Bereikbaarheid vakman

David

Snelle en professionele service

Professioneel, vriendelijk

Patrick

Duran Elektrotechnisch Bedrijf is een absolute gouden vondst. In mijn huis is de gehele elektrische installatie vervangen: van de stoppenkast, via de stopcontacten tot elke laatste draad is alles... Duran Elektrotechnisch Bedrijf is een absolute gouden vondst. In mijn huis is de gehele elektrische installatie vervangen: van de stoppenkast, via de stopcontacten tot elke laatste draad is alles nieuw. Het werk is overal even vakkundig uitgevoerd en de elektricien denkt goed mee met je vragen en komt zelf met goede ideeën en oplossingen voor problemen waarvan je zelf nog niet eens wist dat je ze zou gaan krijgen.
De bereikbaarheid is werkelijk voorbeeldig: het maakt eigenlijk niet uit of het overdag, 's avonds of in het weekend is: Duran is direct bereikbaar via mail, telefoon of app. Heerlijk verfrissend, dat zouden andere bedrijven ook eens moeten proberen.

Kortom: Als je een goede elektricien zoekt die niet alleen netjes werkt en aardig personeel heeft, (tip: vraag naar Reza, die man is goud waard!) maar die ook nog eens administratief en klantvriendelijk is van een hoog niveau: zoek niet verder en bel/mail/app Duran!

Ongelooflijke bereikbaarheid!
Keurig werk
Aardig en vakkundig personeel
Ga zo maar door.... :)

Ik kan helemaal niets bedenken :)

Reactie Duran ElektroTechnisch Bedrijf:

Beste Patrick,
Hartelijk bedankt voor uw werk en review.
Met vriendelijke groeten,
Duran

Jan

Duran heeft bij mij de hele groepenkast netjes vervangen en diverse electrische klussen rond het huis netjes en vakkundig uitgevoerd: het aanleggen van stroompunten in de tuin, en het aansluiten van... Duran heeft bij mij de hele groepenkast netjes vervangen en diverse electrische klussen rond het huis netjes en vakkundig uitgevoerd: het aanleggen van stroompunten in de tuin, en het aansluiten van een 3-fasen stroompunt voor een jacuzzi bijvoorbeeld. Hierbij wordt alles netjes en professioneel uitgevoerd.

Ramon

Goeie communicatie. Goed doorzettingsvermogen. Legt alles duidelijk uit. Werkt vlot.stelde voor om alles nog schoon te maken. Extra groep voor de kookplaat geen probleem.Zeer tevreden met de... Goeie communicatie. Goed doorzettingsvermogen. Legt alles duidelijk uit. Werkt vlot.stelde voor om alles nog schoon te maken. Extra groep voor de kookplaat geen probleem.Zeer tevreden met de meterkast.

Extra werk geen probleem

Niet

Teun

Harde en erg nette werkers. Meerwerk wordt eerst besproken. Zeer tevreden over resultaat!

Keurig werk en goede communicatie

Robin

Fijne ervaring. Aardige vent, was snel klaar, prijs zoals afgesproken en geen probleem met pinnen. Heel blij mee!

Luc

Snel, vakkundig, helder in communicatie en vriendelijk

Communicatie, snelheid en vakkundig

Niet

Steven van Soest

Complete vernieuwing van mijn meterkast. Supergoed en snel geregeld. Sterk staaltje vakmanschap, aanrader! Ik ben helemaal voorbereid op de toekomst!

- Echt vakman, duidelijk liefde voor het vak!
- Duidelijke behoeftebepaling
- Goed advies vanuit expertise, meedenken met de klant
- Snelle beschikbaarheid
- Vriendelijk
-...
- Echt vakman, duidelijk liefde voor het vak!
- Duidelijke behoeftebepaling
- Goed advies vanuit expertise, meedenken met de klant
- Snelle beschikbaarheid
- Vriendelijk
- Goede spullen, goede installatie!

Geen tips of verbeterpunten

Kader

Mijn ervaring met Duran is vanaf het eerste telefonisch contact tot aan het plaatsen van de groepenkast perfect gegaan. Offerte was duidelijk (geen verborgen kosten, of achteraf kosten). Ik ben... Mijn ervaring met Duran is vanaf het eerste telefonisch contact tot aan het plaatsen van de groepenkast perfect gegaan. Offerte was duidelijk (geen verborgen kosten, of achteraf kosten). Ik ben uiterst tevreden.

Zeer klantvriendelijk, betrouwbaar, komt afspraken na. Verhouding kwaliteit/prijs is perfect.

Misschien aan het begin of er nog meer gedaan moet worden dan de groepenkast vervangen. Echter, dit hadden we zelf kunnen vragen).

Marcella

Zeer snel, netjes en professioneel

Netjes, vriendelijk en kundig