Joanna

Uitstekend, bij verandering van bestelling was het geen probleem. Ook kreeg ik van de vriendelijke klantenservice medewerker een tip omtrent het opmaak van mijn bestelling.

flexibiliteit, persoonlijk, klantgericht

Extendure

Snelheid en communicatie zijn een plus voor dit bedrijf

snelheid

Esther

Makkelijk online design maken en snelle levering

Vera

Perfect heel goed geholpen en prachtige resultaat

Klantenservice

Top

Prachtige kaft

H. v. Mastrigt

Uitstekend

Duidelijke website

Mira

Via drukwerknodig heb ik een fotoboek laten drukken. Ik ben zeer tevreden. Het boek is van erg mooie kwaliteit.

De website bevat een makkelijk te doorlopen stappenplan om tot het eind product te komen. Daarnaast zijn er veel opties om uit te kiezen en het product naar eigen smaak te maken. De... De website bevat een makkelijk te doorlopen stappenplan om tot het eind product te komen. Daarnaast zijn er veel opties om uit te kiezen en het product naar eigen smaak te maken. De aanleverspecificaties worden ook duidelijk vermeld.

Gemeente Land van Cuijk

Uitstekend

Gedaan wat er beloofd is.

nvt

Fantastisch!

Snel, erg mooi eindproduct zoals online voorbeeld

Ann Driessen

Mooi drukwerk maar niet gemakkelijk om je eigen wensen uit te voeren. Ik zocht bv. naar een (verjaardags)kalender zonder de dagen van de week... Ook was de beschrijving van de maat (grootte van de... Mooi drukwerk maar niet gemakkelijk om je eigen wensen uit te voeren. Ik zocht bv. naar een (verjaardags)kalender zonder de dagen van de week... Ook was de beschrijving van de maat (grootte van de kalender) niet duidelijk.

Mooi drukwerk!