Druma.nl

8.2/10
7.4/10
7.4/10

Dreamscape bvba

Goede overzichtelijk site, klantvriendelijk, degelijke telefonische hulpverlening. Correcte en snelle levering.

Snelle levering. Degelijke producten.

Neen.

Go strange. EU

Zeer goed en correct

Goed verpakt

Doe er eens spontaan een spatel bij of zo

Sprengen College

Duidelijke info op de website

Specialpaintart

Super goed!

Service is perfect,

Nvt

Goede en snelle levering

Marcel Kleiboer

Snelle levering, prima geholpen aan de telefoon.

Deborah Martina-Baarh

Sinds kort heb ik contact met Druma. Ik vind dat het personeel heel klantvriendelijk is.
Ik heb meer contact met Arnold gehad en hij leg alles keurig uit.

Dat als ik een verzoek heb, dan gaat het personeel kijken wat mogelijk is en het wordt gelijk geregeld. Dat vind ik top

Ik vind de website niet echt duidelijk en makkelijk om een product te vinden. Ik moet via mail contact opnemen met het personeel om mij hiermee te helpen. Als ik niet goed was behandeld door het... Ik vind de website niet echt duidelijk en makkelijk om een product te vinden. Ik moet via mail contact opnemen met het personeel om mij hiermee te helpen. Als ik niet goed was behandeld door het personeel dan had ik niks besteld via de website omdat de website niet echt duidelijk is voor mij.

PaperSpecials

Nadat ik reeds had geinformeerd naar lease mogelijkheden en informatie over solvent printers, nooit reacties ontvangen. Uiteindelijk ervoor gekozen wat transfer materialen te bestellen om op zo een... Nadat ik reeds had geinformeerd naar lease mogelijkheden en informatie over solvent printers, nooit reacties ontvangen. Uiteindelijk ervoor gekozen wat transfer materialen te bestellen om op zo een manier een alternatieve methode te vinden voor met de printers die ik heb. Leveringen waren wel heel snel, maar geen enkel product werdt geleverd met een handleiding. Bij de tweede bestelling zaten er twee verschillende producten in een omverpakking(blanco wit doosje) en daar moest ik maar gokken welke van de producten wat was.... Het hot stamping foil staat op de site geen beschrijving of handleiding en ook bij de levering geen handleiding, is best lastig gokken hoe je iets moet verwerken.

Snel geleverd, goed verpakt voor verzending.

Elk product voorzien van een goede duidelijke omschrijving en handleiding op de website! Bij levering van meerdere producten de verschillende producten markeren zodat ontvanger weet welk product wat... Elk product voorzien van een goede duidelijke omschrijving en handleiding op de website! Bij levering van meerdere producten de verschillende producten markeren zodat ontvanger weet welk product wat is. Tevens is het geen overbodige luxe om handleidingen mee te leveren bij de producten, zodat de ontvanger direct aan de slag kan en niet hoeft te gaan speuren of leuren voor een handleiding.

Cintha Zwemer

Goed bedrijf, snelle levering

Als je te lang aan het zoeken bent dan is alles ineens verdwenen in het winkelwagentje.
Het zou makkelijk zijn als je al sneller kan zien wat de totale kosten zijn, nu is alles ex btw, ook de verzendkosten.

A. Avesaat

Snelle en goede levering.