Druma.nl

7.4/10
7.4/10

Boey

Kernebeek

Goed , levering duurt soms wat langer vooral
Als niet voorradige is

Klantvriendelijk en wil mee denken

van Bijnen Producties

Zeer tevreden. Hulpvaardig en meedenkend

Meedenken

Reactie op mail mag soms iets sneller.

Hilde Dejonghe

Beste

Super snelle levering en groot assortiment bij jullie . Doe Zo verder . Wil altijd veel te veel bestellen .

Alvast bedankt

Goede uitleg van de producten

Kan geen minpunten zeggen .

Daniël

Zeer professionele verpakking. Pakket had alleen een sorteerfout bij het distributiecentrum maar dat is eigenlijk te verwachten als daar een pakket van 160 cm binnen komt met een hoop stickers er op... Zeer professionele verpakking. Pakket had alleen een sorteerfout bij het distributiecentrum maar dat is eigenlijk te verwachten als daar een pakket van 160 cm binnen komt met een hoop stickers er op met 'breekbaar'. Pakket was dus een paar dagen vertraagd.

Zeer professioneel verpakt.

Naast de wrapfolie had ik ook een aandrukrakel besteld. Deze rakel zat in een zakje in de doos. Dit zakje kon vrij door de doos bewegen, hierdoor kon deze ook over het folie heen schuren. Dit heeft... Naast de wrapfolie had ik ook een aandrukrakel besteld. Deze rakel zat in een zakje in de doos. Dit zakje kon vrij door de doos bewegen, hierdoor kon deze ook over het folie heen schuren. Dit heeft geen schade opgeleverd gelukkig. Een verbeterpuntje zal zijn om dit zakje op een een of andere manier te bevestigen aan de binnenkant van de doos, misschien dat tape al voldoende is. Dit is denk ik meer voor de gemoedstoestand van de klant want echte schade door de rakel verwacht ik niet.

Nvt

Materiaal gekocht voor silhouette, gedetailleerde info op website.

Informatievoorziening

Statius bestelling na inloggen is niet in een oogopslag zichtbaar waar verder alles erg duidelijk is
Ik zou prettiger vinden prijzen incl btw te zien bij producten niet pas in kassamandje

jijenick reclamemakers

Op zich prima alleen de voorraad klopte online niet, kan gebeuren. Vervolgens komt er een mail dat het artikel niet de volgende dag (vrijdag) wordt verzonden maar maandag na het weekend prima. Op zich prima alleen de voorraad klopte online niet, kan gebeuren. Vervolgens komt er een mail dat het artikel niet de volgende dag (vrijdag) wordt verzonden maar maandag na het weekend prima.
Na zelf een mail te hebben verstuurd kwam het uiteindelijk 1,5 week later.....

Communicatie!

Mighty Impulse Media

Wij zijn zeer tevreden over Druma.nl

Hele fijne hulp gekregen bij de aanschaf van de Silhouette en de benodigde materialen.

Geef duidelijk aan wanneer een product verwacht mag worden. Zorg dat de klant kan volgen wanneer het pakket binnen komt.

Anoesjka

2x nu besteld en zeer tevreden over hoe alles gaat.

De levering is super snel.

Zou het niet weten, tot nu toe dik tevreden.

Handelsonderneming de Molen

info en hulp bij aanmaken klantgegevens was prima