Bereikbaarheid vakman
Vakmanschap
9.8/10
Prijs/kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

van Bladel

Uitstekend ElektroTechnisch Bedrijf. Accuraat en betrouwbaar in planning en prijs.

Zeer hoge kwaliteit van werk. Alles keurig afgewerkt met zorg voor detail

geen, zo doorgaan

Fred

Een nieuwe groep moest geinstalleerd worden. Hij reageerde snel en kwam ook gelijk kijken. Naar een paar dagen was de klus geklaard. Ben zeer tevreden met hun werk.

snel en duidelijk. Goede prijs / kwaliteit verhouding

Paulien

Snelle reactie op spoedklus, waarbij Duran ElektroTechnisch Bedrijf eerst o.b.v. foto’s heeft meegedacht. Nieuwe groepenkast geplaatst en perilex aansluiting voor nieuwe keuken met inductie... Snelle reactie op spoedklus, waarbij Duran ElektroTechnisch Bedrijf eerst o.b.v. foto’s heeft meegedacht. Nieuwe groepenkast geplaatst en perilex aansluiting voor nieuwe keuken met inductie kookgroep. De klus kon op korte termijn plaatsvinden, wat gezien de spoed heel erg prettig was! Klus was snel en professioneel uitgevoerd.

Snelle reactie, duidelijke uitleg en offerte, op korte termijn langs gekomen, klus snel afgehandeld.

Geen.

Gruijs

Goede installateur die zowel bij ons als bij mijn moeder de volledige meterkast heeft vernieuwd en verschillende stopcontacten heeft geïnstalleerd.

Kennis van zaken

Marga Oostveen

Groepenkast vervangen. Duran levert war hij belooft. Werkt zorgvuldig, snel en vooral heel netjes. Is goed voorbereid op zijn klus. Wij wonen in het midden van het land. Voor ons was de prijs en de... Groepenkast vervangen. Duran levert war hij belooft. Werkt zorgvuldig, snel en vooral heel netjes. Is goed voorbereid op zijn klus. Wij wonen in het midden van het land. Voor ons was de prijs en de vele review een reden om Duran te kiezen en daar hebben we geen moment spijt van. Ziet er weer tiptop uit.

Werkt snel, zorgvuldig en netjes
Klantvriendelijk en zeer professioneel

De Kort

Duran Elektrotechnisch bedrijf is zeer professioneel, betrouwbaar en vriendelijk. De prijs is schappelijk en professioneel.

Zeer vlotte service zelfs op nieuwjaarsdag.

Fam van der Ree

Het bedrijf Duran heeft mij erg goed geholpen met een storing, uitval van electriciteit in bepaalde kamers van mijn woonboot. Ik had vaker contact met hem over de telefoon en heeft zijn afspraken... Het bedrijf Duran heeft mij erg goed geholpen met een storing, uitval van electriciteit in bepaalde kamers van mijn woonboot. Ik had vaker contact met hem over de telefoon en heeft zijn afspraken erg goed nagekomen. Je wordt als klant echt serieus genomen. Ik had Duran gebeld vanwege een zeer positieve ervaring in 2018.
In dat jaar had dhr Duran, naar ontzettende tevedenheid, een nieuwe meterkast geplaatst vanwege aanschaf van nieuwe keuken met inductie kookplaten. Ik had nog een oude stoppenkast op de wal staan van 25 jaar terug. Na goede controle van zowel de kasten binnen als buiten, inclusief de stekkerdoos aan de woonboot, heeft hij samen met een collega een hele ochtend gewerkt om achter de oorzaak te komen van deze storing. Na de oorzaak gevonden te hebben hebben ze een nieuwe (echt nodig) meterkast op de wal geplaatst, storing gevonden,; er was een nieuwe stekkerdoos nodig waar de electriciteit de woonboot binnenkwam.. En dat allemaal op 30 december, een dag voor het oudjaar. Nogmaals dank voor alle zorg en hulp, zodat wij er weer voorlopig energievol bij zitten de komende tijd.

Contact over de telefoon, komt zijn afspraken altijd na. Ze vinden altijd een oplossing voor het probleem. Zijn positief ingesteld en zeer sympathiek.

Jeff

Professioneel en meedenkend

Overleg vooraf wat precies nodig was

Joep Faas

Ik heb met Duran alleen maar positieve ervaringen. De eerste keer dat ik hem nodig had heeft hij mijn groepenkast vakkundig en netje omgebouwd van 6 naar 12 groepen. De tweede keer had ik hem nodig... Ik heb met Duran alleen maar positieve ervaringen. De eerste keer dat ik hem nodig had heeft hij mijn groepenkast vakkundig en netje omgebouwd van 6 naar 12 groepen. De tweede keer had ik hem nodig om mijn inductiekookplaat aan te sluiten. De derde keer had ik hem nodig om mijn groepenkast uit te breiden met een groep voor krachtstroom. Ik had ruim van te voren een afspraak gemaakt. Die moest ik helaas vlak voor de geplande datum afzeggen omdat Liander geen meter kon plaatsen. Dat was helemaal geen probleem. En toen de meter geplaatst was heeft hij mij weer heel snel geholpen. Wat ook er prettig is dat je eventueel in overleg een afspraak op zaterdag kan maken. Dat komt mij als chauffeur die de hele week weg is goed uit. Lang verhaal kort, niks negatiefs te melden.

In overleg duidelijke afspraken maken die nagekomen worden

Reactie Duran ElektroTechnisch Bedrijf:

Beste Joep,
Hartelijk bedankt voor uw opdrachten en uw review.
Met vriendelijke groeten,
Duran

Ruud

Om de meterkast voor te bereiden op een verzwaring van 1- naar 3fase aansluiting hadden ik en mijn buurman een nieuwe hoofdschakelaar nodig en wilden gelijk de groepenkast vervangen. Door goede... Om de meterkast voor te bereiden op een verzwaring van 1- naar 3fase aansluiting hadden ik en mijn buurman een nieuwe hoofdschakelaar nodig en wilden gelijk de groepenkast vervangen. Door goede ervaring van overburen met Duran heb ik ze gevraagd voor deze opdracht.

Hij reageerde snel en kon ook op korte termijn de boel plaatsen. Een zeldzaamheid in deze tijd denk ik.

Communicatie verliep snel en vriendelijk via mail en whatsapp. Duran en zijn collega kwamen op tijd en werkten netjes en hard en kon ze zelfs niet overtuigen om een keer pauze te nemen. Ik en buurman zijn erg blij met de afwerking en het eindresultaat. Het gebruikte merk groepenkast (Hager) is misschien iets duurder maar wel een meer dan goed merk.

Op verzoek zijn ook alle bestaande groepen al netjes verdeeld over de 3 fases met voldoende ruimte voor uitbreidingen in de toekomst.

Het enige dat voor mij persoonlijk ietsje beter had gekund is een uitgebreide officiele offerte als bijlage ipv een korte beschrijving + prijs in een mail.

Kan Duran zeker aanbevelen.

Vriendelijk, snel antwoord, goed, hard en netjes werken, kwaliteit materialen en afwerking.

Offerte

Reactie Duran ElektroTechnisch Bedrijf:

Beste Ruud,
Hartelijk bedankt voor uw opdracht en uw review.
Met vriendelijke groeten,
Duran