Bereikbaarheid vakman
Vakmanschap
9.8/10
Prijs/kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Paul Bos

Tijdens verbouwing de oude dubbele stoppenkast met porseleinen zekeringen in het huis laten vervangen door een nieuwe met hoofdschakelaar, meerdere aardlekschakelaars en voorbereiding kookgroep als... Tijdens verbouwing de oude dubbele stoppenkast met porseleinen zekeringen in het huis laten vervangen door een nieuwe met hoofdschakelaar, meerdere aardlekschakelaars en voorbereiding kookgroep als we straks van het gas gaan. De monteur en zijn hulp hadden in een uurtje het werk coronaproof gedaan en gelijk alle leidingen weer netjes afgewerkt in de meterkast. Alle stappen werden netjes aangekondigd en uitgelegd.

´s Avonds appen met een foto, direct een all-in offerte en volgende ochtend installatie tegen een marktconforme prijs, dat is wel heel snel.

Bedrijfsreclame op de bestelbus doen.

T van Nieuwkerk

Zeer goede en betrouwbare maar ook vakkundig bedrijfsnelle reactie

snelle en duidelijke raectie

zou wat meer koffie mogen drinken

Philippe

Tweede keer service van Duran - ervaring blijft positief: vakkundig en service with a smile!

voor elke situatie een gepaste oplossing - kon niet via kruipgat kabel trekken - dan was er direct een plan B. Ook had Duran uit voorzorg extra materiaal bij - daardoor kon de klus binnen 1 dag... voor elke situatie een gepaste oplossing - kon niet via kruipgat kabel trekken - dan was er direct een plan B. Ook had Duran uit voorzorg extra materiaal bij - daardoor kon de klus binnen 1 dag geklaard worden.

J.J.M. van Welsem

Duran is hier geweest om mijn groepenkast te vernieuwen. Oude boel eruit en een nieuwe kast van Hager erin. Het was in 3 uurtjes gebeurd en alles zit nu een stuk netter.
Duran is een fijne man...
Duran is een fijne man om voor zo’n klus in huis te halen. Hij is beleefd en netjes en heeft verstand van zaken.
Duran, wij zijn dik tevreden en mocht er weer iets moeten gebeuren qua elektra dan hoor je van ons.

Beleefd en netjes.

Geen alles was naar wens.

Ron

Snel vakkundig netjes

Goede communicatie - Afspraken worden nagekomen - Geen verrassingen achteraf - Lost problemen direct op

Björn

Via werkspot klus geplaatst, proactief ons benaderd met een aanbod. Snel afspraak kunnen maken, deze in overleg vervolgens verzet door Duran zelf. Klus wordt snel uitgevoerd en netjes. Ook werkplek... Via werkspot klus geplaatst, proactief ons benaderd met een aanbod. Snel afspraak kunnen maken, deze in overleg vervolgens verzet door Duran zelf. Klus wordt snel uitgevoerd en netjes. Ook werkplek netjes achtergelaten (ik heb zelf gekozen om zelf de oude stoppenkast weg te gooien, anders hadden ze die ook voor me afgevoerd).

Duidelijke communicatie, houdt aan afspraken, reageert snel!

Geen. Houden zo.

Tjeert

Het vervangen van de groepenkast is vlot en netjes uitgevoerd

Duidelijke communicatie en werkt netjes.

Marcel

Het is al de derde keer dat hij een klus voor me doet en weer tot alle tevredenheid.

Keurige vent die afspraken nakomt en heel net en goed werk aflevert

Yasin

We had a fantastic service from
We had a fantastic service from
this company. Our new house in Vleuten needed a ‘nieuwe groepenkast plaatsen met 12 groepen’. I was looking for a company that could do this for us, could do it quickly and for a good price. After researching, I found and chose Duran from werkspot, due to his very good reviews. I was able to make an appointment quickly and he finished the job to my great satisfaction.

Fast, efficient, expertise

None