Klantenservice
Bestelproces

Bigred

Site met ruim assortiment

Henk

De bestelde fietsenhoes voor achter op de camper bevalt ons uitstekend! Twee e-bikes kunnen er goed onderstaan ondanks de brede sturen! Wel een extra spanband over de hoek tegen het klapperen. De...

De hoes is perfect!

Heel goede ervaring

Bjorn Bozuwa

Prima produkt en een juiste maatvoering

Eric de Graaf

Cover is kwalitatief een prima product, maar ondanks dat de cover bij mijn motor zou moeten passen is deze net aan de maat, hij had dus iets groter gekund.

snelle afhandeling

Goedemorgen,

Dank u wel voor uw feedback. U kunt uw motorhoes altijd ruilen voor een andere maat.

Verder vernemen wij graag welke motor u precies heeft, zodat wij ons maatadvies daarop aan kunnen passen.

Wij zien uw reactie graag tegemoet via info@dscovers.com.

ramen en deuren bedrijf

Super service

als je een email verstuurd heb je op korte termijn een reactie

Martijn van Gorp

Goede stof, snelle levering alleen pasvorm net wat te krap

Materiaal

Goedemiddag,

Dank u wel voor uw feedback. Wij nemen dit mee in onze productevaluatie.

Een te krappe hoes, kunt u uiteraard altijd ruilen of retourneren. Kijk voor de te volgen procedure op https://www.dscovers.nl/retourneren/.

DS COVERS

Dramatisch, het product dat ik bestelde had geen kwaliteitscontrole ondergaan en ik had de indruk dat het wellicht een teruggestuurd artikel was? Een autohoes waarvan 1 riemeinde waarmee de autohoes...

Het telefonisch contact van tevoren verliep goed.

Goedemorgen,

Dank u wel voor uw feedback.

Omdat we deze klacht erg serieus nemen, zijn we inmiddels in contact met u om de situatie beter te begrijpen en op te lossen.

Zoals afgesproken zijn we in afwachting van foto’s van de door u ontvangen hoes waarna we u een geheel nieuwe hoes zullen sturen welke we vooraf grondig zullen controleren.

Op deze manier kunt u uw auto spoedig alsnog beschermen tegen regen, vuil en in uw geval ook vogelpoep.

Dick van der Meulen

Prima; from nose to tail. Hele procedure prima!

Gezochte product in no time gevonden.