Bereikbaarheid vakman
Vakmanschap
Prijs/kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden
9.5/10

Sanne

Als u op zoekt bent naar een goede elektricien voor uw meterkast dan moet u niet verder zoeken. Heel tevreden over Duran!

Netjes en snel werken.

Tamara

Snelle reactie en kon ook snel het werk verrichten.

Eva

Super! Heel behulpzaam, denkt met je mee. Heel kundig ook.

Behulpzaam, snelle reactie en passie voor zijn vak.

Prima ervaring met vervangen oude groepenkast door een nieuwe en de aanleg van een aardlekschakelaar in de huiskamer

Professioneel

Freek Veenemans

Professioneel bedrijf dat service en kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan.

Duran is een bedrijf dat denkt in oplossingen in plaats van problemen. Zij leveren kwalitatief goed werk af en tonen een hoge mate van flexibiliteit. De werkplek wordt keurig achtergelaten. Kortom wij zijn zeer tevreden!

Wouter Werkman

Duran heeft voor ons een klik-aan-klik-uit systeem aangesloten in de badkamer. Dit deed hij als gratis service nadat hij eerder onze elektra had uitgebreid, wat zeer netjes was. Bij de installatie...

- Werkt netjes
- Eerlijke afspraken

Anke

Duran heeft ontzettend netjes gewerkt. Mijn stoppenkast was zwaar verouderd en is nu klaar voor een modern huishouden.

Ze zijn na het plaatsen van de keuken terug gekomen om alles helemaal in orde te maken. Ze hebben zelfs nog extra klusjes gedaan die vooraf niet afgesproken waren. Lieve en dankbare werklieden.

Reactie Duran ElektroTechnisch Bedrijf:

Beste Ankelien,

Hartelijk bedankt voor uw opdracht en recensie.

Met vriendelijke groeten,

Duran

Hemmink

Vakkundig, snel beschikbaar, aardig personeel. Ik zou iedereen aanraden met Duran te werken. Voor ons huis nieuwe groepenkast aangelegd, goed advies gegeven en netjes gewerkt

Duidelijke communicatie, snelle levertijd

Duran heeft twee maal werk voor ons gedaan. Een keer een storing verholpen en een keer een kabel getrokken

vriendelijk, snel, vasthoudend

Deskundige en aardige hulp bij probleemoplossing kortsluiting.

Goed overleg over probleem en welke oplossingen mogelijk zijn.