Bereikbaarheid vakman
Vakmanschap
9.8/10
Prijs/kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Robrecht De Munck

Enkel goede ervaringen. Volledig elektrische installatie laten vernieuwen door Duran, alles naar tevredenheid afgewerkt.

Bereikbaarheid, nakoming afspraken, advies

Tegelmart B.V.

Top service van Duran Elektrotechnisch Bedrijf. Wij hadden met spoed krachtstroom nodig in ons bedrijfspand. Nadat wij met meerdere partijen hadden geschakeld waren zij de enige die ons binnen... Top service van Duran Elektrotechnisch Bedrijf. Wij hadden met spoed krachtstroom nodig in ons bedrijfspand. Nadat wij met meerdere partijen hadden geschakeld waren zij de enige die ons binnen enkele uren konden helpen. Zeker aan te bevelen!

Goed bereikbaar en ze denken met je mee. De verantwoordelijke heeft nog de volgende dag gebeld om te vragen of alles naar wens is verlopen.

Francisca D.

Duran heeft bij ons verschillende dingen gedaan: stopcontacten verplaatst, stoppenkast vervangen, extra groepen gemaakt, kabels getrokken en elektra op nieuwe punten aangelegd. Vanaf het begin fijn... Duran heeft bij ons verschillende dingen gedaan: stopcontacten verplaatst, stoppenkast vervangen, extra groepen gemaakt, kabels getrokken en elektra op nieuwe punten aangelegd. Vanaf het begin fijn contact gehad, hij reageert snel op berichten en is zeer betrokken en goed bereikbaar. We hebben meerdere keren gevraagd of Duran nog iets extra's wilde doen in ons huis en dit kon elke keer snel geregeld worden. De mannen die bij ons thuis kwamen waren heel vriendelijk, werkten netjes en dachten ook mee met ons. Aangezien dit ons eerste huis is en wij niet veel van elektra weten, was dat heel erg fijn. Kortom: een aanrader, en voor onze volgende klus bellen wij Duran weer!

Communicatie, behulpzaamheid, prijs-kwaliteitverhouding, betrouwbaarheid, aardig personeel

Dennis

Duran heeft bij mij in de regio Utrecht i.p.v. de oude stoppenkast een nieuwe 3 fase groepenkast geplaatst t.b.v. voorbereiding op zonnepanelen. Goede prijs, communicatie en bereikbaarheid, snel... Duran heeft bij mij in de regio Utrecht i.p.v. de oude stoppenkast een nieuwe 3 fase groepenkast geplaatst t.b.v. voorbereiding op zonnepanelen. Goede prijs, communicatie en bereikbaarheid, snel beschikbaar, heel netjes en een klein probleem waarvoor teruggekomen moest worden is dezelfde dag nog opgelost!

Goede prijs, communicatie en bereikbaarheid, snel beschikbaar, heel netjes

Marnix

Aanrader

Duran heeft de meterkast aangepast voor zonnepanelen en airco’s. Alles werkt perfect.

Niks

Robin

Prettig. Snel geregeld. Professioneel uitgevoerd.

Snelle afhandeling.
Inzicht in wat er moet gebeuren.

Tessa

Erg goede ervaring! Ging om groepen stoppenkast uitbreiden, stopcontacten maken, wandlamp aansluitingen maken en lichtknoppen verplaatsen.

Komen op tijd, vriendelijk, laten alles netjes achter.

Nvt

R.P. Meij

Duran heeft voor ons naar volle tevredenheid diverse elektra werkzaamheden uitgevoerd voor oa het realiseren van wandspotjes, separate aansluitingen t.b.v inductiekookplaat, quooker, vaatwasser en... Duran heeft voor ons naar volle tevredenheid diverse elektra werkzaamheden uitgevoerd voor oa het realiseren van wandspotjes, separate aansluitingen t.b.v inductiekookplaat, quooker, vaatwasser en het uitbreiden en verzwaren van de groepenkast.

Communicatie, bereikbaarheid, flexibiliteit en meedenken/adviseren

Geen, een zeer betrouwbare en bekwame vakman

Ruud van Broeckhuijsen

Zeer snel gereageerd op groot probleem, de vriezers werkten niet meer en de helft van de verlichting ook niet.
Duran was er ook n een uur en heeft dit adequaat opgelost.
Ruud

Vriendelijk, snel, vakkundig

Weet ik niet

PP van der Houven

Groepenkast is vervangen geworden geheel volgens NEN 1010. De werkzaamheden vonden na duidelijke afspraken over kosten en dag van uitvoering op donderdag plaats. Al meer dan 20 jaar zat er een fout... Groepenkast is vervangen geworden geheel volgens NEN 1010. De werkzaamheden vonden na duidelijke afspraken over kosten en dag van uitvoering op donderdag plaats. Al meer dan 20 jaar zat er een fout in ons huissysteem en die werd ontdekt. Meteen is er een nieuwe afspraak een paar dagen later gemaakt en is alles opgelost. Steeds werd er duidelijk gecommuniceerd over kosten en moment van uitvoering. Ik kan niet anders zeggen dat Duran het vakkundig heeft aangepakt.

goede afspaken omtrent kosten en aflevering, professioneel