Druma.nl

7.4/10
7.4/10

Elsy Van Langenhove

Eerder negatief

Een veel betere communicatie omtrent levertermijnen van goederen in backorder zou geen overdreven luxe zijn.
het zinnetje 'zo spoedig mogelijk' is niet voldoende!

Sven knapen

Zeer tevreden, lage prijzen, goed gereedschap, zeer snelle levering

Snelle levering, lage prijzen

Gamma een beetje uitbreiden op het vlak van schrapers, zoals avery of geekwraps?

M. Scheenaard

Zeer goed

Indien iets niet in voorraad is wordt je direct geinformeerd wanneer het wel geleverd wordt

misschien ook een email als het produkt verzonden is vooral de produkten die niet direct leverbaar zijn.

iris.haezebrouck@gmail.com

Heel tevreden. Zeer ruim aanbod en heel goede kwaliteit.

Alles ok

Neen

Anny Uytterhaegen

De eerste maal dat ik bestel en ben heel tevreden.

Snelle afronding van bestemming en levering. Degelijke verpakking.

Neen

Marleen

Goede en snelle service. Kunt er ook erg goed terecht met vragen.

Service

kipengo

Zeer vlot en aangenaam

Maikel Knoop

Altijd goede service en snelle levering. Is iets niet op voorraad dan wordt dit goed teruggekoppeld. Ook al 2x bij het bedrijf zelf geweest, netjes en vriendelijke geholpen, kopje koffie tijdens het... Altijd goede service en snelle levering. Is iets niet op voorraad dan wordt dit goed teruggekoppeld. Ook al 2x bij het bedrijf zelf geweest, netjes en vriendelijke geholpen, kopje koffie tijdens het wachten. Verder goede kwaliteit producten voor een goede scherpe prijs.

Kwaliteit van eigen producten en de levering.

Van Moer NV

Goede, snelle service.

Gertia Zwart-Bol

Mijn eerste ervaring.

Nette website, snelle opname van de telefoon en goede beantwoording van de vragen. Ik vond de aflevering van de pers ook heel netjes, vooral omdat deze met een eigen chauffeur kwam, duidelijke... Nette website, snelle opname van de telefoon en goede beantwoording van de vragen. Ik vond de aflevering van de pers ook heel netjes, vooral omdat deze met een eigen chauffeur kwam, duidelijke herkenning van "heee daar is de chauffeur". Beter dan de andere vervoerders die niet zo netjes omgaan met je pakketten.

Ik had een pers besteld en heb zelf moeten bellen wanneer deze geleverd werd zodat ik thuis aanwezig was. Misschien is het handig als je van te voren een e-mail hierover krijgt wat betreft de... Ik had een pers besteld en heb zelf moeten bellen wanneer deze geleverd werd zodat ik thuis aanwezig was. Misschien is het handig als je van te voren een e-mail hierover krijgt wat betreft de levering van datum en tijd levering.