Klantenservice
Informatie op website
Geleverde beschermhoes
Bestelproces

Sjaak

Perfect SUPER SERVICE dat heb ik zo ervaren vandaag .
Ik betaalde het bestelde artikel er ging iets fout (dom eigen fout) daar door had ik de bestelde hoes 2X betaald .
Voordat ik het zelf...
Perfect SUPER SERVICE dat heb ik zo ervaren vandaag .
Voordat ik het zelf in de gaten had kreeg ik al een.mail van DS Covers dat ik 2X betaald had .
De hoes is vanochtend besteld en post nl zeg dat ze de hoes morgen al komen brengen .
En ik had van middag ook de 2de betaling al terug gestort gekregen .

En wat moet ik hier nog over zeggen

IK RAAD U AAN OM U SPULLEN BIJ DS COVERS TE KOPEN 👍👍👍

De geboden service , ik mailde met een vraag over een hoes .
En dat is met een hoes zeer goed afgesloten

Clijsen Leo

Niet zo best

Prima hoes.

Reactie DS COVERS B.V.:

Goedendag Leo,
Goedendag Leo,
Vervelend te vernemen dat de levering van uw bestelling langer heeft geduurd dan gewenst. Indien de levering van een bestelling iets langer duurt dan de gebruikelijke 1-2 werkdagen, doordat een product bijvoorbeeld tijdelijk niet op voorraad is, sturen wij hierover altijd een update per e-mail. Wellicht is deze in uw spam-filter beland?
In ieder geval goed te vernemen dat de geleverde hoes u bevalt. Wij wensen u er veel plezier van.
DS COVERS

Dooms

Mijn ervaring is super met DS Covers ik heb niets te klagen.

Min punten kan ik niet vinden.

Ronald

Goede snelle correctie nette levering

netjes verpakt

Demir

8 dagen lang en nog steeds geen cover ontvangen mail gestuurd en binnen 5 minuten is het bedrag teruggestort zonder enige reden of excuus.

niet van toepassing

Reactie DS COVERS B.V.:

Beste Demir,
Beste Demir,
Kan het zijn dat u zich vergist en niet bij ons hebt besteld maar bij een ander? Wij kunnen op uw naam of e-mailadres namelijk geen bestelling/correspondentie vinden. Ook geeft u aan dat op de website een levertijd van 3-5 werkdagen zou staan, wat niet onze levertijd is.
Kijkt u nog even goed na waar u besteld heeft en wendt u zich tot de juiste klantenservice. Eventuele vragen/opmerkingen vernemen wij graag via info@dscovers.com / (0)55 203 2014.
DS COVERS

Rob

Via zoeken op internet dit bedrijf gevonden. Ik was op zoek naar een hoes om mijn HD Road King stofvrij te laten 'overwinteren' in mijn garage. Passende hoes gevonden tegen een aantrekkelijke prijs!

Hoes is van stretchstof en wasbaar. Zacht materiaal, geen kans op lakbeschadiging. Past perfect over de ape-hanger en de koffers van de Road King

Prive

Top kleur, kwaliteit en levering

Persoonlijke service - Moest opmaat gemaakte hoes bestellen, service was uitstekend om de juiste pasvorm te krijgen.
Kwaliteit- afwerking en materiaal is superieur.

Fantastische crate-covers!

Amazon bestelling