Druma.nl

8.2/10
7.4/10
7.4/10

Ron

Levering binnen 1 a 2 dagen. Zojuist gebeld en de bestelling wordt vandaag (3 dagen later) pas bij DPD aangeboden. Is op zich allemaal niet zo erg maar op 2 mailtjes is ook al niet gereageerd...... Levering binnen 1 a 2 dagen. Zojuist gebeld en de bestelling wordt vandaag (3 dagen later) pas bij DPD aangeboden. Is op zich allemaal niet zo erg maar op 2 mailtjes is ook al niet gereageerd... communiceren is aandachtspunt.

Telefonisch vriendelijk en adequaat te woord gestaan.

Zeg wat je doet en doe wat je zegt

De Stoffenkast

Even gebeld om een vraag te stellen, zeer griendelijk en behulpzaam, na gesprek onmiddellijk bestelling geplaatst.

Zeer vlotte levering

M.G. Mazer

Bestelling doen liep niet zoals ik had gehoopt maar bleek achteraf te komen door een fout bij de bank. De telefonisch- en e-mail oplossing was prima. Na mijn eerste ervaring toch opnieuw gekozen... Bestelling doen liep niet zoals ik had gehoopt maar bleek achteraf te komen door een fout bij de bank. De telefonisch- en e-mail oplossing was prima. Na mijn eerste ervaring toch opnieuw gekozen voor Druma en dat ging een stuk beter. Al met al een goede ervaring.

Ruime keuze en goede service

Vermelding prijzen ex- en inclusief BTW. Voor particulieren kan het eindtotaal nogal tegenvallen, terwijl dat eigenlijk niet nodig is.

M. van Maele / Plaxels

Heldere website, correcte informatie en afhandeling. Snelle levering prima verpakt !

Website en back up

Sticky Folies

Vlotte afhandeling van order

Stefan Van Camp

Als startende ondernemer in deze branche vind ik dit een van de beste sites die ik tot nu toe heb kunnen vinden

duidelijke en voldoende informatie over al hun producten en een snelle levering

op dit moment geen

Ukkiedo

Op persoonlijk vlak prima, communicatie over de levering niet helder.
Op persoonlijk vlak prima, communicatie over de levering niet helder.
Daarnaast ben ik wel wat teleurgesteld over de afleverkwaliteit: slordig gesneden en de afdruk van de tape die gebruikt wordt blijft in het materiaal zichtbaar. Hierdoor had ik veel materiaalverlies.

Het contact is prettig

Heldere communicatie over de aflevering. Dat in de orderbevestiging komt te staan dat er een backorder intern is, is voor de klant niet relevant. Sterker nog, dit zorgde voor verwarring. Als klant... Heldere communicatie over de aflevering. Dat in de orderbevestiging komt te staan dat er een backorder intern is, is voor de klant niet relevant. Sterker nog, dit zorgde voor verwarring. Als klant denk je dat iets na geleverd wordt, of dat het niet op voorraad is en dat alles later geleverd wordt. Ook ontvang je geen mail wanneer de bestelling verstuurd is.

designcustoms

Alles wordt snel geleverd en bij problemen wordt er fijn contact met je op genomen

website beter onderhouden op vooraad

Art's reclamestudio

Veel mogelijkheden op de website.

Henk Arentsen

Ik heb al v een feedback gegeven.
Maar goede en snelle levering

Snel en deskundig

Bij een verkeerde bestelling duurt t te lang om te reageren