Bereikbaarheid vakman

Prima service

Snelheid plaatsing, kwaliteit service

Communicatie, netheid

gerard

Snel en netjes een laadpaal geïnstalleerd

Vlot uitgevoerd
netjes gewerkt.

nvt

Kevin de Bruin

Super service en goed advies gekregen. Onze nieuwe groepenkast ziet er top uit!

Communicatie en snelheid van werken

Ron

Duran heeft een groepenkast vervangen. Het ging om 10 groepen inclusief 3 aardlekschakelaars en hoofdschakelaar. Het vervangen duurde even ruim 2 uur, en is heel netjes uitgevoerd. Tenslotte de... Duran heeft een groepenkast vervangen. Het ging om 10 groepen inclusief 3 aardlekschakelaars en hoofdschakelaar. Het vervangen duurde even ruim 2 uur, en is heel netjes uitgevoerd. Tenslotte de prijs, ook hier ben ik dik tevreden mee,

Dhr R Pieterse

Zeer prettig samenwerking en goede afstemming tijdens de verbouwing.
Altijd op tijd de electra...
Zeer prettig samenwerking en goede afstemming tijdens de verbouwing.
Altijd op tijd de electra vervangen tijdens de verbouwing zodat we geen vertraging opliepen.

Zeer prettig samenwerking en goede afstemming tijdens de verbouwing.
Altijd op tijd de electra...
Zeer prettig samenwerking en goede afstemming tijdens de verbouwing.

Alles ging goed en verliep soepel

Mohammed Kara

Duran Electro Technisch Bedrijf heeft bij mijn nieuwbouw huis van 3 verdiepingen in Amsterdam zuidoost de volledige installatie van Elektra, Data, Kabel, rookmelders en thermostaten gerealiseerd.... Duran Electro Technisch Bedrijf heeft bij mijn nieuwbouw huis van 3 verdiepingen in Amsterdam zuidoost de volledige installatie van Elektra, Data, Kabel, rookmelders en thermostaten gerealiseerd. Ook heeft hij led spots en led strips op plafond mooi gemonteerd. Duran werkt zeer professioneel en heeft alles van A tot Z zeer goed uitgevoerd . Ik heb regelmatig met hem zonder drempels kunnen communiceren met bellen, appen, mailen en natuurlijk regelmatig overleg op het werk. Duran en zijn team doen er alles aan om de klant en zijn wensen centraal te stellen.
IK zou hen willen aanbevelen voor alle elektrische installaties. Als ik Duran 1 tip zou mogen geven: Het zou mooi zijn als 1 of 2 van het team bijgeschoold wordt in installatie van zonnepanelen. Dan heb je alles in huis.

Mooi Profetioneel uitgevoerd werk
Bereid om mee te denken
Altijd bereikbaar

Duran reageerde snel op mijn telefoontje over een storing in de meterkast en was binnen 10m ter plaatse. Ook het probleem oplossen duurde zelfs maar 5m en hij gaf goed advies. Absoluut een vakman!

Van der Weijde

Voor onze nieuwe keuken moesten er stopcontacten verplaatst worden en de groepenkast uitgebreid omdat wij gaan koken op inductie. Na offerte te hebben aangevraagd bij Duran wilde wij nog drie... Voor onze nieuwe keuken moesten er stopcontacten verplaatst worden en de groepenkast uitgebreid omdat wij gaan koken op inductie. Na offerte te hebben aangevraagd bij Duran wilde wij nog drie stopcontacten verlagen in de woonkamer, was geen probleem de offerte werd aangepast. Duran reageert snel op de mail en is telefonisch goed bereikbaar. De werklui werkte hard door en waren eind van de dag klaar. En alles overleggen zij met je voordat ze aan de gang gaan. Ook kwam er nog een stopcontact bij om te verlagen (zat achter een kast) geen probleem voor de werklui. Na alles opgeruimd te hebben gingen de werklui ervan door. Als ik nog een elektra klus zou tegen komen bel ik ze zeker weer op.

Goed en snel bereikbaar.

Offerte specificeren. Splitsen in arbeid en materiaalkosten.

Karin de Haas

Buiten 4 wandcontactdozen voor terrasheaters aan laten leggen, lastige klus omdat alles ook op een meterkast aangesloten moest worden. Binnen 4 schakelaars voor de heaters aangelegd.

De mannen leveren snel en keurig afgewerkt

Betere afspraken maken over tijdstippen wanneer ze komen. Nu 2x op erg drukke tijden in het restaurant geweest wat niet erg handig was.

Sanne

Als u op zoekt bent naar een goede elektricien voor uw meterkast dan moet u niet verder zoeken. Heel tevreden over Duran!

Netjes en snel werken.