Klantenservice

Supersnel geleverd

Prima.
Snelle levering...

Jan-Kees van Herk

Ik heb een prima ervaring met DS COVERS, ik ben zeer tevreden over mijn bestelde product qua kwaliteit maar ook prijstechnisch en raad een ieder aan, die op zoek is naar een goede COVER bestel deze...

Goede producten die prijstechnisch helemaal oke zijn en keurig verpakt wordt verzonden.

PattyAnoniem

Prima prijs, kwaliteit verhouding.

Heldere info

Kuil f

Een goed produkt

Goede en snelle levering

Bart

Machtig mooie hoes voor een xr1200x gekocht, heb niet de XL hoes genomen zoals op de lijst staat maar de maat L genomen. De maat L past perfect, vooral als je het stuur recht laat staan.

ik heb de duurste hoes gekocht, de kwaliteit hiervan is echt mooi.

Werd de volgende dag thuisbezorgd.

Stevig, goed doordacht ontwerp. Beschermt de motor grondig.

Reactie DS Covers:

Hallo,

Dank u wel voor uw feedback.

Ondanks dat wij de materialen die we gebruiken voor onze hoezen behandelen met UV- en waterafwerende coatings, is het bij langdurig en veelvuldig gebruik niet te voorkomen dat een hoes ‘op’ en versleten raakt. De exacte levensduur van een hoes is erg afhankelijk van hoe intensief de hoes wordt gebruikt en hoeveel UV-licht en regen de hoes heeft gehad. Gemiddeld genomen moet een motorhoes zonder problemen minimaal drie jaar mee gaan.

U geeft aan dat uw vorige hoes van DS COVERS zes jaar in gebruik was, wat naar onze mening een ‘zeer nette score’ is. Wij hopen dan ook dat uw nieuwe hoes net zo lang mee gaat en wensen u veel plezier bij het gebruik ervan.

Heeft u verder nog vragen/opmerkingen, dan vernemen wij deze graag.

DS COVERS

Andre Bakker

Prima site, helder proces als het gaat om bestellen

De maatvoering van de cover leek me nog even een lastige klus, maar met jullie tabel van type motor en maat van de cover was het eenvoudig

Reactie DS Covers:

Beste Andre,

Dank voor uw feedback.

Wanneer u bij nader inzien liever een ander product had besteld, kunt u het bestelde product altijd ruilen/retourneren mits ongebruikt en onbeschadigd. Kijk voor de retour-/ruilprocedure op https://www.dscovers.nl/retourneren/.

Wij zullen uw opmerkingen t.a.v. het insnijden meenemen in de evaluaties van ons bestelproces.

Heeft u verder nog vragen/opmerkingen, dan vernemen wij deze graag via info@dscovers.com.

DS COVERS

John Meuldijk

Je krijgt wat je beloofd is

Maten en voorbeelden worden gelijk getoond ,veel foto’s en tekeningen

Rebekka

Helemaal tevreden !

Duidelijke website met uitgebreide productinformatie