Klantenservice

Bas Nobel

Goede ervaring

Ben

Een Zeer goede service

Voor de prijs een zeer goede hoes voor de motor
prima pasvorm en stevig

Fazer rijder

Er is gewoon geen betere… (nee, heb geen aandelen) :) dit is mijn 2e hoes. De eerste was gestolen (niet, door de handige openingen in de hoes, op slot gezet) Ik heb 2 weken op de boulevard van... Er is gewoon geen betere… (nee, heb geen aandelen) :) dit is mijn 2e hoes. De eerste was gestolen (niet, door de handige openingen in de hoes, op slot gezet) Ik heb 2 weken op de boulevard van Egmond gestaan met windkracht 7, slagregen en hagel. Ik deed s’ nachts geen oog dicht, maar de volgende dag, geen enkel probleem voor deze hoes. (Wel met de neus in de windrichting gestaan)

Sterk, strak passend en een verwenning voor het voertuig.

GARAGE W. BOSSUYT NV - RENAULT/DACIA DEALERSHIP

SUPER KLANTENSERVICE

WERD ONMIDDELIJK GEHOLPEN

Willem

Goede service en luisterend oor

Staat garant voor kwaliteit

D.Stukker

Kwaliteit

Balans Holding BV

Ik heb een positieve ervaring

per merk en type motorfiets een advies over de maat

De Coninck Paul

Best mooie en goede cover, wel een beetje trekwerk daar ik een topcase en zijkoffers op de Tiger heb.

Mooie afwerking

Gooijer

Geloof me beter is er niet.

Kwaliteit, afwerking naden, binnenkant met wolletje top. Storm bestendig.

Klaas Huisman

Stuk product gratis retour gestuurd, maar moest opnieuw een bestelling doen. Het product was ineens 5 euro duurder en ik moest opnieuw verzendkosten betalen.

Mooi product

Reactie DS Covers:

Beste Klaas,
Beste Klaas,
Dank u wel voor uw feedback. Vervelend te vernemen dat de afhandeling van uw order niet geheel correct is verlopen; onze excuses. Wij nemen per e-mail contact met u op en maken het dan alsnog in orde.
DS COVERS