Hkv De Keiensleppers Haaksbergen

Makkelijk te bestellen, kwaliteit is perfect.

Levertijd

In het algemeen: erg goed

snelle en vriendelijke reactie op vragen, goed drukwerk

Kiksdesign

Geweldig!

Goede service, snelheid.

Louise

Meerdere aankopen gedaan bij Drukwerknodig de afgelopen maanden. Hoewel niet altijd alles vlekkeloos gaat, ben ik over het algemeen erg tevreden met de producten én de prijzen hier.

Ruimte klantenservice tijden en snelle respons

Mooi product, snel ontvangen.

Snelheid en kwaliteit

Niet best, slechte communicatie, altijd andere beloftes die niet na gekomen worden, verkeerde drukken

uiteindelijk redelijk netjes afhegandeld, personeel is wel vriendelijk

Reactie Drukwerknodig:

Beste Eva, Bedankt voor uw reactie op Feedbackcompany. Ik vind het erg jammer om te lezen dat u onze service niet prettig heeft ervaren. Ik heb even de mailwisseling erbij gezocht en zie dat u... Beste Eva, Bedankt voor uw reactie op Feedbackcompany. Ik vind het erg jammer om te lezen dat u onze service niet prettig heeft ervaren. Ik heb even de mailwisseling erbij gezocht en zie dat u samen met mijn collega telefonisch tot een gepaste oplossing bent gekomen m.b.t. de bestelling. Met vriendelijke groet, Marjolein Drukwerknodig

Erik tanghe

Erg goeie service en kwaliteit

Klantendienst die zelfs in het weekend vragen beantwoord en opvolgt uit eigen initiatief

Tevreden

Goed service, prima kwaliteit/prijsverhouding

Marieke

Helemaal tevreden

Snelle levering. Redelijk makkelijk te maken het tegeltje dat ik wilde

Goede kwaliteit en goede service en snelle levering

Goed bereikbaar voor vraag over het programma en direct geholpen. Kwaliteit van geleverde product en diensten uitstekend.