Bereikbaarheid vakman
Vakmanschap
9.8/10
Prijs/kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

R.P. Meij

Duran heeft voor ons naar volle tevredenheid diverse elektra werkzaamheden uitgevoerd voor oa het realiseren van wandspotjes, separate aansluitingen t.b.v inductiekookplaat, quooker, vaatwasser en... Duran heeft voor ons naar volle tevredenheid diverse elektra werkzaamheden uitgevoerd voor oa het realiseren van wandspotjes, separate aansluitingen t.b.v inductiekookplaat, quooker, vaatwasser en het uitbreiden en verzwaren van de groepenkast.

Communicatie, bereikbaarheid, flexibiliteit en meedenken/adviseren

Geen, een zeer betrouwbare en bekwame vakman

Ruud van Broeckhuijsen

Zeer snel gereageerd op groot probleem, de vriezers werkten niet meer en de helft van de verlichting ook niet.
Duran was er ook n een uur en heeft dit adequaat opgelost.
Ruud

Vriendelijk, snel, vakkundig

Weet ik niet

PP van der Houven

Groepenkast is vervangen geworden geheel volgens NEN 1010. De werkzaamheden vonden na duidelijke afspraken over kosten en dag van uitvoering op donderdag plaats. Al meer dan 20 jaar zat er een fout... Groepenkast is vervangen geworden geheel volgens NEN 1010. De werkzaamheden vonden na duidelijke afspraken over kosten en dag van uitvoering op donderdag plaats. Al meer dan 20 jaar zat er een fout in ons huissysteem en die werd ontdekt. Meteen is er een nieuwe afspraak een paar dagen later gemaakt en is alles opgelost. Steeds werd er duidelijk gecommuniceerd over kosten en moment van uitvoering. Ik kan niet anders zeggen dat Duran het vakkundig heeft aangepakt.

goede afspaken omtrent kosten en aflevering, professioneel

Martijn

Wij hebben in onze woning in IJsselstein onze groepenkast laten vervangen. Dit wilde wij laten doen tegelijk met andere klussen in huis, echter door een probleem met een groep op de bestaande... Wij hebben in onze woning in IJsselstein onze groepenkast laten vervangen. Dit wilde wij laten doen tegelijk met andere klussen in huis, echter door een probleem met een groep op de bestaande groepenkast, hebben wij Duran gebeld en men wilde eigenlijk de volgende dag al langs komen, in het weekend. Men was keurig op afspraak op tijd aanwezig, reageerde snel op vragen en hebben keurig werk afgeleverd.

Er werd zeer snel gereageerd en er is uitstekend en net werk geleverd.

Geen verbeterpunten op dit moment aan te geven.

Anand

Uitstekend

Werkt netjes en kundig. Volgens afspraak en denkt met je mee. Niets op aan te merken!

Alders

Snel en kundig geholpen

Effectief en oplossing gericht

Nvt

Kris

Groepenkast vervangen. Vriendelijk en duidelijke communicatie. Goed werk geleverd. Resultaat ziet er netjes uit.

Heldere communicatie, duidelijke afspraken, prima resultaat.

Guido

Prima service, alle afspraken volledig nagekomen. Bovendien meerwerk verricht incl duidelijk advies.

Komt afspraken na. Vakmanschap!

Geen verbeterpunten

WJ de Lang

Uitstekende service. Goed vakmanschap. Prima communicatie.

Denken mee voor goede oplossingen voor de situatie.

Reactie Duran ElektroTechnisch Bedrijf:

Beste meneer Wim-Jaap,
Nogmaals bedankt voor uw opdracht.
Met vriendelijke groeten,
Duran

Luc

Duran en zijn team hebben onze jaren '70 woning compleet elektrotechnisch gerenoveerd, met een compleet nieuw lichtplan etc. Ze hebben fantastisch werk geleverd voor een nette prijs en ook de... Duran en zijn team hebben onze jaren '70 woning compleet elektrotechnisch gerenoveerd, met een compleet nieuw lichtplan etc. Ze hebben fantastisch werk geleverd voor een nette prijs en ook de service na afloop is perfect.

Service, vakmanschap, prijs/kwaliteit, afspraken nakomen

Nvt