Goes

Heel netjes gewerkt! Lekker op tijd en fijne uitleg nog gekregen. Zeker een aanrader

Rick

Vanwege de vele goede reviews en gunstige prijs dit bedrijf gebeld voor reinigen ventilatiekanalen, dat bleek achteraf toch niet zo'n goede keus te zijn geweest...

Enige wat die bij had...

Enige wat die bij had was de borstel zelf, verder geen speciale stofzuiger of meetapparatuur om afzuigventielen mee af te stellen. Tijdens werkzaamheden moest de ventilator welke bij mij in een ventilatiewarmtepomp geintegreerd zit op de hoogste stand gezet worden, stof zou dan naar buiten geblazen worden tijdens het borstelen. Dit was een grote vergissing met als resultaat dat de ventilator en warmtewisselaar van de warmtepomp compleet verstopt waren geraakt door het stof, kwam ik helaas pas achter toen die al de deur uit was. Ben ruim 2 uur zelf bezig geweest om de ventilator uit de warmtepomp te demonteren en samen met de warmtepomp te reinigen (gelukkig ben ik zelf handig).

Ook blijken de kanalen tijdens na-inspectie helemaal niet zo goed gereinigd te zijn, nog op meerdere plekken stofophopingen in de kanalen.

Eindoordeel:
- Klus is niet kwalitatief uitgevoerd waardoor kanalen nog steeds niet helemaal goed schoon zijn

- Heeft geen speciale stofzuiger bij om het losgekomen stof uit de kanalen goed op te kunnen vangen, met als resultaat verstopte ventilator

- Heeft geen speciale meetapparatuur bij om de luchtflow van de afzuigventielen deskundig af te kunnen stellen

Persoonlijk zou ik adviseren om een iets meer proffesioneel bedrijf te bellen hiervoor, goedkoop was duurkoop in mijn geval.

Jagee

Op vrijdag om advies gevraagd. Dezelfde dag nog een reactie. En op maandag ventilatiekanalen gereinigd en ventilatieunit vervangen. Alles keurig achter gelaten. Werkelijk een prima bedrijf dat ook... Op vrijdag om advies gevraagd. Dezelfde dag nog een reactie. En op maandag ventilatiekanalen gereinigd en ventilatieunit vervangen. Alles keurig achter gelaten. Werkelijk een prima bedrijf dat ook nog eens meer dan 100€ goedkoper was dan Feenstra. Een zeer aan te bevelen bedrijf.

Haarmans

Goed bedrijf
Werkt netjes!

Sven

Top bedrijf, alles snel geregeld en verzorgd achter gelaten

A.C. van Keulen

16/08/22 nieuw mechanisch ventilatiesysteem en schoonmaken kanalen. Super snel geregeld en geplaatst binnen enkele dagen. Zeer goede informatie en uitleg gekregen. Dit bedrijf is een aanrader !

D.Dijkstra

Monteur keurig op tijd, beleefd en prima werk afgeleverd.
Alle rommel en restanten meegenomen en keurig achtergelaten.
Ik zou zo weer dit bedrijf nemen.

Bob

Top, erg netjes en snel geholpen.

Pieter

Ik werd na het plaatsen van de klus op Werkspot snel benaderd. Er was goed contact en ik zou al spoedig geholpen worden. Vervolgens was de monteur snel, correct en vriendelijk.

Steven

Netjes