Verbeke

Het drukwerk is perfect - geen negatieve opmerkingen

de proefdruk

Daniël

Goede ervaring!

Snelle reactie van de klantenservice en dienstgericht, er werd echt meegedacht over een oplossing

Nuri

Het gaat allemaalheel snel, wat heel fijn is. Wel krijg je niet echt een idee van het eindproduct tot het er daadwerkelijk is en het werken met de juiste formaten en de rugdikte uitrekenen ging niet... Het gaat allemaalheel snel, wat heel fijn is. Wel krijg je niet echt een idee van het eindproduct tot het er daadwerkelijk is en het werken met de juiste formaten en de rugdikte uitrekenen ging niet zo lekker. Maar verder helemaal mooi ga vaker gebruiken.

Snel en goede kwaliteit.

Mireille van Oosten

Viltjes laten drukken als uitnodiging voor een feest. Erg tevreden over het resultaat

Mooie kwaliteit afdruk

Noa

De bezorging was echt slecht. Tegels waren helemaal door elkaar gegaan en verpakt in een slechte doos. De kwaliteit van de tegel was dan wel weer super! Fijn ook dat je met standaard kan kiezen. De bezorging was echt slecht. Tegels waren helemaal door elkaar gegaan en verpakt in een slechte doos. De kwaliteit van de tegel was dan wel weer super! Fijn ook dat je met standaard kan kiezen.
Het uploaden van de foto ging moeilijk maar met de WeTransfer toch goed gelukt.

Mooie kwaliteit tegel, snelle klanten service.

L.hak

Top

Snel

Jolijn Van Ooijen

Wij kregen ongevraagd tot 2x toe de mogelijkheid om de door ons verkeerde maat van de omslag van ons fotoboek aan te passen.
Meerdere keren naar volle tevredenheid contact gehad met...
Meerdere keren naar volle tevredenheid contact gehad met medewerkers.
En uiteindelijk een heel erg mooi fotoboek ontvangen van goede kwaliteit!

goede communicatie, probleem snel opgelost, doen niet moeilijk, goede kwaliteit, niet duur

Hotel ABBEY - Wit Paatd te Grimbergen

Eenvoudig, snel & heel goede/correcte prijs!

TOP-- resultaat, snelheid én prijs!
Doe zo voort!
Jan Vanden Meerssche, Manager

Caroline

Everything went well. The website is clear. I received my order earlier than expected and loved the books. I will be using their services again soon.

Very neatly done. The book looks perfect.

Particulier

Klantenservice telefonisch bereikbaar