Bereikbaarheid vakman
Vakmanschap
9.8/10
Prijs/kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Paul van der Zee

Goede en heldere communicatie bij maken afspraak voor de werkzaamheden. Flexibel en mee denkend in planning. Monteurs leveren kwaliteit met snelheid en denken in oplossingen. Afwikkeling van... Goede en heldere communicatie bij maken afspraak voor de werkzaamheden. Flexibel en mee denkend in planning. Monteurs leveren kwaliteit met snelheid en denken in oplossingen. Afwikkeling van offerte, betaling en factuur gaat efficiënt.

Zie beschrijving ervaring met bedrijf.

Elena Donner

De medewerkers van Duran, hebben de werkzaamheden en meer dan perfect gedaan. Het was een grote klus van 5 dagen. Er wordt eerst de werkzaamheden heden besproken, waar wat moet worden gefreesd en... De medewerkers van Duran, hebben de werkzaamheden en meer dan perfect gedaan. Het was een grote klus van 5 dagen. Er wordt eerst de werkzaamheden heden besproken, waar wat moet worden gefreesd en welke contactpunten er moeten worden geplaatst. Men is keurig op tijd en ruimen na afloop elke dag alles weer op. Dit zijn werklui met vakkennis en ervaring. Daarbij ontzettend vriendelijk en beleefd.
Bij ons zijn veel contactpunten verplaatst door het huis, en een nieuwe groepenkast geïnstalleerd voor de keuken. Als ik weer een elektricien nodig heb bel ik Duran. Bedankt voor een mooi afgeleverde klus.

Kennis van zaken

Geen!

Guus

Zekering doorgebrand waardoor bijna brand was ontstaan. Savonds contact opgenomen, binnen één dag kwamen ze langs en hebben ze de groepenkast vervangen.

Goed bereikbaar en zeer snel geholpen.

Nvt

J. de Graaf

Goed bedrijf! Houdt zich aan de afspraken en werkt netjes en snel!

Communicatie en meedenken.

kan op dit moment niets bedenken

Duran Elektrotechnisch bedrijf

Zeer vriendelijke en snelle goede service tegen een goede prijs!

alles

Marnix

Uitstekende service! Heel hulpvaardig via de telefoon. Langskomen was niet nodig en bespaart dus veel geld als je een ander noodnummer belt. Heel vriendelijk!

Heel vriendelijk

Raymond

Prima ervaring. Afspraak snel gemaakt en binnen een week uitgevoerd conform offerte. Werkzaamheden nieuwe groepenkast met aanleg buiten stopcontact geheel naar wens uitgevoerd.

Snelle reactie op email en kundige uitvoering werkzaamheden

Ernst

TOP!

Doorpakken en afmaken ondanks tegenslag.

Marco

Zeer positieve ervaring. Weten wat ze doen en leveren goed werk.
Zeer positieve ervaring. Weten wat ze doen en leveren goed werk.
Prima service achteraf. Hebben bij mij een volledig nieuwe meterkast geïnstalleerd. Bij het infreesen van de vloerverwarming door een ander bedrijf viel een stop door flinke overbelasting dermate uit dat deze zich niet meer wilde resetten. Binnen een uur waren ze ter plekke en alles werkt weer. Pak van mijn hart.

Kennisdeskundig, goede prijs/kwaliteit en klantvriendelijk

Charif

Geweldig, van mijn oude stoppen kast weer een splinternieuwe groepenkast met kookgroep geïnstalleerd, top werk!
De hager kast is ook een mooie kast om te zien:)

Snel van offerte opmaak tot uitvoering,