Uitleg op site duidelijk.

Snelle bewerking en aflevering, Goed eind product.

Zeer makkelijk, goede prijs voor zeer goede kwaliteit. Ruime keus en goede bezorging.

Snelheid en gemak, alsmede de bijzonder ruime keus.

Hier visitekaartjes gemaakt en gekocht. Makkelijk te gebruiken systeem. Wel jammer dat de zwarte achtergrond donkerder is dan op het scherm, waardoor de zwarte letters minder goed overkomen dan... Hier visitekaartjes gemaakt en gekocht. Makkelijk te gebruiken systeem. Wel jammer dat de zwarte achtergrond donkerder is dan op het scherm, waardoor de zwarte letters minder goed overkomen dan verwacht. Vlotte levering, goed verpakt. Prima qua prijs

Snel, goede prijs

Reactie Drukwerknodig:

Goedemiddag, Bedankt voor uw feedback! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze online editor. Het is alleen wel jammer dat u niet helemaal tevreden bent met de visitekaartjes. U... Goedemiddag, Bedankt voor uw feedback! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze online editor. Het is alleen wel jammer dat u niet helemaal tevreden bent met de visitekaartjes. U mag een e-mail sturen naar info@drukwerknodig.nl, zodat we dit voor u kunnen bekijken. We willen uiteraard dat u ook tevreden bent over het product wat u heeft besteld. Met vriendelijke groet, Jorja van Drukwerknodig

Pals

Producten zijn goed. Helaas bij het ophalen al meerdere keren ervaren dat personeel weinig weet, waardoor één vraag bij meerdere personen word neergelegd voordat ze mij verder kunnen helpen.... Producten zijn goed. Helaas bij het ophalen al meerdere keren ervaren dat personeel weinig weet, waardoor één vraag bij meerdere personen word neergelegd voordat ze mij verder kunnen helpen. Daarnaast gaat er vaak bij de afwerking ook wat fout. Een keer meegemaakt dat het schutblad bobbelig was vastgeplakt en dit keer was er een verkeerde kleur spiraal aangebracht.

Product kwaliteit is uitstekend.

Goed, vlotte afhandeling van zaken

Prijs kwaliteit, Snelheid

De Smakelaar

Gemiddeld

Makkelijk vindbaar online

Niet ok

drukwerk wel ok, levering slecht afgehandeld....

Reactie Drukwerknodig:

Goedemiddag, Bedankt voor uw feedback! We vinden het jammer om te lezen dat de levering niet correct is afgehandeld. De levering doen wij niet zelf, dus we willen dit graag voor u uitzoeken.... Goedemiddag, Bedankt voor uw feedback! We vinden het jammer om te lezen dat de levering niet correct is afgehandeld. De levering doen wij niet zelf, dus we willen dit graag voor u uitzoeken. U mag mailen naar info@drukwerknodig.nl en graag onder vermelding van het ordernummer. We zien uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Jorja van Drukwerknodig

Adailydesigner

Erg goed

2 teges besteld, mooie kwaliteit, erg tevreden

Snelle levering!

Bureau Marjoke

Heel prettig

mooie website, alles heel duidelijk