Krystle

Zeer scherp geprijsd en ook nog eens een perfecte kwaliteit én snelle levering. Ben erg tevreden met mijn visitekaartjes en zou ze hier zeker weer bestellen.

Lucas Timmerman

Heel erg goed. Mijn bestelling was niet goed aangekomen, dit werd snel opgelost en twee dagen later had ik alles binnen!

klanten service

Judith

Goed contact en vlotte actie!

Product snel geleverd.

Mees

Goede en snelle communicatie, goede prijzen en een goed product.

Heel klant vriendelijk, probeert samen met de klant het beste uit een product te halen.

An Schrijft

Ik bestelde een hardcover boek. Het omzetten van Word naar PDF in het gevraagde formaat bleek voor mij niet mogelijk. Chatten met de Klantenservice leverde niet de gewenste info; ik werd... Ik bestelde een hardcover boek. Het omzetten van Word naar PDF in het gevraagde formaat bleek voor mij niet mogelijk. Chatten met de Klantenservice leverde niet de gewenste info; ik werd doorverwezen naar de info op de website. Maar dat bleek niet voldoende. Slechts door inschakeling van een vriend die InDesign heeft, lukte het. Ik vond dat onderdeel gebruikersonvriendelijk. De kwaliteit van het uiteindelijk tot stand gekomen boek is desondanks goed.

Nee.

Reactie Drukwerknodig:

Bedankt voor uw review. Wij waarderen het dat u hier de tijd voor heeft genomen. Wat jammer om te horen dat het aanpassen van het formaat van uw Pdf-bestand niet soepel ging. Ik vind het erg... Bedankt voor uw review. Wij waarderen het dat u hier de tijd voor heeft genomen. Wat jammer om te horen dat het aanpassen van het formaat van uw Pdf-bestand niet soepel ging. Ik vind het erg jammer om te horen dat u hierbij niet voldoende geholpen bent. Ik kijk graag waar dit mis is gegaan, zodat wij het in de toekomst voorkomen. Ik zie dat hierover nog geen contact is geweest, dus zal ik u per e-mail hierover benaderen. Ik hoop dat wij tot een gepaste oplossing kunnen komen. Met vriendelijke groet, Team Drukwerknodig

DJ

Goede service betere kwaliteit zeer tevreden

Snelheid duidelijke website

L

snel, goede kwaliteit

Jolien

Snelle levering, goedkoop drukwerk. Tevreden met drukwerk.

Goedkoop drukwerk.
Veel keuze papieren.

M

Multomap laten bedrukken

Goede en snelle feedback via de chat