J.J.van Galen

Zeer goed

Mee denken

Kirsten

Flyers geprint, heel snel klaar en erg goede kwaliteit

Erg goede kwaliteit

Content, vlugge levering, goed verpakt

Mooie afwerking

Toen ik vroeg, hoe ik de afloop in Word toe kon voegen, kon de persoon van de online chat me niet verder helpen. Dan moest ik mijn opdracht twee keer laten printen omdat de eerste keer alles mis... Toen ik vroeg, hoe ik de afloop in Word toe kon voegen, kon de persoon van de online chat me niet verder helpen. Dan moest ik mijn opdracht twee keer laten printen omdat de eerste keer alles mis ging (paginas waren gedraaid en geen boorgaten). De tweede keer was het weer niet goed geprint (boorgaten aan de korte kant terwijl ik dat nooit had aangevraagd en zelfs in een mail nog eens duidelijk gemaakt had). Ik had toen geen tijd meer om het nog eens te laten printen.

Reactie Drukwerknodig:

Goedemiddag, Bedankt voor uw review op Feedback Company. Mijn collega heeft contact met u opgenomen via de mail zie ik. Wij willen dit graag met u oplossen, dus we zien uw reactie graag tegemoet.... Goedemiddag, Bedankt voor uw review op Feedback Company. Mijn collega heeft contact met u opgenomen via de mail zie ik. Wij willen dit graag met u oplossen, dus we zien uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groeten, Drukwerknodig

Uitstekend

Snell, mooi, goedkoop

Snel en efficiënt

De Consti Awards 2019 van Constiagenda.nl

Snel, goede kwaliteit, goede prijs-kwaliteitverhouding.

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Studio Mispoes

Zeer tevreden

Goede prijs, kwaliteit en snelle levering. Zelfs tijdens kerstdrukte

Marinus Van Rooij

Eenvoudig bestellen via de website,
duidelijke en eenvoudige werkwijze.

Snel en correct.

Mariëlle

Top! Op de chat prima geholpen en verdere afhandeling ook super!

Snelle levering en ziet er goed uit!