Vera

Perfect heel goed geholpen en prachtige resultaat

Klantenservice

Top

Prachtige kaft

H. v. Mastrigt

Uitstekend

Duidelijke website

Mira

Via drukwerknodig heb ik een fotoboek laten drukken. Ik ben zeer tevreden. Het boek is van erg mooie kwaliteit.

De website bevat een makkelijk te doorlopen stappenplan om tot het eind product te komen. Daarnaast zijn er veel opties om uit te kiezen en het product naar eigen smaak te maken. De... De website bevat een makkelijk te doorlopen stappenplan om tot het eind product te komen. Daarnaast zijn er veel opties om uit te kiezen en het product naar eigen smaak te maken. De aanleverspecificaties worden ook duidelijk vermeld.

Gemeente Land van Cuijk

Uitstekend

Gedaan wat er beloofd is.

nvt

Fantastisch!

Snel, erg mooi eindproduct zoals online voorbeeld

Ann Driessen

Mooi drukwerk maar niet gemakkelijk om je eigen wensen uit te voeren. Ik zocht bv. naar een (verjaardags)kalender zonder de dagen van de week... Ook was de beschrijving van de maat (grootte van de... Mooi drukwerk maar niet gemakkelijk om je eigen wensen uit te voeren. Ik zocht bv. naar een (verjaardags)kalender zonder de dagen van de week... Ook was de beschrijving van de maat (grootte van de kalender) niet duidelijk.

Mooi drukwerk!

Le Blanc Inc.™

Vriendelijke en snelle afhandeling, producten snel gedrukt en blij met de proefdruk.

Vriendelijk, snel en georganiseerd

Johannes

Goed ervaring, accuraat

Duidelijke informatie

Daphne

Hele fijne ervaring en goede hulp

Goede klantenservice en goede kwaliteit