Deskundigheid
Resultaat
Advies

Poppies Bakeries Bunschoten

De planning bij de montageaftrap verliep wat stroef maar ze zijn flexibel en hebben het goed opgelost!

Hubo De Goorn

Niet te moeilijk, gewoon goed!

Quantum Pride mobility

De nieuwe verlichting is een wereld van verschil, personeel is er ook zeer blij mee. Afgezien dat de prijs uiteindelijk boven de afgesproken prijs viel zijn wij er blij mee. Slechts één lamp was... De nieuwe verlichting is een wereld van verschil, personeel is er ook zeer blij mee. Afgezien dat de prijs uiteindelijk boven de afgesproken prijs viel zijn wij er blij mee. Slechts één lamp was gevallen, binnen een dag hadden wij vervanging hiervoor gekregen.

Pluim / Qsil Nederland B.V.

Eerste project zeer goed verlopen. Wereld van verschil met oude verlichting. Tweede project 100 armaturen vervangen in eigen beheer op een bestaande lichtlijn...helaas niet plug&play zoals verteld.... Eerste project zeer goed verlopen. Wereld van verschil met oude verlichting. Tweede project 100 armaturen vervangen in eigen beheer op een bestaande lichtlijn...helaas niet plug&play zoals verteld. Latere projecten wat meerwerk omdat aantallen in offerte niet genoeg bleken voor de ruimtes. Installatiepersoneel vriendelijk en vakkundig.

Joy

Kundig en meedenkend een fijne manier van samenwerken.

Sonneveld

In onze goederenontvangst hal hebben wij al onze TL-lampen vervangen met LED verlichting door de firma Dutch LD. Er is een verschil van dag en nacht in lichtopbrengst. Vervelend was dat de afwerking... In onze goederenontvangst hal hebben wij al onze TL-lampen vervangen met LED verlichting door de firma Dutch LD. Er is een verschil van dag en nacht in lichtopbrengst. Vervelend was dat de afwerking te wensen liet, maar dat hetbben de mensen van Dutch LED zo goed mogelijk rechtgetrokken. Ook bij oplossen van eventuele storingen blijft Dutch LED service gericht. Planning verloopt soms rommelig.

LVS Trucks

Gewoon doen wat ze beloven.

Ecw

Ik ben opgelicht door dit bedrijf, mooie praatjes en uiteindelijk niets leveren

Reactie Dutch LED Projects:

Beste heer/mevrouw,
Beste heer/mevrouw,
Wij hebben helaas geen aanvraag van u ontvangen of er weet van dat er met u een gesprek is gevoerd over onze diensten en producten. Het bevreemd ons dan ook dat wij u opgelicht zouden hebben. Het spijt ons als u zich niet gehoord voelt en staan u alsnog graag te woord om u te helpen.

Vic Obdam staalbouw BV

We hebben al een paar jaar de LED-lampen in onze fabriek deze zijn geleverd door Dutch-LED wij hebben ze leren kennen als een positieve pro-actoieve club. WE zijn zeer tevreden met hen. We zijn nu... We hebben al een paar jaar de LED-lampen in onze fabriek deze zijn geleverd door Dutch-LED wij hebben ze leren kennen als een positieve pro-actoieve club. WE zijn zeer tevreden met hen. We zijn nu bezig met het realiseren van LED-verlichting in onze kantoren. Ook dat verzorgt Dutch-LED.

Prima product en ook na 2 jaar wordt er nog kosteloos een led balk nageleverd.