Daan Sistermans

Mooie product pallet kachel werkt goed. Communicatie wat rommelig. Aftersales ontbreekt mn hoe pallet kachel te services en gebruikaanwijzing van kachel onduidelijk volgens mijn vrouw!

Mike Hail

Wat een fijne kachel

Peter Struik

Werd aangenaam verrast met het aanbod om een gebroken pelletvijzel gratis te vervangen.

Rinus en Marjan Maas Bolleman

Wij zijn blij met de kachel Rinus, mooi design en verwarmt heerlijk! We hadden wat opstartproblemen die door het Duroflame team, kosten noch service gespaard, zijn opgelost! Ook moesten we wennen en... Wij zijn blij met de kachel Rinus, mooi design en verwarmt heerlijk! We hadden wat opstartproblemen die door het Duroflame team, kosten noch service gespaard, zijn opgelost! Ook moesten we wennen en leren aan het stoken met en instellen van de pelletkachel maar de betrouwbare, servicegerichte vriendelijke monteurs Rick en Ber-Jan hebben ons hierbij super geholpen!

H.L.A.Paapen

Was goed alleen de kachel is niet wat ze hebben gezegd ze zijn er al 4.keer bij geweest en het is even goed en dan is het weer een drama de ramen worden zwart als je hem uit zet ga die weer aan

Keizer

Geweldig behulpzaam en topservice.
Zeer vriendelijk personeel

Gijs de Bruin