Bereikbaarheid vakman
Vakmanschap
9.8/10
Prijs/kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Charif

Geweldig, van mijn oude stoppen kast weer een splinternieuwe groepenkast met kookgroep geïnstalleerd, top werk!
De hager kast is ook een mooie kast om te zien:)

Snel van offerte opmaak tot uitvoering,

Fatih

Duran changed the fuse box (distribution box) in our new home. He gave a good advice not only for the distribution box but also for the electricity supply to our home, for instance changing the... Duran changed the fuse box (distribution box) in our new home. He gave a good advice not only for the distribution box but also for the electricity supply to our home, for instance changing the connection from Stedin to 3-phase. Thanks to his good advice and quality work we can install solar panels and EV charging unit without any problem. He was also on time and clear in communication. I would recommend him.

Professional and high quality work

Keep up the good work

Koen

Zeer snel en professioneel geholpen

Snel, klantvriendelijk, goed bereikbaar, professioneel

Duran heeft mijn groepenkast vervangen. Ze hebben precies de groepenkast geleverd die ik zocht, en deze zeer netjes aangelegd. De vakman was zeer bekwaam en had in weinig tijd alles geregeld. Ik kom... Duran heeft mijn groepenkast vervangen. Ze hebben precies de groepenkast geleverd die ik zocht, en deze zeer netjes aangelegd. De vakman was zeer bekwaam en had in weinig tijd alles geregeld. Ik kom precies aangeven hoe ik het aangesloten wou hebben en hij was daarnaast zeer behulpzaam met advies.

Goede en duidelijke communicatie. Alles is netjes uitgevoerd zoals afgesproken.

Reactie Duran ElektroTechnisch Bedrijf:

Hartelijk bedankt voor uw opdracht en review.
Met vriendelijke groeten,
Duran

Stefan

Meedenkend en volhardend. Een zeer complex probleem hebben ze met doorzettingsvermogen opgelost

meedenkend, volhardend en met doorzettingsvermogen

Iets meer op letten dat er geen schade aan de omgeving plaats vind.

Reactie Duran ElektroTechnisch Bedrijf:

Beste Stefan,
Hartelijk dank voor uw opdracht en uw review.
Beste Stefan,
Hartelijk dank voor uw opdracht en uw review.
We gaan zeker ons best doen en opletten. Uw opdracht was inderdaad best een lastige klus. Ik ben blij dat het netjes opgelost is. We hebben daar zeker tijd voor genomen om het zo netjes mogelijk uit te voeren.
Nogmaals bedankt.
Met vriendelijke groeten,
Duran

Shabnam

Service en kundigheid

Dan Zwijgers

De firma Duran heeft nu bij ons het leidingplan voor de keuken uitgevoerd. Groepen in de groepenkast bijgeplaatst. Stopcontacten naar beneden verplaats en een aansluiting voor de airco gemaakt. De firma Duran heeft nu bij ons het leidingplan voor de keuken uitgevoerd. Groepen in de groepenkast bijgeplaatst. Stopcontacten naar beneden verplaats en een aansluiting voor de airco gemaakt.
In eerder stadium (3 maanden geleden) hebben ze al de groepenkast bij ons vervangen.

Het werk is zeer netjes opgeleverd. Alle afspraken zijn na gekomen. Daarbij bijzonder net en vriendelijk personeel wat ter plaatse nog even met ons mee dacht over oplossingen.

Dit alles hebben tegen een bijzonder redelijke prijs gedaan.

Voor een volgende klus vragen wij de firma Duran weer!

Goed werk, goede prijs, goede afspraken en net en vriendelijk personeel

particulier

Op basis van de keuken installatie tekening heeft team Duran alle benodigde groepen en krachtstroom 3-fase aangelegd tbv inductie plaat. Hiervoor moest hele nieuwe leidingen worden gefreesd. Op basis van de keuken installatie tekening heeft team Duran alle benodigde groepen en krachtstroom 3-fase aangelegd tbv inductie plaat. Hiervoor moest hele nieuwe leidingen worden gefreesd.
Fijn contact. Hij denkt en communiceert goed over de werkzaamheden. Duran werkt met een goed team vakmensen.
De werkzaamheden zijn naar alle tevredenheid uitgevoerd.
Naast de Elktra heeft Duran ook de installatie van loodgieterwerk laten verzorgen.

- Expertise
- Goede communicatie
- Denkt goed mee
- vriendelijk
- Snelle beschikbaarheid
- Goed team

Antranik

Duran is een vriendelijke, betrouwbare en vakkundige elektricien. Ik heb snel antwoord op mijn vragen, netjes en op tij afgewerkt. Denkt mee en geeft goede adviezen. Geen verassingen achteraf.

Communicatie, kwaliteit, punctueel.

Mvdp

Problemen met de aardlekschakelaar. Ik heb meneer op verzoek een foto gestuurd en hij heeft mij telefonisch tips gegeven zodat zelf kon uitzoeken waar het probleem zat. Ik heb met de tips zelf het... Problemen met de aardlekschakelaar. Ik heb meneer op verzoek een foto gestuurd en hij heeft mij telefonisch tips gegeven zodat zelf kon uitzoeken waar het probleem zat. Ik heb met de tips zelf het probleem kunnen achterhalen waardoor in de rest vh huis weer stroom was. Meneer is erg vriendelijk en heeft mij goed geholpen en meegedacht en uiteindelijk ook veel geld bespaard want hierdoor hoefde er geen electricien langs te komen. Top service dus.

Vriendelijk en goed meegedacht waardoor ik het probleem zelf kon oplossen.

Nvt