Bereikbaarheid vakman
9.8/10
Prijs/kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden
9.5/10

E.K.klusbedrijf & Onderhoud Bussum

Duran ElektroTechnisch Bedrijf is top ze hebben een nieuwe groepenkast geplaatst. Wij hebben als bedrijf de nieuwe draden gelegd door het hele huis heen.
Duran ElektroTechnisch Bedrijf heeft...
Duran ElektroTechnisch Bedrijf heeft alle bedrading aangesloten aan de nieuwe groepenkast.

Tot snel weer.

Mvg Erwin
E.K.Klusbedrijf Bussum

Snelheid en erg goede uitleg wat ze deden.

anonymous

Fijne mensen zeer correct super communicatie zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Punctualiteit, kwaliteit en prijs

Alles ging
Goed en zeer transparant

Ruud

Fantastisch uitgevoerd.met drie man de klus geklaard. Snel en schoon opgeleverd.

Werken goed samen zijn op tijd en laten alles weer schoon achter kortom perfect afgeleverd

Ga zo door goede kwaliteit

Marco

Goede ervaring. Nette en behulpzame mensen die een stapje verder gaan om de klus toch te klaren. Echt top en een aanrader!

Goede vaklieden - behulpzaam

Op voorhand aangeven dat bij het aanleggen van een krachtbron de 3 fase aansluiting door Eneco moet gebeuren.

R. Lubbers

Het maken van de afspraak ging makkelijk en goed. De monteur was keurig op tijd op het afgesproken tijstip. Het weghalen van de oude groepenkast en het monteren van de nieuwe ging snel en vakkundig.... Het maken van de afspraak ging makkelijk en goed. De monteur was keurig op tijd op het afgesproken tijstip. Het weghalen van de oude groepenkast en het monteren van de nieuwe ging snel en vakkundig. De monteur en hulp waren zeer voorkomend en erg vriendelijk. Het werk werd keurig uitgevoerd en schoon opgeleverd.

Vakmanschap, uitleg over wat gedaan werd, vriendelijkheid, stiptheid.

anonymous

Prima service

Snelheid plaatsing, kwaliteit service

Communicatie, netheid

gerard

Snel en netjes een laadpaal geïnstalleerd

Vlot uitgevoerd
netjes gewerkt.

nvt

Kevin de Bruin

Super service en goed advies gekregen. Onze nieuwe groepenkast ziet er top uit!

Communicatie en snelheid van werken

Ron

Duran heeft een groepenkast vervangen. Het ging om 10 groepen inclusief 3 aardlekschakelaars en hoofdschakelaar. Het vervangen duurde even ruim 2 uur, en is heel netjes uitgevoerd. Tenslotte de... Duran heeft een groepenkast vervangen. Het ging om 10 groepen inclusief 3 aardlekschakelaars en hoofdschakelaar. Het vervangen duurde even ruim 2 uur, en is heel netjes uitgevoerd. Tenslotte de prijs, ook hier ben ik dik tevreden mee,

Dhr R Pieterse

Zeer prettig samenwerking en goede afstemming tijdens de verbouwing.
Altijd op tijd de electra...
Zeer prettig samenwerking en goede afstemming tijdens de verbouwing.
Altijd op tijd de electra vervangen tijdens de verbouwing zodat we geen vertraging opliepen.

Zeer prettig samenwerking en goede afstemming tijdens de verbouwing.

Alles ging goed en verliep soepel