Druma.nl

8.2/10
7.4/10
7.4/10

Bergsma Textiel & Bedrukking

Super tevreden snelle levering en goede service.

Goed assortiment

Misschien wat meer Info over de materialen hoe te gebruiken of te verwerken.

Flexon Recclame

Het contact wat ik heb gehad is via de telefoon geweest over de aanschaf van een printer en heb daar 3 keer over terug gebeld om extra informatie in te winnen. De informatie was voor voor een groot... Het contact wat ik heb gehad is via de telefoon geweest over de aanschaf van een printer en heb daar 3 keer over terug gebeld om extra informatie in te winnen. De informatie was voor voor een groot gedeelte toereikend.
Het enige wat ik jammer vind, is dat de printer niet meer als demo klaar stond in de showroom. Ik zie graag een product voor ik het aanschaf

Naar mijn idee is er altijd wel iemand die over bepaalde producten meer kan vertellen en krijg eerlijk antwoord op vragen.

De informatie op de website schiet te kort.
De informatie op de website schiet te kort.
En juist de printer die ik aangeschaft heb, is de duurste in de serie en juist daar zaten geen extra accessoires bij zoals bij de goedkopere modellen wel zit, zelf met een prijsverschil van ruim € 1000 verwachte ik dat er juist bij zou zitten.
Het missende inkt, papier en thermotape wordt nog geleverd, maar is al meer dan een week geleden en nog niet binnen.

Peters Koelwagens bv

Voor het eerst iets gekocht, was onbekend met plotters en kreeg perfect advies.
Daarnaast was de attitude bijzonder plezierig, dat zie je nog maar zelden.
Ga zo door!

Vriendelijk, behulpzaam en terzake kundig

geen enkele

Ans Peters

Mijn ervaring met Druma zijn alleen positief! Altijd bereid om je te helpen, bestellingen worden netjes en snel geleverd. Top!

Service!

Nee.

Reactie Druma.nl:

Dank je wel voor de leuke recensie, fijn te lezen met vriendelijke groet Team DDS Druma

Karin waltmans

Super snelle levering en als je belt krijg je fijne uitleg....en ik had een bestelling waarvan 1 ding niet voorradig was dat is ook snel geleverd toen het wel binnen was..

Fijne uitleg als je vragen heb

Nee hoor ga zo door

Reactie Druma.nl:

Dank je voor de mooie recensie, met vriendelijke groet Team DDs Druma bv

twinsttextiel

gewoon klant vrienlijk

als men printer koop welke carterits er bij zitten

J.p.m.pardoel

Zeer snelle en profesionele levering, geen enkele moeite hoeven doen. Super!

Overzichtelijk in wat ze hebben en doen.!

Als ik via een mobiel device op de website naar autowrapfolie's ga, kan ik niet echt een kleur kiezen

Tinke Ontwerpstudio

Goede service, snelle levering.

Veel keuze, dingen die ik elders niet vinden kon.

Benjamin de jongh

Product pas na 10 dagen binnen. als dat de snelle levering is die ze op website beloven. Na drie dagen zelf gebeld, product moest bij gemaakt worden maar zal de zelfde middag nog verstuurd worden.... Product pas na 10 dagen binnen. als dat de snelle levering is die ze op website beloven. Na drie dagen zelf gebeld, product moest bij gemaakt worden maar zal de zelfde middag nog verstuurd worden. 5 werkdagen later plus nog twee dagen van weekend eindelijk product ontvangen.

Trage leveringen

De klant informeren als een product niet op voorraad is.

Topprint

Snel, vriendelijk en behulpzaam en steeds paraat je uit de nood te helpen

kwaliteit/prijs, snel, behulpzaam, vriendelijke medewerkers, en de goederen worden deftig verpakt voor ze worden opgezonden.