Bereikbaarheid vakman
Vakmanschap
9.8/10
Prijs/kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Rick van Putten

Zeer goede ervaring. Werk goed en netjes uitgevoerd, ook het onverwachte meerwerk. Aardig personeel bovendien

Uitleg van de uit te voeren werkzaamheden. Beschaafde medewerkers. Netjes gewerkt !

Bas

Wallbox geplaatst (oplaadpaal)

Snel en vakkundig gedaan

Rianne

Al onze stopcontacten laten aarden en de stoppenkast vervangen. Ze hebben goed werk geleverd.

Altijd vriendelijk en snelle reacties. Alles werd goed overlegd. Snel contact via whatsapp of bellen.

De electricien en ik begrepen elkaar soms verkeerd vanwege wat gebrekkig Nederlands. We konden er gelukkig wel lol om hebben.

Simone

Snel, flexibel en vakkundig

Snelle installatie (Max 1.5 uur) waarbij ze ook nog een ongepland stopcontact (wat ik dus bij binnenkomst als meerwerk aanvroeg) hebben gemaakt voor me!

Pim Caris

Kundig, snelle communicatie en prettige samenwerking

Legt rustig uit, denkt mee over oplossingen, levert snel en netjes.

Alexander

Installatie van een mooie nieuwe groepenkast voor een goede prijs!

Goede communicatie, vakmanschap en prijs

Jacques Vriens

Groepenkast vervangen i.v.m. aanschaf Zonnepanelen.
Groepenkast vervangen i.v.m. aanschaf Zonnepanelen.
Op 13 maart 2023 heeft Duran ETB mijn groepenkast vervangen omdat ik zonnepanelen heb aangeschaft en mijn groepenkast vol en veroudert was.
Na een offerte aanvraag die ik met een dag binnen had, met een goede prijs en een korte levertijd heb ik meteen de opdracht gegeven voor installatie.
Er werd snel en accuraat gewerkt en ook meegedacht over plaatsing en de groepen indeling. De monteur kwam professioneel over en wist waar hij het over had.
Nadat alles was afgerond en opgeruimd, belde Hr.Duran een dag later of alles naar wens was.
Kortom een hele tevreden klant en een aanrader voor volgende klussen.
Jacques Vriens

Reactie Duran ElektroTechnisch Bedrijf:

Beste meneer Vriens,
Bedankt voor uw opdracht en graag tot volgende keer.
Met vriendelijke groeten,
Duran

Kavelaars

Vervanging van de meterkast volgens afspraak en planning. Alles netjes verlopen!

Volgens planning en afspraken uitgevoerd!

Stickers met aanduiding van jullie certificering niet vergeten te plakken.

Eric

Prima service, bekwaam, goed werk geleverd.

vakbekwaam

Toni&Guy Amsterdam

Super vriendelijk! Heel erg netjes alles gemaakt! Super blij mee!!

Duidelijk in waar je aan toe bent!

Alles was goed!