Druma.nl

8.2/10
7.4/10
7.4/10

Jamal

Op 14-11-2017 een bestelling geplaatst en betaald via de website (alle producten waren op voorraad volgens de website). Kort hierna kreeg ik een e-mail dat de helft van mijn bestelling toch niet op... Op 14-11-2017 een bestelling geplaatst en betaald via de website (alle producten waren op voorraad volgens de website). Kort hierna kreeg ik een e-mail dat de helft van mijn bestelling toch niet op voorraad zou zijn, maar deze direct besteld zouden worden. Er werd vriendelijk beloofd dat de levertijd 1 week zou bedragen. Prima, dat kan natuurlijk altijd gebeuren. Ik wacht het gewoon netjes af.

Inderdaad 1 week later (21-11-2017) een e-mail dat mijn bestelling klaar zou liggen bij Druma. Daar aangekomen, bleek uiteindelijk maar een gedeelte klaar te liggen nadat ik zelf nadrukkelijk moest aangeven dat dit niet de gehele bestelling kon zijn. Er werd op mijn verzoek toch nog even gekeken in het systeem en wat bleek, inderdaad de bestelling was niet compleet. Volgens het systeem zouden deze een week later geleverd worden. Prima, dan wacht ik nog wel een week extra.

Na een week (inmiddels 28-11-2017) geen enkele reactie van Druma waarna ik zelf maar even gebeld heb. De persoon aan de telefoon kon mij vertellen dat de bestelling vertraagd was bij de leverancier, maar dat ze net enkele minuten geleden de leverancier hierover heeft gesproken en deze gaf aan dat het volgende week geleverd zou worden. Prima, dan wacht ik gewoon nog een extra week!

Weer geduldig 1 week gewacht tot vandaag (06-12-2017) en inmiddels meer dan 3 weken verder. Ik bel naar Druma en wat zegt de telefoniste!? "Ik heb zojuist nog de leverancier gesproken en die geeft aan dat de bestelling volgende week wordt geleverd". Lijkt wel alsof ik voor de gek gehouden wordt!? Immers zei haar collega exact hetzelfde maar dan een week eerder.

Toen ik vroeg naar een oplossing kreeg ik te horen dat het enige dat ze konden doen is de bestelling annuleren. Dat heb ik dan ook maar meteen gedaan. Fijn dat er meegedacht wordt naar een oplossing en ook fijn dat ze hun klanten niet voor de gek houden. Wij bestellen dus nooit meer bij Druma!

Geen!

Klanten niet weken aan het lijntje houden en bestelling op tijd leveren.

vd Heijden

Telefonisch werd ik vriendelijk geholpen. Ik zit echter nog steeds te wachten op een bestelling van 15 November en het is nu 6 December!

nee

betere informatie over producten (inkt) en levertijden

Annelies

Zeer positief!
Ontzettend goed onthaald, veel informatie meegekregen, een prima ondersteuning naar de aankopen toe die perfect bij mijn noden passen!
De leveringen gebeuren zeer...
Zeer positief!
De leveringen gebeuren zeer accuraat, met telkens op de dag van levering een tijdslot waarin geleverd wordt.

Ruim assortiment.
Zeer goede ondersteuning.
Vlotte levering.

Sylvia Brons

Hele goede ervaring met het bedrijf. Als je belt goede antwoorden en vriendelijk te woord gestaan.
Van wat ik besteld heb goede kwaliteit van het materiaal.

Leveren van kwaliteits materialen.

Levering zou iets sneller kunnen b.v. voor bepaalde tijd besteld andere dag in huis.

J Scherpenisse

Ik had perongeluk een verkeerde bestelling geplaatst. Een telefoon naar Druma.nl en ik kreeg perfecte uitleg wat ik wel nodig had voor het gene wat ik wilde. Druma.nl heeft het voor mij opgelost,... Ik had perongeluk een verkeerde bestelling geplaatst. Een telefoon naar Druma.nl en ik kreeg perfecte uitleg wat ik wel nodig had voor het gene wat ik wilde. Druma.nl heeft het voor mij opgelost, Binnen 3 dagen had ik de goede spullen binnen. Perfect toch. Druma.nl een dikke 10 voor de klant vriendelijke perfectie. Jullie denken klant gericht, ga zeker zo door

Ja ze denken mee bij het vragen van info. Sturen je niet gelijk door na de website. Zijn bereid om te helpen.

Ga zo door

bianca pieterse

Ik heb hele goede ervaringen met Druma, personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. Als ik online bestel heb ik het meestal de andere dag in huis, soms ga ik ook mijn spullen ophalen in Tilburg.... Ik heb hele goede ervaringen met Druma, personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. Als ik online bestel heb ik het meestal de andere dag in huis, soms ga ik ook mijn spullen ophalen in Tilburg. Jullie hebben mooie en goede materiaal voor een leuke prijs.

vriendelijke en behulpzaam zijn ze in Tilburg en ook online

ik vind het goed zo

Adeje Bordar B. van Nispen

Prettige ervaring. Goede keuze en prijs/kwaliteit verhouding

Marianne Sopacua

Petra van Aken

Zeer tevreden, goed geholpen! Na bestelling geplaatst te hebben wilde ik plots er graag nog iets bij hebben en hebben ze me super bij geholpen! Zowel telefonisch als via de mail. Bedankt!

Behulpzaam, duidelijk, klantvriendelijk!

Verzendkosten misschien proberen lager te maken.. maar dat is iets wat jullie niet in de hand hebben..

Yvonne Sommeling

Is mijn eerste bestelling bij Druma, vind het jammer dat de bestelling niet op tijd is geleverd waardoor mijn man de transferpers zelf is wezen ophalen

Goede uitleg over de transferpers