Bereikbaarheid vakman
9.8/10
Prijs/kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Klusbedrijfbravenboer

Vriendelijke vakmensen

Beginnen gelijk, snel klaar, en komen goed over

Naomi ten Bisch-Dogger

Prima op tijd, en goed advies na aanleiding van onze foto's.
Hele nieuwe meterkast met 12 groepen met aparte kopgroep.
Netjes en snel gewerkt.
Zijn er erg blij en tevreden mee.

Prima en snelle service.

Wij zijn erg tevreden

Carla

Prima ervaring met Duran en zijn collega. Hij fixte het plaatsen van de nieuwe groepen kast en perilex schakelaar prima. Als we weer een vakman nodig hebben zullen we hem zeker bellen.

Jan

Vakwerk en top service. Zeer klantvriendelijk, zelfs drie jaar na dato voor het telefonisch gratis verhelpen van kortsluiting (door onweer). Hartelijk dank.

Zeer klantgericht en servicegericht

Niet dat we hebben kunnen waarnemen, goeie installatie van onze elektra, concurrerende prijzen en uitstekende service naar levering, zelfs in de avond tijdens noodweer :)

Jayentie Jharap

Netjes en vakkundig een groepenkast geplaatst. Ik kreeg een lamp niet meer aan, meneer heeft er ook even naar gekeken en voilla. Echt goede service. Een aanrader!

netjes en klantgericht. Extra service.

Bas van Woensel

Zeer goede ervaring. Duran en zijn mannen hebben alle elektra naar beneden gehaald, vernieuwd en ook al het schakelmateriaal gedaan. Ze denken mee, komen met goede oplossing en leveren perfect werk... Zeer goede ervaring. Duran en zijn mannen hebben alle elektra naar beneden gehaald, vernieuwd en ook al het schakelmateriaal gedaan. Ze denken mee, komen met goede oplossing en leveren perfect werk af! Ook schakelmateriaal van zeer goede kwaliteit!

Kwaliteit en prijs zeer goed!

Maurits van der Horst

Ik ben zeer tevreden over de plaatsing van de nieuwe groepenkast. Afspraak kon op zeer korte termijn. Vriendelijke en vakkundige monteurs.

Andre

Op mijn eerste email binnen een uur reactie en offerte bij de 2e email. Het werk kon de volgende dag al worden uitgevoerd(!!) en is heel netjes en vakkundig gedaan en voor een mooie prijs. Niets dan... Op mijn eerste email binnen een uur reactie en offerte bij de 2e email. Het werk kon de volgende dag al worden uitgevoerd(!!) en is heel netjes en vakkundig gedaan en voor een mooie prijs. Niets dan lof.

Willem

Ouse groepenkast vervangen door nieuwe, werkzaamheden keurig uitgevoerd

Werken snel en netjes

Theo van Roosmalen

Dit bedrijf is een aanrader. Het begon met een scherpe offerte die ik gewoon niet kon weigeren. Een ander bedrijf vroeg het dubbele !
Nu, op 28-3-2019, is de nieuwe meterkast geplaatst. De...
Nu, op 28-3-2019, is de nieuwe meterkast geplaatst. De heren zijn beleefd en werken snel en schoon. Mijn oude meterkast bleek niet geaard, maar dat werd kosteloos (!) verholpen. Als ik weer een elektro-actie nodig heb weet ik waar ik moet zijn. Bij Duran dus.

De prijs is heel scherp.
De monteurs zijn vriendelijk en werken snel en schoon.