Bereikbaarheid vakman
Vakmanschap
9.8/10
Prijs/kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Philippe

Erg tevreden over installatie nieuwe groepenkast

Snel, op tijd, werkt netjes en professioneel

Wassing

Heel snel, kundig en vriendelijk geholpen!!

Snelheid en vriendelijkheid, kundigheid

Eric van den Broek

Zeer professioneel bedrijf dat echt lwaliteit levert

Vakmanschap, professioneel, nemen de tijd, luisteren, denken mee

Geen tips

Clemens

Professioneel en goed geholpen

Vriendelijk, komen afspraken na en leveren goed werk

Joost wijma

Fantastisch!

Zeer snel, duidelijke offerte en zeer goed optreden!

Terrence

Vanuit een afstand wist Duran mij te helpen middels foto's en telefoon! Ik had een probleem met mijn elektriciteit. Alles viel uit. (Ik ben totaal niet ervaren op dat gebied). Dankzij de snelle... Vanuit een afstand wist Duran mij te helpen middels foto's en telefoon! Ik had een probleem met mijn elektriciteit. Alles viel uit. (Ik ben totaal niet ervaren op dat gebied). Dankzij de snelle service van Duran wist hij obv foto's mij te helpen!

Snelle reactie

Jana Jayakkumaran

Echte vakmannen. Ze weten wat ze doen en hebben een serviceniveau waar veel bedrijven van kunnen leren. Zelfs op zaterdag stonden ze klaar voor hulp om me te helpen met de meterkast, terwijl dat... Echte vakmannen. Ze weten wat ze doen en hebben een serviceniveau waar veel bedrijven van kunnen leren. Zelfs op zaterdag stonden ze klaar voor hulp om me te helpen met de meterkast, terwijl dat niet eens onderdeel was van hun opdracht (een jaar geleden). Ga zo door!

Echte vakmensen

Lars

Duran en z'n collega's hebben in mijn nieuwe woning te Utrecht (een 100 jaar oud huis) heel veel electra vernieuwd. De stoppenkast is uitgebreid, passend bij onze behoeftes.
Ze dachten mee...
Ze dachten mee over de beste plekken voor de electrapunten en namen het initiatief om ook in de schuur een punt aan te leggen.
De badkamer moest voorzien worden van een aardemat, en ook dat wisten ze te regelen.
Duran is goed bereikbaar, ook in de avonden en weekenden - ideaal tijdens een verbouwing.
Kortom: erg communicatief, flexibel en betrouwbaar. Absolute aanrader. Nogmaals dank voor het goede werk!

Communicatie en afstemmen van de opdrachten.

Nee hoor, ga zo door.

Rick van Putten

Zeer goede ervaring. Werk goed en netjes uitgevoerd, ook het onverwachte meerwerk. Aardig personeel bovendien

Uitleg van de uit te voeren werkzaamheden. Beschaafde medewerkers. Netjes gewerkt !

Bas

Wallbox geplaatst (oplaadpaal)