Gebruiksgemak
Comfort
9.8/10

Rosenboom

Bestelling werd snel en netjes geleverd. Het lukte niet met de kortingscode, maar na een telefoontje achteraf, werd dit alsnog en snel geregeld. Blij met dit bedrijf en de panelen.

Roy

Fijn bedrijf om mee samen te werken. Reageren altijd snel en werken netjes.

Ben Schouten

Geweldig bedrijf, goed vakmanschap en snelle en harde werkers. Kwamen de afspraken keurig na.

Hans

Snel geregeld en goede communicatie, afspraak is afspraak, goede prijs, kwalitatief, netjes achter gelaten. Kortom super bedrijf!!

johan shuijt

Fijn bedrijf , duidelijke uitleg, complete set, nette snelle levering, goede prijs en goede kwaliteit.

Marjo

Ik ben echt ontzettend tevreden over de vloerverwarming die is aangelegd door Dutch Heating Products. De communicatie met Haroun verloopt vlot en helder en bovendien neemt hij vooraf de tijd om je... Ik ben echt ontzettend tevreden over de vloerverwarming die is aangelegd door Dutch Heating Products. De communicatie met Haroun verloopt vlot en helder en bovendien neemt hij vooraf de tijd om je te informeren over het proces. Er wordt gewerkt met kwaliteitsproducten en de installateurs zijn snelle werkers en hele vriendelijke gasten. Ook over de nazorg ben ik erg te spreken; zo moest er een afsluiting vervangen worden omdat er wat water langs de buis droop. Binnen een dag was dat geregeld en de installateur in kwestie heeft mij toen meteen geholpen met het her installeren van de thermostaat om het opstookprotocol te starten (waar ik zelf niet uitkwam).

Marcel

Uitstekende partij!
- Goede communicatie
- Flexibel in de planning
- Meedenkend
- Scherpe prijs
- Vakkundige monteurs

Lale

Zeer prettig en deskundig bedrijf, reageren snel en denken mee!
Zonder twijfel aan te bevelen!

Bianca

Vanaf het begin van de offerte tot de uitvoering zeer tevreden. Eerst uiteraard paar offertes opgevraagd. Heel snel een duidelijk offerte gekregen. Goede prijs / kwaliteitsverhouding. Wij zijn heel... Vanaf het begin van de offerte tot de uitvoering zeer tevreden. Eerst uiteraard paar offertes opgevraagd. Heel snel een duidelijk offerte gekregen. Goede prijs / kwaliteitsverhouding. Wij zijn heel blij met de nieuwe vloerverwarming.

Richard Veldhuis

Vloerverwarming in huis laten leggen door dit top bedrijf. Het is vakkundig en professioneel gedaan. Contact verliep vlekkeloos. Nemen de tijd voor je en stoppen pas als alles af. Zou dit bedrijf... Vloerverwarming in huis laten leggen door dit top bedrijf. Het is vakkundig en professioneel gedaan. Contact verliep vlekkeloos. Nemen de tijd voor je en stoppen pas als alles af. Zou dit bedrijf aan iedereen aanraden.