Druma.nl

8.2/10
7.4/10
7.4/10

Birgit Rehaen

Niet goed. Product besteld. Na een week gebeld omdat het nog niet geleverd was. Kreeg ik te horen dat het niet op voorraad was. Het is nog steeds niet geleverd. Als ik dit bij bestellen had... Niet goed. Product besteld. Na een week gebeld omdat het nog niet geleverd was. Kreeg ik te horen dat het niet op voorraad was. Het is nog steeds niet geleverd. Als ik dit bij bestellen had geweten had ik de keuze kunnen maken voor een andere firma.

Nee

Bij bestellingen voorraad bekend maken. Klant informeren. Niet eerst geld innen en de klant maar laten wachten.

Irene van steenhoven

Snelle en goede service. Een idee is wel om op de website te vermelden als iets niet op voorraad is en wanneer er dan wel geleverd kan worden.

Maar erg klant vriendelijk geholpen toen...

Maar erg klant vriendelijk geholpen toen ik erachteraan heb gebeld met de vraag wanneer de nalevering werd bezorgd

Grote keuze en kennis van de producten

Wat niet op voorraad is vermelden op de site

Gerda

Goede service en levering. Ook als iets niet direct kan worden geleverd wordt dit direct gecommuniceerd en uiteraard later kosteloos nagezonden.

Threadwork

Niet in het bijzonder

Zou mischien kunnen overleggen of laten aangeven om een verzending in het geheel te versturen of in tweeen als er een deel niet op voorraad is.
In mijn geval was het onnodig de post er twee...
In mijn geval was het onnodig de post er twee maal voor te laten rijden. Dit kost het bedrijf (duma) extra porto kosten en de ontvanger moet ook tweemaal rekening houden met geleverde pakketjes .
Voor ons milieu ook beter.

Ivan Andries

Goede service

Goede inpaktechniek voor verzending

Gebruiksaanwijzing bij sommige producten

sylvia Vaessen

Aankoop silhouette cameo, heel behulpzaam.

Klantvriendelijk, behulpzaam en zoeken naar oplossingen.

levering produkten mag sneller.

Robin Verheijden

Snelle levering, zeer goede verpakking.

Brenda van der hoeven

Over het algemeen oké als je niet te veel eisend ben. O

Goede beschrijving bij het apparaat.

Jammer dat er op de site niet netjes staat vermeld dat de pers niet op voorraad was. Ik had zoiets al gehoord, maar hoopte op beter! Ook vind k het niet netjes als ik een pers voor een hoop geld... Jammer dat er op de site niet netjes staat vermeld dat de pers niet op voorraad was. Ik had zoiets al gehoord, maar hoopte op beter! Ook vind k het niet netjes als ik een pers voor een hoop geld koop, deze dan in mijn tuin wordt neergezet waar hij nat kan worden of gepikt kan worden.

ByJacobs

Zeer positief! Snelle service, duidelijke website.

Duidelijk aanbod en uitleg op de website van de aangeboden producten.

Geen ondervonden tot nu toe.

Ballonnenpietje

Prima communicatie en juiste levering