PHdeVries

Kwalitatieve hoogwaardige service

Kelly

Prima en snel geregeld

net werk en snelle levering

Sifra

Ik had een fotoboek besteld als cadeau voor een vriendin en ik koos voor de optie voor een extra check, om het zekere voor het onzekere te nemen. Ik kreeg super snel feedback, en nadat ik het had... Ik had een fotoboek besteld als cadeau voor een vriendin en ik koos voor de optie voor een extra check, om het zekere voor het onzekere te nemen. Ik kreeg super snel feedback, en nadat ik het had aangepast, kreeg ik het boek al snel thuis gestuurd. Toen zag ik wel dat er een aantal drukfouten in zaten, wat kan gebeuren, maar dus wel erg vervelend is als je extra betaalt om het goed te laten zijn. Ik had contact opgenomen en ik kreeg de optie om een nieuwe te laten bezorgen, dus dat was een goede oplossing! Al met al prima.

Snel in huis, goede instructies op de website, goed kwaliteit papier en veel opties bij bestellen

Nikki

De klantenservice was uitstekend en de producten zijn erg mooi geleverd.

De site zelf is erg overzichtelijk en je ziet precies wat je moet aanleveren. De klantenservice was erg goed en ik kreeg snel antwoord.

Gaya

Ik heb hier een multomap met opdruk laten maken. Deze zag er prima uit, op een paar oneffenheden na (bijv. bobbeltjes op de kaft waar de ringband is doorgedrukt). Daarbij moet ik zeggen dat ik de... Ik heb hier een multomap met opdruk laten maken. Deze zag er prima uit, op een paar oneffenheden na (bijv. bobbeltjes op de kaft waar de ringband is doorgedrukt). Daarbij moet ik zeggen dat ik de prijs voor deze map toch best hoog vind.

De ontwerpomgeving was overzichtelijk en makkelijk in gebruik. Het product is er ook zo uit komen te zien als ik had gehoopt, en de levering was keurig op tijd. Al met al ben ik te spreken over... De ontwerpomgeving was overzichtelijk en makkelijk in gebruik. Het product is er ook zo uit komen te zien als ik had gehoopt, en de levering was keurig op tijd. Al met al ben ik te spreken over jullie service.

Majke Zoethout

Heel erg blij mee!

Makkelijk te maken door de documenten die op de site staan

viriya fights

Goed en verzogt

goede service

Peter Nijssen

Erg prettig. Helaas was de print wel wat te donker, zodat niet alle details goed zichtbaar waren. Had men wellicht kunnen zien aan de foto en door ervaring.

Servicegericht en heel vriendelijke benadering en probleemoplossend.

Hilde Paalvast

1x kaarten laten drukken van eigen ontwerp

Kaart is mooi geworden, iets donker dan het origineel, maar kan ik wrs zelf aanpassen volgende keer.

Hans de Vries

Snelle levering, prima kwaliteit

Goede ondersteuning/ advies bij vragen over de boekwerken