Aariba

De pajarito en Mexicano besteld.
De pajarito en Mexicano besteld.
De pajarito wa heel heftig in begin met soms angstige beelden en toen heb ik dat weggewoven als mijn angsten en dat lukte heel goed. De interne beelden waren niet zo mooi verder. Na de intense diepe trip met gesloten ogen kon ik de omgeving als heel mooi ervaren. Leek op 1001 nocht Arabische stijl. De verlichting was prachtig. Een boom buiten gaf nieuwe inzichten en was ook echt prachtig. Het was alsof in de dingen om mij heen voor het eerst zag. Heel bijzonder.

Thomas

Goed contact; alles ontvangen

J.C. Reijngoudt

Dit is mijn eerste bestelling dus nog minimale ervaring ,maar zoals het ernaaruitziet maken de 2 kits die heb besteld nog geen aanstalten om pins te gaan produceren ondanks het naleven van de... Dit is mijn eerste bestelling dus nog minimale ervaring ,maar zoals het ernaaruitziet maken de 2 kits die heb besteld nog geen aanstalten om pins te gaan produceren ondanks het naleven van de instructies.

W de Haas

Niet goed, ik word genegeerd per mail, diverse mails gestuurd en geen reactie. Als er dan een negatieve beoordeling komt wordt er opeens wel gereageerd vanwaar de negatieve review en nog steeds... Niet goed, ik word genegeerd per mail, diverse mails gestuurd en geen reactie. Als er dan een negatieve beoordeling komt wordt er opeens wel gereageerd vanwaar de negatieve review en nog steeds volgt geen inhoudelijke informatie!!

Reactie Dutchmicrodosing:

Goedemorgen
wij hebben wel op uw mails geantwoord , heeft u al in uw spam gekeken ?
wij zijn uiteraard ook via de telefoon te bereiken .
groetjes Team Dutchmicrodosing

Christien Van gemert

Tara

Zeer snel geleverd.

Serge Van Den Heuvel

Zeer goed

Verrückt Pferd

Bravi! Velocissimi sulla consegna, i prodotti top!

Mel

I would be great to be able to translate the survey in English or French, but i don t really mind guessing what you ask for