Bereikbaarheid vakman
Vakmanschap
9.8/10
Prijs/kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Joaquin

Prima ervaring voor het vervangen van onze oude groepenkast

goed werk

Louis Passos

Duran heeft goed en net werk afgeleverd. Ik zal ze voor een volgende klus zo weer benaderen.

Prijs, snelheid van reageren en service.

George Maas

Een zeer professioneel bedrijf. Die mij adviseerde met Stedin contact op te nemen en hiervoor geen rekening heeft gestuurd

Wist direct waar het probleem was

Robin Franke

Duran heeft zijn best gedaan om, ondanks hun volle agenda, mijn klus op korte termijn in te plannen zodat mijn eigen planning niet in de knel zou komen. Twee man sterk stond netjes volgens afspraak... Duran heeft zijn best gedaan om, ondanks hun volle agenda, mijn klus op korte termijn in te plannen zodat mijn eigen planning niet in de knel zou komen. Twee man sterk stond netjes volgens afspraak voor de deur, en alle werkzaamheden zijn naar tevredenheid uitgevoerd.

Werkzaamheden zijn uitgevoerd op basis van een uurtarief, exclusief materiaalkosten. Vrij standaard, alleen zou het fijn zijn als de materiaalkosten van tevoren ook wat duidelijker waren vermeld (al is het maar een schatting). Daarbij moet ik wel zeggen dat ik ook niet naar de materiaalkosten heb gevraagd (en de prijs was prima), maar wel een klein puntje van aandacht.

De werkzaamheden zijn zeer professioneel uitgevoerd, waarbij alle installatievoorschriften netjes werden opgevolgd. Personeel was zeer kundig en duidelijk ervaren in hun vak. Alles is netjes achtergelaten.

Al het werk wordt netjes volgens de installatievoorschriften uitgevoerd, en er wordt snel gewerkt.

Een iets duidelijkere offerte zou op z'n plaats zijn, zoals bijvoorbeeld een schatting van de werktijd en eventuele materiaalkosten.

Hans

Netjes en vakkundig geholpen. Betrof het vervangen van een dubbele wandcontactdoos.

Ze konden snel langs komen

Rien

Duran heeft de oude groepenkast in ons jaren dertig huis in Hilversum vervangen door een nieuwe, compacte kast met 12 groepen (inclusief een kookgroep) en een perilex aansluiting aangelegd voor een... Duran heeft de oude groepenkast in ons jaren dertig huis in Hilversum vervangen door een nieuwe, compacte kast met 12 groepen (inclusief een kookgroep) en een perilex aansluiting aangelegd voor een inductiekookplaat. Dat is prima en snel gedaan en volgens afspraak.

Deskundigheid, praktische uitvoering en goede prijs.

Een kleinigheid: in offertes voor particulieren de prijs ook inclusie BTW vermelden.

Brian

Super goed geholpen, ze hebben in Almere mijn fase 1 schakelkast vervangen naar een fase 3 en uitgebreid om ook in de toekomst meer groepen te kunnen plaatsen waaronder krachtgroepen. En alles... Super goed geholpen, ze hebben in Almere mijn fase 1 schakelkast vervangen naar een fase 3 en uitgebreid om ook in de toekomst meer groepen te kunnen plaatsen waaronder krachtgroepen. En alles volgens de regels die nu gelden!

De installateurs dachten goed mee en communiceerde goed over hoe het moet en welke groep waarbij hoort.
Achteraf alles ook netjes schoongemaakt!

Geen.

Robine van Gennip

Super fijn bedrijf die denkt in oplossingen

Reageert snel via de mail of app, voert handelingen snel en netjes uit

Bart van den Heuvel

Goede en snel!

Snelle reactie. Netjes gewerkt.

Niet

Lennert Bakker

Zeer vriendelijke, beleefde heren hebben bij ons keurig twee nieuwe groepenkasten geïnstalleerd. Het bleek een lastige klus, vooral vanwege de beperkt beschikbare ruimte, maar e.e.a. is geheel naar... Zeer vriendelijke, beleefde heren hebben bij ons keurig twee nieuwe groepenkasten geïnstalleerd. Het bleek een lastige klus, vooral vanwege de beperkt beschikbare ruimte, maar e.e.a. is geheel naar wens (en op de gewenste korte termijn) uitgevoerd. Aanrader!

Snel, betrouwbaar, vriendelijk