Deskundigheid
Resultaat
Advies

Guus Bouchier

Bij ons is naar volle tevredenheid de ledverlichting geïnstalleerd .

Het resultaat in de winkel is uitstekend en er vallen niet zo als bij een ander soort verlichting lampen uit Bij ons is naar volle tevredenheid de ledverlichting geïnstalleerd .

De elektriciteitsrekening is maandelijks met €800 gedaald waardoor de investering zich snel terug verdiend.

Net als bij veel bedrijven, te druk

Autobedrijf Bert Wieten

Dankzij goed advies weer een prachtig verlicht energiezuinig pand.

Garden Seeds BV

Alles snel en prima geregeld

Holland Lift International B.V

In 2016 na een goed advies en begeleiding de eerste hal volledig van lijn led verlichting voorzien. Doordat onze medewerkers deze verlichting als de perfecte werkverlichting ervaren (men is... In 2016 na een goed advies en begeleiding de eerste hal volledig van lijn led verlichting voorzien. Doordat onze medewerkers deze verlichting als de perfecte werkverlichting ervaren (men is aantoonbaar minder vermoeid door de helderheid op de werkplek (minder ziekte verzuim)) hebben we besloten de ook de andere hal in 2017 met led verlichting te laten installeren, tevens hebben we alle werkbanken met uitgevoerd. Waarschijnlijk zullen we in 2018/2019 de productie hallen ook de bestaande verlichteng vervangen.

Martien Spaan

Er wordt tijdens overleg met aandacht geluisterd, prima advisering, correcte levering en goede monteur. Kortom, wij zijn een zeer tevreden klant!

Duidelijke uitleg, korte lijnen en zeer goede nazorg bij geconstateerde gebreken,

Snelle levering en installatie van LED panelen, goed verlopen

Holland Staal BV

Zeer enthousiaste mensen. Kwamen in een erg laat stadium bij ons project binnen, waardoor er helaas door de te korte voorbereiedinstijd daarna een paar dingen tussen wal en schip geraakt is, maar... Zeer enthousiaste mensen. Kwamen in een erg laat stadium bij ons project binnen, waardoor er helaas door de te korte voorbereiedinstijd daarna een paar dingen tussen wal en schip geraakt is, maar verder prima opgelost daarna.