Studiosan.nl

Snelle service, makkelijk benaderbaar,zelfs als je 5 vragen op een dag hebt. Niets is teveel gevraagd.

Sneller service, goede kwaliteit product. Klantvriendelijk, goede prijs kwaliteitverhouding.

Evyto

Matig, de kaft van het boekje was scheef gedrukt waardoor er allemaal barcodes opstonden.
Afmetingen ingesteld in InDesign, blijkt dat jullie de bleed niet meenemen.

Betrouwbare levering

Patrick Vranken Media

Goed geholpen via chat. Aanlevereissen niet echt duidelijk. Miste tevens een photoshop template. Product viel kwalitatief beetje tegen

Goede prijs, vriendelijke klantenservice, snelle bezorging

Job Steggink

Op zich prima ervaring. Bij levering van de prints op forex zat wel gelijk een deukje/krasje in 1 van de prints. Kan gebeuren, maar is natuurlijk niet de bedoeling en had denk ik dan beter... Op zich prima ervaring. Bij levering van de prints op forex zat wel gelijk een deukje/krasje in 1 van de prints. Kan gebeuren, maar is natuurlijk niet de bedoeling en had denk ik dan beter gecontroleerd moeten worden voordat het op de post ging...

Vrij snelle levering, lage prijs vergeleken met de andere drukker waar ik naar gekeken heb.

Mirjam

Duidelijk bedrukt

Snelle bezorging

Merel Velghe

Perfect en exact wat ik wou!

Hele goede kwaliteit, snelle en vlotte bediening in geval van vragen en zeer vriendelijk. Snel thuis geleverd!

A cents

Ik heb 3 posters besteld, 2 daarvan waren heel mooi, de 3e zat als onderste ingerold en was op 2 plekken gekreukt. Ik kreeg na mijn klacht direct reactie om welke het ging. Alleen heb ik nu een week... Ik heb 3 posters besteld, 2 daarvan waren heel mooi, de 3e zat als onderste ingerold en was op 2 plekken gekreukt. Ik kreeg na mijn klacht direct reactie om welke het ging. Alleen heb ik nu een week later nog geen verdere reactie helaas. Ben benieuwd of ik een nieuwe krijg.

Mooie kwaliteit en goede levering verder.

Chelsey Wolf

Netjes

My Stones and Stuff

Zeer tevreden over de snelle afhandeling en het resultaat.

Snel en goede kwaliteit.

Froukje

Set kaarten laten drukken, erg blij met het eindresultaat!

Kon makkelijk een ontwerp maken in het online programma.