Klantenservice
Informatie op website
Geleverde beschermhoes
Bestelproces

Caldo bv

Heb nog steeds geen factuur ontvangen . Gegevens Caldo bv btw be 0843.139.737. Melkkouter 36 9450 Haaltert België

Hoezen goede kwaliteit

Reactie DS COVERS B.V.:

Goedemiddag,
Goedemiddag,
De factuur wordt altijd bijgevoegd als pdf-bestand bij de e-mail doe wordt verstuurd ter bevestiging na het plaatsen van een bestelling. Wij sturen u de factuur nogmaals toe, mocht u deze per abuis niet hebben ontvangen of kwijt zijn.
Wij hopen u hiermee voldoende van dienst te zijn.
DS COVERS B.V.

Maike

Mooie cover en snel in huis

Kwalitatief mooie materialen

Tetra Micro Technologgy

1e hoes en zeer tevreden

snelle levering

De Raad

Voor de tweede keer een motorhoes gekocht voor een grotere motor.

Stevig materiaal. Ook de randen zijn stevig en scheuren niet als het hard waait wat ik wel met een andere hoes heb gehad.

Straten

Goede kwaliteit, snel geleverd

Wessel

Slecht

Mooie motorhoes

Reactie DS COVERS B.V.:

Beste Wessel,
Beste Wessel,
Vervelend te vernemen dat de door ons geleverde motorhoes niet past. Kunt u via info@dscovers.com laten weten voor welke motor de hoes was bedoeld? Wij kunnen ons maatadvies dan eventueel aanpassen.
Weet in ieder geval dat u ten alle tijde een bij ons bestelde motorhoes kunt retourneren of ruilen voor een andere maat. Kijk voor de procedure bij de veel gestelde vragen.
Wij hopen uw reactie tegemoet te mogen zien.
DS COVERS B.V.

Richard van Damme

Geweldig

me harley is blij met de motorhoes,en ik.

Peter

Goede aflevering van bestelde spulletjes

Nvt

Albert Thonen