Druma.nl

8.2/10
7.4/10
7.4/10

Daisy Van Diest

Snelle levering, goed verpakt, uitstekende service.

De website is duidelijk en u vind alles snel terug

Ik kocht de sublimatie printer en bij de uitleg stond nergens vermeld dat dit niet compatibel is met mac. Laat ik nu net een mac hebben, waardoor ik het hier voor bestemde programma dus niet kan... Ik kocht de sublimatie printer en bij de uitleg stond nergens vermeld dat dit niet compatibel is met mac. Laat ik nu net een mac hebben, waardoor ik het hier voor bestemde programma dus niet kan gebruiken jammer genoeg. Deze informatie had wel ergens duidelijk vermeld mogen worden.

Het Lab Rotterdam

Gewoon erg vriendelijk. Zonder poespas.

Pieters

Mijn eerste bestelling, vlot verlopen

Megaplakletters.nl

Goede en snele levering

Snele levering en snele reactie. Op mail

Meer merken voor folie s

by Tajee, Tanja van den Bosch

Ik heb al een aantal keren besteld en krijg alle artikelen goed verpakt en snel geleverd.

goed verpakt

tot nu toe geen verbeterpunten

Anne Mieke Fleerakkers

Snelle service en keurig antwoord op telefonische vragen

Alles keurig verpakt

Een handleiding / beschrijving bij de raamfolie (zoiets als bij de flex) zodat je die als je dit materiaal gaat gebruiken dit direct bij de hand hebt

Orica

Aankoop glasetspasta

Snelle service

Prijs is hoog, zowel voor de producten als de verzending
De glasetspasta is te dik van structuur

EsoeOneArtworks

Prima keus!

Netjes verpakt.

bertprint.nl

Een aantal jaar geleden heb ik een OKI printer gekocht. Ik zou nog materiaal nagestuurd krijgen.
Er...
Er zou nog een nabezoek komen.

Heb ook nog een keer mokken besteld met verschillende kleuren. De roze moet nog steeds binnen komen.

Een aantal weken geleden heb ik schorten besteld en betaald. Levertijd zou een week zijn. De eerste week heb ik gebeld omdat ik in de buurt was, de bestelling zou volgende week binnen komen maar ik zou een berichtje krijgen.

Een week later was ik weer in de buurt dus belde ik maar weer eens, de bestelling zou morgen binnen komen.

Nu zijn we weer twee weken verder intussen heb ik nog geen berichtje gehad en heb ik mij klant teleur moeten stellen. Dus kost het mij geld en betwijfel of ik ooit nog iets van mijn geld terug ziet.

Alsnog mij bestelling op de post doen. Anders zet ik mij verhaal op internet

Annelies Stieperaere

Heel positieve ervaring.
Vlotte levering
Er zat iets te weinig in mijn pakket, een mailtje later en ‘s anderdaags kwam de nalevering al aan!

Groot gamma, duidelijke informatie, goede communicatie

Op de rollen die opgestuurd worden die op maat afgesneden zijn een sticker of iets dergelijks met de informatie over welke rol het exact is en de code e.d.