Dutchwebdesign.nl

Dutchwebdesign.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Dutchwebdesign.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company22
9.7/10
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Dutchwebdesign.nl met 9.7/10. Gebaseerd op 22 ervaringen.
Communicatie
Resultaat
Nazorg

OriGENE
OriGENE

Flexibel en vriendelijk. Oplossingsgericht.

Online marketing als eigen kernactiviteit integreren in de bedrijfsvoering (is men mee bezig vlgs ons)

Score voor Dutchwebdesign.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima samenwerking. ook wisseling van project management (ivm vakantie) werd goed opgevolgd. en oi heel belangrijk: vriendelijke en vakbekwame mensen.

Alessandro Di Bucchianico
Alessandro Di Bucchianico

Goed design, helpdesk reageert zeer alert. Prettige communicatie om van wensen tot uitvoering te komen.

Beter afspraken / ontwerpbeslissingen bijhouden.

Score voor Dutchwebdesign.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Onze wensen voor een website met veel functionaliteit (zowel frontend als backend) zijn omgezet in een mooie, functionele website met een strak design.

Fonds Slachtofferhulp

Dutchwebdesign heeft één van onze *nieuwe) websites ontworpen. met de druk van een krappe deadline hebben ze binnen een kort tijdsbestek een fantastische website opgeleverd. hierbij is er intensief samengewerkt en hebben ze onze wensen knap uitgewerkt. zowel qua de vormgeving als de techniek is zijn wij zeer tevreden. verder was dutchwebdesign flexibel als er na de oplevering onduidelijkheden waren.

Pinch of Pepper
Pinch of Pepper

DWD heeft een prettige no nonsense houding, geen poespas en daardoor prettig in de communicatie en contacten.

Geen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Dwd heeft een erg mooie website gemaakt die exact verwoord wat wij uit willen stralen naar onze klanten. dit begint bij een goede briefing en design tot en met projectleiding en development.

Consulting
Consulting

Van idee naar ontwerp. Project management.

Bij de overdracht van design naar WordPress was er wat miscommunicatie, mede door de vakantieperiode.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Dutchwebdesign heeft onze nieuwe website ontworpen. ik ben zeer te spreken over de samenwerking. wat ik bijzonder knap vind is hoe ze onze ideëen en wensen hebben vertaald in een goed ontwerp. daarnaast liep de project management kant van het project heel soepel - er wordt snel en professioneel gereageerd op verzoeken.

Echte Bakker Piet Snelders
Echte Bakker Piet Snelders
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Erg tevreden over dutchwebdesign.nl.

GPO Solutions B.V.
GPO Solutions B.V.

Goede, duidelijke communicatie. Korte lijnen en deskundig advies.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Fijn bedrijf, fijne personen om mee samen te werken. vertalen de wensen van de klant naar de meeste prachtige websites. komen met goede ideeën en oplossingen en komen afspraken na!.

DataByte
DataByte

Duidelijke taal, goede communicatie, to the point, eerlijk.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer fijne samenwerking met dutchwebdesign.nl. duidelijke afspraken, geen poespas en een prachtige site als eindresultaat.

Janneke Leenders

Korte lijnen, snelle acties, geen poespas en doen wat ze zeggen... de afgelopen jaren heeft dwd diverse, complexe websites gemaakt voor mijn vorige werkgever. het te bewandelen tijdspad was vaak op het scherpst van de snede (door ons toedoen), maar de projecten zijn telkens op tijd en naar volle tevredenheid afgerond.

Stichting ZAAM
Stichting ZAAM

Contactpersonen makkelijk bereikbaar.
Communicatie vanuit de kant van DWD is goed

Hou de kwaliteit en service hoog.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Erg fijn team om mee samen te werken. ze luisteren goed naar wat de klant wilt en denken mee in oplossingen en niet in problemen. als iets technisch niet mogelijk is of een kleurencombinatie pakt niet mooi uit dan zullen zij dat eerlijk aangeven.

Bedrijfsinformatie

DutchWebdesign laat zich graag in een kader plaatsen, creatieve webbouwers,

dat omschrijft ons goed. Met een compact team van gedreven specialisten werken we hard aan het ontwerp en realiseren van originele, creatieve websites en webshops met een perfecte achterliggende techniek.
Adres
Franse Akker 21