Niet best, slechte communicatie, altijd andere beloftes die niet na gekomen worden, verkeerde drukken

uiteindelijk redelijk netjes afhegandeld, personeel is wel vriendelijk

Reactie Drukwerknodig:

Beste Eva, Bedankt voor uw reactie op Feedbackcompany. Ik vind het erg jammer om te lezen dat u onze service niet prettig heeft ervaren. Ik heb even de mailwisseling erbij gezocht en zie dat u... Beste Eva, Bedankt voor uw reactie op Feedbackcompany. Ik vind het erg jammer om te lezen dat u onze service niet prettig heeft ervaren. Ik heb even de mailwisseling erbij gezocht en zie dat u samen met mijn collega telefonisch tot een gepaste oplossing bent gekomen m.b.t. de bestelling. Met vriendelijke groet, Marjolein Drukwerknodig

Erik tanghe

Erg goeie service en kwaliteit

Klantendienst die zelfs in het weekend vragen beantwoord en opvolgt uit eigen initiatief

Tevreden

Goed service, prima kwaliteit/prijsverhouding

Marieke

Helemaal tevreden

Snelle levering. Redelijk makkelijk te maken het tegeltje dat ik wilde

Goede kwaliteit en goede service en snelle levering

Goed bereikbaar voor vraag over het programma en direct geholpen. Kwaliteit van geleverde product en diensten uitstekend.

Positieve ervaring

Goede kwaliteit en snelle levering

Marcel

Goede service, zeer concurrerende prijzen, snelle service, klantgericht en klantvriendelijk.

snelheid van productie, servicegerichtheid

schaap

Uistekend. Prettige hulp bij de lay-out en de positionering van de tekst op het omslag en dergelijke. Prijs zeer netjes.

Zie hiervoor

maak niet uit

Snel en mooi werk

snel en mooi werk

Elian

Issue erg goed opgepakt

Oplossingsgericht gericht en de wil om kwaliteit te leveren