Bereikbaarheid vakman
Vakmanschap
9.8/10
Prijs/kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Jacques Vriens

Groepenkast vervangen i.v.m. aanschaf Zonnepanelen.
Groepenkast vervangen i.v.m. aanschaf Zonnepanelen.
Op 13 maart 2023 heeft Duran ETB mijn groepenkast vervangen omdat ik zonnepanelen heb aangeschaft en mijn groepenkast vol en veroudert was.
Na een offerte aanvraag die ik met een dag binnen had, met een goede prijs en een korte levertijd heb ik meteen de opdracht gegeven voor installatie.
Er werd snel en accuraat gewerkt en ook meegedacht over plaatsing en de groepen indeling. De monteur kwam professioneel over en wist waar hij het over had.
Nadat alles was afgerond en opgeruimd, belde Hr.Duran een dag later of alles naar wens was.
Kortom een hele tevreden klant en een aanrader voor volgende klussen.
Jacques Vriens

Reactie Duran ElektroTechnisch Bedrijf:

Beste meneer Vriens,
Bedankt voor uw opdracht en graag tot volgende keer.
Met vriendelijke groeten,
Duran

Kavelaars

Vervanging van de meterkast volgens afspraak en planning. Alles netjes verlopen!

Volgens planning en afspraken uitgevoerd!

Stickers met aanduiding van jullie certificering niet vergeten te plakken.

Eric

Prima service, bekwaam, goed werk geleverd.

vakbekwaam

Toni&Guy Amsterdam

Super vriendelijk! Heel erg netjes alles gemaakt! Super blij mee!!

Duidelijk in waar je aan toe bent!

Alles was goed!

van Bladel

Uitstekend ElektroTechnisch Bedrijf. Accuraat en betrouwbaar in planning en prijs.

Zeer hoge kwaliteit van werk. Alles keurig afgewerkt met zorg voor detail

geen, zo doorgaan

Fred

Een nieuwe groep moest geinstalleerd worden. Hij reageerde snel en kwam ook gelijk kijken. Naar een paar dagen was de klus geklaard. Ben zeer tevreden met hun werk.

snel en duidelijk. Goede prijs / kwaliteit verhouding

Paulien

Snelle reactie op spoedklus, waarbij Duran ElektroTechnisch Bedrijf eerst o.b.v. foto’s heeft meegedacht. Nieuwe groepenkast geplaatst en perilex aansluiting voor nieuwe keuken met inductie... Snelle reactie op spoedklus, waarbij Duran ElektroTechnisch Bedrijf eerst o.b.v. foto’s heeft meegedacht. Nieuwe groepenkast geplaatst en perilex aansluiting voor nieuwe keuken met inductie kookgroep. De klus kon op korte termijn plaatsvinden, wat gezien de spoed heel erg prettig was! Klus was snel en professioneel uitgevoerd.

Snelle reactie, duidelijke uitleg en offerte, op korte termijn langs gekomen, klus snel afgehandeld.

Geen.

Gruijs

Goede installateur die zowel bij ons als bij mijn moeder de volledige meterkast heeft vernieuwd en verschillende stopcontacten heeft geïnstalleerd.

Kennis van zaken

Marga Oostveen

Groepenkast vervangen. Duran levert war hij belooft. Werkt zorgvuldig, snel en vooral heel netjes. Is goed voorbereid op zijn klus. Wij wonen in het midden van het land. Voor ons was de prijs en de... Groepenkast vervangen. Duran levert war hij belooft. Werkt zorgvuldig, snel en vooral heel netjes. Is goed voorbereid op zijn klus. Wij wonen in het midden van het land. Voor ons was de prijs en de vele review een reden om Duran te kiezen en daar hebben we geen moment spijt van. Ziet er weer tiptop uit.

Werkt snel, zorgvuldig en netjes
Klantvriendelijk en zeer professioneel

De Kort

Duran Elektrotechnisch bedrijf is zeer professioneel, betrouwbaar en vriendelijk. De prijs is schappelijk en professioneel.

Zeer vlotte service zelfs op nieuwjaarsdag.