Klantenservice
Snelheid van leveren
Informatie op website
Geleverde beschermhoes
Bestelproces

Tot nu toe geen byzonderheden, ik ben erg tevreden met het product.

Goed water afstotend materiaal

Aron's

Duidelijkheid

Olijve

Ik heb een medewerker aan de lijn gehad en heb om advies gevraagd. Ik heb toen de hoes besteld op zijn aanraden.
Nu is die te klein en mijn voorwiel is zichtbaar.
Daar ben ik niet blij...
Nu is die te klein en mijn voorwiel is zichtbaar.
Daar ben ik niet blij mee.

Reactie DS COVERS B.V.:

Beste Olijve, Dank u wel voor uw feedback. Vervelend te vernemen dat u ondanks ons advies mogelijk toch een hoes heeft ontvangen die niet zit zoals u wenst. Ten behoeve van de ventilatie... Beste Olijve, Dank u wel voor uw feedback. Vervelend te vernemen dat u ondanks ons advies mogelijk toch een hoes heeft ontvangen die niet zit zoals u wenst. Ten behoeve van de ventilatie adviseren wij om een hoes tot zo'n 10-20 cm van de grond te laten komen. Wanneer het gehele voorwiel niet bedekt kan worden, heeft u inderdaad een te kleine maat. Dat kunnen wij eenvoudig oplossen door u een grotere maat toe te sturen. Wij zullen hiertoe contact met u opnemen en ervoor zorgen dat u spoedig de juiste maat in uw bezit heeft. Een fijne dag gewenst. DS COVERS

Prima, snel en correct.

Niks is verplicht, dit vermindert m’n waardering.

Ory

Prijs kwaliteit top

Schipper

Prima materiaal en afwerking.

Pasvorm

Thijs Jean-Marie

Top ! Snel !

Snelle levering en niet de duurste voor goede kwaliteit ...

H.Mulder

Onze ervaring met een hoes voor ebikes is zeer slecht. Hij past niet

Onze ervaring met een hoes voor ebikes is zeer slecht. Hij past niet

Stiksels laten vrijwel direct los. Elastiek eruit. Waardeloos. Mijn man zit hem zo goed mogelijk te repareren. We moeten toch verder.

Reactie DS COVERS B.V.:

Beste H. Mulder, Dank u wel voor uw feedback. Vervelend te vernemen dat u niet tevreden bent de door u gekochte hoes. Het door u omschrevene mag absoluut niet optreden bij geen van onze... Beste H. Mulder, Dank u wel voor uw feedback. Vervelend te vernemen dat u niet tevreden bent de door u gekochte hoes. Het door u omschrevene mag absoluut niet optreden bij geen van onze producten en daarom bieden wij u graag een nieuw exemplaar aan. Er is naar alle waarschijnlijk sprake van een productiefout wat onder de garantie valt. Wij kunnen op uw naam/e-mailadres geen bestelling vinden. Wanneer u ons per e-mail op de hoogte stelt waar en wanneer u de hoes gekocht heeft, dan sturen wij u direct een nieuw exemplaar toe. Wij zien uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, DS COVERS B.V. info@dscovers.com

Geleverde kwaliteit van de autohoes valt me tegen. Het is een soort goedkoop tentgrondzeil. Pas na bezorging zag ik dat retourneren voor eigen rekening is. Staat heeeel diep verborgen in de alg.... Geleverde kwaliteit van de autohoes valt me tegen. Het is een soort goedkoop tentgrondzeil. Pas na bezorging zag ik dat retourneren voor eigen rekening is. Staat heeeel diep verborgen in de alg. Voorwaarden. Een solide bedrijf zou daar openlijk voor uitkomen bij de bestelling en niet achteraf

Niet ontdekt

Reactie DS COVERS B.V.:

Goedemorgen, Dank u wel voor uw reactie. Graag zouden wij beter begrijpen wat u niet bevalt m.b.t. de kwaliteit van de geleverde autohoes. Kunt u hiertoe contact met ons opnemen via +31 (0)55 203... Goedemorgen, Dank u wel voor uw reactie. Graag zouden wij beter begrijpen wat u niet bevalt m.b.t. de kwaliteit van de geleverde autohoes. Kunt u hiertoe contact met ons opnemen via +31 (0)55 203 2014 of info@dscovers.com. Ons retourbeleid zullen we n.a.v. uw opmerking onder de loep nemen. Met vriendelijke groet, DS COVERS

Kramer

Snelle levering goede kwaliteit.

Goede kwaliteit.