D. van Veen

Bijbestellen van een eerdere opdracht. Oude gegevens ontbraken in het bestand van de drukker. Aan leveren van (dezelfde) pdf's leverden -anders dan in de vorige bestelling- problemen.

snelle en persoonlijke contacten (deels via chat); meedenken

Seaview cottage in Kalundborg

Echt TOP service. Ik had een foutje gemaakt en ze hebben gewoon vervanging aangeboden. Dat soort service, ik dacht niet dat het nog bestond! Voorgoed zijn dit mijn drukkers!

Klantenservice

Charlotte

Erg goed

Vriendelijke en behulpzame klantenservice

N. van Leeuwen

perfecte afwerking

Janet Slingerland (Impact)

Positieve ervaring. Ook na klacht gratis probleem opgelost.

Snelle respons. Snelle levering.

Chinees Instituut Regenboog

Chinees Instituut Regenboog

snelheid, kwaliteit, klantenservice

Thijs Mennen

Zeer positief

Krijg precies wat je vraagt gedrukt te krijgen in goede qualiteit

Max Hendriks

Zeer behulpzaam naar klanten die geen ervaring hebben met drukwerk.

Zeer behulpzaam naar klanten die geen ervaring hebben met drukwerk.

Zelf heb ik geen enkele ervaring met drukwerk en ben ik ook niet zo goed in grafische vormgeving. Het lukte me niet goed om mijn drukwerk aan te leveren volgens de specificaties waarna de medewerkers van Drukwerknodig het voor mij opgelost hebben.

Het eindresultaat is precies zoals ik het voor ogen had en ik ben enorm blij met de kwaliteit van het product, de service die zeverend hebben en het prijskaartje dat er aan hing. Aanrader!

Drukwerknodig adviseert en helpt waar nodig, ook bij mensen die geen ervaring hebben met drukwerk en grafische vormgeving.

Bosman

Goed - werking site is duidelijk

mogelijkheid printen op groter formaat dan A3

De Oude Knegt

Goede ervaring, snelle levering met goede kwaliteit.

snel, heldere site.