Fred van den Bosch

10/10

Inmiddels 3 boeken laten drukken.

Service bij vragen

Iris

7/10

Nu twee keer een lading boeken besteld via dit bedrijf. Levering was netjes en boeken zagen er keurig uit. Het enige nadeel was dat je constant met andere mensen mailt, en dat er niet 1 vast... Nu twee keer een lading boeken besteld via dit bedrijf. Levering was netjes en boeken zagen er keurig uit. Het enige nadeel was dat je constant met andere mensen mailt, en dat er niet 1 vast contactpersoon is. Daardoor moeten dingen soms onnodig opnieuw uitgelegd worden.

Nette levering, goede prijzen.

Kerna Luxury Stones

10/10

Zeer prettige ervaring. Duidelijke site, snelle levering

Website is goed, ontwerp took is goed, prijzen zijn goed en snelle en correcte levering

Ricardo

8/10

Ruime keus aan opties op de site. Fijn om mee te werken en gemakkelijk te zien wat de afmetingen zijn. Het enige wat ik mis is dat er geen waarschuwing is dat donkere foto’s nog donkerder worden... Ruime keus aan opties op de site. Fijn om mee te werken en gemakkelijk te zien wat de afmetingen zijn. Het enige wat ik mis is dat er geen waarschuwing is dat donkere foto’s nog donkerder worden afgedrukt. Wat bij mij helaas het geval is. Sommige foto’s zijn via de computer mooi duidelijk te zien maar in het boek redelijk donker.

Snel geleverd. Vriendelijke personeel bij vragen. Ruime keus aan opties, voor ieder wat wils

patrick

10/10

Top ervaring gehad tijdens de maak en productie van het boek

ontzettend behulpzaam snelle communicatie

Roskam Watersport

10/10

Ik heb online goed een ontwerp kunnen maken, en deze is ook snel geleverd

snelle levering

Rob Proeme

9/10

Zeer goed

Sneller dan verwacht, zeer behulpzaam bij gebruik van de editor. Begripvol naar de klant

Cantabile

10/10

Goed

Goedkoop

Sharona Berrevoets

9/10

Het was zo extreem makkelijk om een mooi cadeau te maken. De afmetingen worden duidelijk aangegeven en er staat precies wat je moet aansturen. Doormiddel van alleen bestanden aanslepen een heel mooi... Het was zo extreem makkelijk om een mooi cadeau te maken. De afmetingen worden duidelijk aangegeven en er staat precies wat je moet aansturen. Doormiddel van alleen bestanden aanslepen een heel mooi fotoboek weten te maken. Mijn ervaring is extreem positief en zeker voor herhaling vatbaar.

Mocht je bestand toch niet voldoen aan de afmetingen dan geeft de site het direct aan zodat je geen fouten kan maken en je zo een mooi fotoboek binnen krijgt. Vergelijking tot andere websites ook... Mocht je bestand toch niet voldoen aan de afmetingen dan geeft de site het direct aan zodat je geen fouten kan maken en je zo een mooi fotoboek binnen krijgt. Vergelijking tot andere websites ook wat goedkoper uit.

Lijni den Boer

10/10

Snel en netjes