Deskundigheid
Resultaat
Advies

Overdie Fines BV

Goede service en ze doen wat ze beloven.
Fantastische lichtopbrengst.

Hondenvereniging Antis

Op het trainingsveld van de hondenvereniging zijn alle lampen vervangen door LED verlichting.
Het heeft wel even geduurd voordat duidelijk was wat we precies nodig hadden.
Maar na...
Het heeft wel even geduurd voordat duidelijk was wat we precies nodig hadden.
Maar na installatie van het LED licht hebben we veel meer licht op het veld met een natuurlijke uitstraling.
Tevens realiseren we een besparing van 3000 Watt per uur.

Bildtse Tennis Club

Op 5 tennisbanen is door Dutch Led de verlichting vervangen door Led verlichting. Wel enkele strubbelingen maar in goed overleg is dit project naar volle tevredenheid uitgevoerd. Deskundige mensen... Op 5 tennisbanen is door Dutch Led de verlichting vervangen door Led verlichting. Wel enkele strubbelingen maar in goed overleg is dit project naar volle tevredenheid uitgevoerd. Deskundige mensen en oplossingsgericht bezig.

Harm wester

Fantastisch professioneel bedrijf..leveren écht wat je vraagt. Goed inzicht en duidelijke afspraken

Zeer goed advies en een eind resultaat wat boven verwachting is

Guus Bouchier

Bij ons is naar volle tevredenheid de ledverlichting geïnstalleerd .

Het resultaat in de winkel is uitstekend en er vallen niet zo als bij een ander soort verlichting lampen uit Bij ons is naar volle tevredenheid de ledverlichting geïnstalleerd .

De elektriciteitsrekening is maandelijks met €800 gedaald waardoor de investering zich snel terug verdiend.

Net als bij veel bedrijven, te druk

Autobedrijf Bert Wieten

Dankzij goed advies weer een prachtig verlicht energiezuinig pand.

Garden Seeds BV

Alles snel en prima geregeld