Willie Koers

Prima, vlot en correct.

De communicatie is goed en de chat/e-mail prima. Zo door gaan. Geleverd product ziet er keurig uit en wordt zorgzaam verpakt. Snelle levering.

Tonnie

Bierviltjes besteld en die waren echt van SUPER kwaliteit! De foto en tekst kwam er echt perfect uit te zien. Iedereen op het feestje was zo enthousiast dat ze allemaal een aantal mee naar huis...

Top kwaliteit, super snelle levering en ook een zeer vriendelijke en behulpzame klantservice die me gelijk geholpen hebben met het bestellen. Echt een voorbeeld webshop voor de rest van Nederland, ik bestel hier absoluut binnenkort weer!

Cibap Vakschool en Ontwerpfabriek

Ronduit top resultaten: Kleurecht. Mooi materiaal. Perfecte afwerking. Stipte versturing en verzorging. Ik had een tweetal hardcover boeken te produceren in verschillende omvang aan pagina's en...

Goede bereikbaarheid, service en hulp bij kleine foutjes van mijn kant. Zeer adequate assistentie om het probleem op te lossen en alsnog de order als spoedklus te behandelen. Dikke THNX. Verder zeer vakkundige uitvoering van het geheel: drukwerk, kleuruitvoering, papier, materiaal en afwerking. Verpakking en verzending keurig op maat.

Ruud van Delft

Snel en datgene wat je vraagt krijg je ook!

Duidelijke website waar goed is uitgelegd waar een aan te leveren boek aan moet voldoen.
Voor mij als schrijver (leek) is het dus goed e doen om een boek uit te geven

Elize

Levert goede kwaliteit (kaarten). Er was een klein probleempje met de levering en dat werd netjes en kosteloos opgelost. Ik ben super tevreden!

Ruud Helmers

Deze zijn prima. Goede kwaliteit en prijs, supersnelle levering.

Betrouwbare leverancier

saskia kuipers

Vriendelijk en behulpzaam

Struik

Prachtig drukwerk, mooi papier, goede service.

Als sterk punt zou ik willen opmerken dat je bij meer dan 10 stuks gratis een proefdruk aangeboden krijgt. Heel fijn! Alleen was me niet helemaal duidelijk hoe je opnieuw een gecorrigeerd bestand moet uploaden. Daar kon ik niets over vinden op de website.

Glenn Vanderbeke

De bestelling verliep vlot, de online editor is gemakkelijk in gebruik en
de levering gebeurde heel snel.
De afwerking van de visitekaartjes is goed.
Mooi afgesneden, geen...

Vlotte bestelling

Marjan van de Laarschot

Makkelijk bestellen, goede prijzen en goede klantenservice! Ik bestel hier zeker vaker!