Deskundigheid
Resultaat
Advies

Holland Lift International B.V

In 2016 na een goed advies en begeleiding de eerste hal volledig van lijn led verlichting voorzien. Doordat onze medewerkers deze verlichting als de perfecte werkverlichting ervaren (men is... In 2016 na een goed advies en begeleiding de eerste hal volledig van lijn led verlichting voorzien. Doordat onze medewerkers deze verlichting als de perfecte werkverlichting ervaren (men is aantoonbaar minder vermoeid door de helderheid op de werkplek (minder ziekte verzuim)) hebben we besloten de ook de andere hal in 2017 met led verlichting te laten installeren, tevens hebben we alle werkbanken met uitgevoerd. Waarschijnlijk zullen we in 2018/2019 de productie hallen ook de bestaande verlichteng vervangen.

Martien Spaan

Er wordt tijdens overleg met aandacht geluisterd, prima advisering, correcte levering en goede monteur. Kortom, wij zijn een zeer tevreden klant!

Duidelijke uitleg, korte lijnen en zeer goede nazorg bij geconstateerde gebreken,

Snelle levering en installatie van LED panelen, goed verlopen

Holland Staal BV

Zeer enthousiaste mensen. Kwamen in een erg laat stadium bij ons project binnen, waardoor er helaas door de te korte voorbereiedinstijd daarna een paar dingen tussen wal en schip geraakt is, maar... Zeer enthousiaste mensen. Kwamen in een erg laat stadium bij ons project binnen, waardoor er helaas door de te korte voorbereiedinstijd daarna een paar dingen tussen wal en schip geraakt is, maar verder prima opgelost daarna.

Wilco Koel Interieur

Wij hebben led-verlichting voor de werkplaats en spuiterij aangeschaft. Al met al was dit een spannend moment voor ons, aangezien wij de huidige verlichting gingen vervangen voor led-verlichting.... Wij hebben led-verlichting voor de werkplaats en spuiterij aangeschaft. Al met al was dit een spannend moment voor ons, aangezien wij de huidige verlichting gingen vervangen voor led-verlichting. Voor de spuiterij was het type verlichting, kleur en montage hiervan zeer belangrijk is i.v.m. de eisen hiervan. Het persoonlijke bezoek, voorbeelden en advies was zeer prettig. Wij zijn goed geholpen door Fabian! Wij zijn blij met het eindresultaat en kunnen Dutch Led Projects bij iedereen aanraden.

Martien Spaan

Ondertussen zijn alle LED armaturen naar volle tevredenheid gemonteerd. Vooral de 2 LED High Bay’s in de montage hal bevalt ons uitstekend.

Al met al, een complement voor het advies en...

Al met al, een complement voor het advies en montage werkzaamheden!

Sinus Jevi

Prima advies met uiteindelijk een mooi resultaat. Jammer dat er een aantal buizen vergeten waren mee te nemen in het plan. Extra kosten vielen niet goed bij het management van Sinus Jevi.

Zeer positief

Technisch Bedrijf van der Veen