Bereikbaarheid vakman
Vakmanschap
9.8/10
Prijs/kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Erwin

Duran heeft mijn klus in goede orde uitgevoerd. De meterkast is nu een stuk veiliger. Ze hebben 12 groepen opnieuw verdeeld, 3 aardlekschakelaars en een hoofdschakelaar geplaatst in 1 kast.
De...
De beltrafo moest er apart naast gezet worden.

Goed bereikbaar, te vertrouwen, komen op de afgesproken tijd

A. Koenen

De installateurs waren keurig op tijd volgens afspraak. Ze gingen direct voortvarend aan de slag en waren vlot klaar. Mooie en overzichtelijke groepenkast geplaatst. Ze denken in oplossingen als ze... De installateurs waren keurig op tijd volgens afspraak. Ze gingen direct voortvarend aan de slag en waren vlot klaar. Mooie en overzichtelijke groepenkast geplaatst. Ze denken in oplossingen als ze ergens tegen aanlopen en denken ook mee over wat handig is. Tevreden met het eindresultaat.

Stipt, zorgvuldig, netjes en medenkend

Nieuwe meterkast geplaatst

snelle communicatie

Bedrijf is erkend installateur, maar ik weet niet of de mannen die bij ons de klus hebben uitgevoerd ook erkend installateurs zijn

Reactie Duran ElektroTechnisch Bedrijf:

Beste Iris,
Bedankt voor uw opdracht.
Met vriendelijke groeten,
Duran

Peter Hoorn

Ik ben uitermate tevreden over Duran. Vanaf het eerste contact, de berichten daartussen tot aan de daadwerkelijke klus. Naar mijn mening Vakkundig gedaan en alles volgens afspraak.

Op tijd aanwezig en snel uitgevoerd.

NVT

Richard

Goed en snel

Goede communicatie / scherpe prijs

Door de firma Duran onze groepenkast laten vervangen. De werkzaamheden zijn in alle tevredenheid uit gevoerd door de monteurs van Duran.

*Prijs kwaliteit
*Snel een afspraak kunnen maken
*Vriendelijk en vakkundig personeel
* Komen afspraken na.

lex de lang

De firma Duran is een betrouwbare elektricien. Duran werkt snel, accuraat en netjes. Geen lange wachttijd tussen afspraak maken en de uitvoering van de werkzaamheden.

Aardige mensen!

Werkzaamheden zijn uitgevoerd volgens onze wensen.

Trip

Meterkast uitbreiding snel en met goede kwaliteit, Duran dacht goed mee over de beste aanpak voor het uitbreiden van de meterkast.

klantvriendelijk, online zeer goed bereikbaar, denk met de klant mee.

Prettige omgang van zaken en goede service!

Klant gericht en vriendelijk.

Nvt