Hogervorst

Geen enkele klacht. Duidelijke communicatie. Snelle levering. Mooi resultaat (Dibond 60x90). Eerste bestelling bij Drukwerknodig, zeer tevreden. Eén puntje van aandacht: Voor afleveren even een... Geen enkele klacht. Duidelijke communicatie. Snelle levering. Mooi resultaat (Dibond 60x90). Eerste bestelling bij Drukwerknodig, zeer tevreden. Eén puntje van aandacht: Voor afleveren even een vijltje langs de hoeken van Dibond plaat halen want die waren scherp.

Alles was naar wens

Segers Ferre / BassBoosties

Slechte ervaring de druk is veel te donker waardoor er bijna niets zichtbaar is van de foto.

Reactie Drukwerknodig:

Goedemorgen, Bedankt voor uw feedback. Jammer om te horen dat de druk niet naar wens is. Graag zoek ik dit verder voor u uit. Ik zal u dan ook per mail benaderen om tot een oplossing te... Goedemorgen, Bedankt voor uw feedback. Jammer om te horen dat de druk niet naar wens is. Graag zoek ik dit verder voor u uit. Ik zal u dan ook per mail benaderen om tot een oplossing te komen. Hartelijke groet, Team Drukwerknodig

Frannie Scheffel

Super vriendelijke mensen
Hebben er alles aan gedaan om aan mijn wensen te voldoen.

Goede uitleg en geduld om mij te helpen met het bestellen

Chris

Heel goed

Goede kwaliteit

Toine Brouwer

Goede en snelle service

Simon Besters

Uitstekende service, vriendelijk aan de telefoon

Helpende hand en komen afspraken na.

Prima, alleen de spoedbestelling kwam later, vrijdags verstuurd en woensdags pas bezorgd door Post NL

goede communicatie, bezorgefout ligt bij Post.nl

Angela

Ik ben ontzettend tevreden over Drukwerknodig! Het ontwerpen van de bierviltjes ging heel gemakkelijk en werd ook heel snel verzonden. De kwaliteit is super en ben vooral heel blij dat de kleuren zo... Ik ben ontzettend tevreden over Drukwerknodig! Het ontwerpen van de bierviltjes ging heel gemakkelijk en werd ook heel snel verzonden. De kwaliteit is super en ben vooral heel blij dat de kleuren zo mooi zijn gebleven. Ik ga zeker in de toekomst weer bestellen bij Drukwerknodig.

Snelle levering, en kwalitatieve producten.

L.Steffanie

Mijn 1e ervaring overtreft mijn verwachting.

Op 1e momen géén negative reactie.

Erg fijn geholpen. Snel, mooi geleverde producten en fijne hulp via de chat. Super handig dat ik de ontwerpen digitaal kan maken, in het online bewerk programma.

Digitaal bewerk programma, hulp via de chat, prachtige kwaliteit. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ook mogelijkheid tot duurzaam papier!