Klantenservice
Informatie op website
Geleverde beschermhoes
Bestelproces

Derk

Mooie hoes en snelle levering

Goed maatadvies overzichtelijke site

Peter Smits

Prima service

Zeer overzichtelijk

M. Dekker

Prima! Mooie, goed passende hoes en een uitstekend geregeld garantiegeval.

snel en correct

F. Otto

Super, perfecte service

Goed product en geweldige service.

Kok

Ik vond de levering perfect eerder dan werd aangegeven

Goede verpakking

John

Top hoezen!💪👍

Past perfect, sterk en absoluut droog en vocht vrij

F. Rijk

Kwaliteit product matig tot slecht. Naden van Motorhoes (plaknaden) laten los. Hoes aangeschaft bij Premium motors in Apeldoorn. Men was zeer coulant met omruil. Een nieuwe werd opgestuurd. Helaas... Kwaliteit product matig tot slecht. Naden van Motorhoes (plaknaden) laten los. Hoes aangeschaft bij Premium motors in Apeldoorn. Men was zeer coulant met omruil. Een nieuwe werd opgestuurd. Helaas na 5 a 6 maanden gebruik hetzelfde probleem. Product kwaliteit van de hoes zelf is niks op aan te merken met mooie zachte binnenkant tegen krassen, maar de naden van de hoes zijn gewoon niet ok. Graag een oplossing voor het probleem aanbieden

Inmiddels via mail contact gehad met DS Covers. Men erkent dat het model hoes met plaknaden dit euvel kan hebben en deze hoezen zijn inmiddels vervangen door één met sterke stiksels. Zo’n nieuwe hoes wordt kosteloos naar mij gestuurd.
Top service en snelle reactie. Blij met geboden oplossing. Hartelijk dank DS Covers

service / omruil / snelle reactie

Liebelt

Perfect materiaal. Had al eerder deze fiets cover.

Sterk materiaal en ook echt gesealde naden dus waterdicht

W. Romkes

Product niet compleet

De hoes lijkt van prima kwaliteit

Reactie DS COVERS B.V.:

Beste W. Romkes,
Dank u wel voor uw feedback. Om deze beter te begrijpen, vragen we u contact met ons op te nemen via e-mail/telefoon. Wij komen altijd tot een bevredigende oplossing.
M.b.t....
Beste W. Romkes,
M.b.t. een handleiding kunnen we u de tip geven om de instructievideo op ons YouTube account te bekijken. Hierin word duidelijk geïllustreerd hoe de hoes toe te passen.
Wij hopen snel contact te hebben.
Mvg,
DS COVERS

Walter

Prima hoor alleen de fietskoerier was er pas om 22.00 ‘ s avonds. Ik was al in slaap gevallen en werd naar wakker.

Prima hoes en goed geholpen aan de telefoon.