwerking met Dutch Webdesign ontwikkelden wij voor de huisartsenorganisatie Hadoks een nieuwe website. Wij zijn zeer tevreden over het ontwerp en de ondersteuning die wij kregen bij het... In samenwerking met Dutch Webdesign ontwikkelden wij voor de huisartsenorganisatie Hadoks een nieuwe website. Wij zijn zeer tevreden over het ontwerp en de ondersteuning die wij kregen bij het vullen van de website waardoor wij volgens planning live konden. De feestelijke taart die Dutch Webdesign daarvoor afleverde, was een welkome verrassing voor de medewerkers van Hadoks.

Snelle reactie, pro-actieve ondersteuning.

Vooraf duidelijkere omschrijving van taken o.a. dat de klant zelf verantwoordelijk is voor het vullen (tekst en beeld) van de site.

Surplus - I. Kapitein

Blij met het eindresultaat

Dutch Web Design heeft in het hele proces altijd met ons meegedacht naar oplossingen/functionaliteiten die het beste passen bij onze organisatie/wensen. De communicatietool werkt heel prettig.... Dutch Web Design heeft in het hele proces altijd met ons meegedacht naar oplossingen/functionaliteiten die het beste passen bij onze organisatie/wensen. De communicatietool werkt heel prettig. Altijd snel een reactie en zaken worden waar mogelijk snel opgelost. Mede dankzij de inzet van Dutch Web Design hebben we dit project met een strakke deadline succesvol af kunnen ronden.

Bij design meer rekening houden met schaalbaarheid op desktops, zodat dit niet ten koste gaat van het design. Interne afstemming tussen projectleider en business consultant verbeteren of... Bij design meer rekening houden met schaalbaarheid op desktops, zodat dit niet ten koste gaat van het design. Interne afstemming tussen projectleider en business consultant verbeteren of projectleider eerder laten aanschuiven in de gesprekken zodat gemaakte afspraken bij iedereen bekend zijn.

Larry van den Bolsem / Sweet Jewellery

Hele fijne samenwerking voor zover ik hier werk ( 1,5 jaar )

gedegen kennis van Magento

niet direct

Duidelijk communicatie en goede kwaliteit van opgeleverde werk.

Heldere communicatie met projectleider. Afspraken worden nagekomen.

Nog niet ervaren

Prima, verloopt prettig en fijn.

Kennis en respons op vragen/opmerkingen

Jammer dat alles via monday's verloopt.

Easylivery

Erg fijne ervaring met Dutchwebdesign. Ze hebben zonder twijfel het mooiste platform gemaakt wat er binnen ons budget mogelijk was. De samenwerking met onze projectleider Mirjam is geweldig, het... Erg fijne ervaring met Dutchwebdesign. Ze hebben zonder twijfel het mooiste platform gemaakt wat er binnen ons budget mogelijk was. De samenwerking met onze projectleider Mirjam is geweldig, het valt niet mee om met 2 ondernemers die elke week met wijzigingen komen samen te werken maar er word altijd actief meegedacht en vriendelijk gecommuiceerd. We hopen nog lang met jullie samen te werken. Easylivery

Het werken middels monday werkt fantastisch