Klantenservice
Informatie op website
Geleverde beschermhoes
Bestelproces

Tim

De kwaliteit van de cover is echt top. Suoer fijne stof. Echter vind ik de Alpha topcase cover erg klein voor een BMW GSA met 3 koffers. Dit zou wat groter mogen zodat de hoes wat lager bij de grond... De kwaliteit van de cover is echt top. Suoer fijne stof. Echter vind ik de Alpha topcase cover erg klein voor een BMW GSA met 3 koffers. Dit zou wat groter mogen zodat de hoes wat lager bij de grond komt. Dit maakt het ook allemaal wat minder diefstal gevoeliger

Kwaliteit van de stof.

Reactie DS COVERS B.V.:

Beste Tim,
Dank u wel voor uw feedback.
Uw opmerking ten aanzien van de maatvoering zullen wij meenemen in onze productevaluaties.
Wij wensen u veel plezier toe bij het gebruik van uw...
Beste Tim,
Dank u wel voor uw feedback.
Wij wensen u veel plezier toe bij het gebruik van uw motorhoes.
DS COVERS B.V.

Piet

Perfecte kwaliteit

Prima hoes beschadigd de motor ook niet. Prima afgewerkt aan de binnen en buitenkant

M

Product

Michel

Goede covers, schappelijke prijs

Duidelijk en overzichtelijk

Mit

Snel geleverd

Jeffrey

Zeer mooie degelijke hoes.

Pasvorm

Brouwer

Cover ziet er erg goed uit en past perfect op een Gilera Runner

Kwaliteit

Diane

Zeer snelle levering. Alles netjes verpakt.

Snelle levering. Goede maattabel

Bart Strijbos

Perfecte service, beste hoes die er is

Snelle bezorging, perfect product

Kristel Hanssens

Zeer kwalitatief materiaal. Handig in gebruik, zelf als vrouw zijnde. De maat is perfect weergegeven en dus heel handig bij het kiezen en nadien gebruiken. Hij past er perfect om. Daarnaast was de... Zeer kwalitatief materiaal. Handig in gebruik, zelf als vrouw zijnde. De maat is perfect weergegeven en dus heel handig bij het kiezen en nadien gebruiken. Hij past er perfect om. Daarnaast was de levering zeer snel. Een zeer tevreden klant hier!

Kwalitatief zeer goed, snelle levering, handig in gebruik.