Mariëlle

Top! Op de chat prima geholpen en verdere afhandeling ook super!

Snelle levering en ziet er goed uit!

Patricia

Snelle levering en professionele dienstverlening

snelle levering

Sylvia

Kwaliteit valt tegen,donkerder als voorbeeld dus niet leesbaar

Redelijke prijs

Reactie Drukwerknodig:

Goedemiddag, Bedankt voor u review op Feedback Company! Ik vind het vervelend om te lezen dat u de kwaliteit tegen vindt vallen. Ik zie dat u nog geen contact met ons hebt opgenomen. Ik zal u... Goedemiddag, Bedankt voor u review op Feedback Company! Ik vind het vervelend om te lezen dat u de kwaliteit tegen vindt vallen. Ik zie dat u nog geen contact met ons hebt opgenomen. Ik zal u daarom direct een mail sturen, zodat we kunnen kijken hoe we dit voor u kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Team Drukwerknodig

Het was mijn eerste keer ,
en zal in de toekomst zeker nog gebruik maken van de producten .

heel mooi gedaan

VVV Deventer / Deventer Marketing

Wij hebben meerdere fotoframes besteld. Deze werden vlot geleverd. Helaas bleek er één misdruk bij, waarbij het logo niet helemaal scherp was gedrukt. Wij ontvingen na contact hierover binnen één... Wij hebben meerdere fotoframes besteld. Deze werden vlot geleverd. Helaas bleek er één misdruk bij, waarbij het logo niet helemaal scherp was gedrukt. Wij ontvingen na contact hierover binnen één dag een nieuw fotoframe. Uitstekende service!

Zeer goede service.

Bestelling ging gemakkelijk. Geleverd met een foutje. Contact daarover goed en snelle en bevredigende oplossing.

Eenvoudig in keuze voor formaat. Goede uitleg zodat bestanden goed kunnen worden aangeleverd. Snelle levering. Goede resultaten.

Wij bestellen als sinds kort gedrukte hard- en softcover boeken.

goede kwaliteit-prijsverhouding

M. Schraven

Goede en duidelijke website

Vlotte afhandeling en goed resultaat

Svenja

Mooi eindproduct, snelle levering