Jacqueline Visser

Droomsap werkt zo vreselijk goed om een rustige, aan een stuk doorgeslapen, nacht te hebben!!

Neeltje Andeweg

Ik heb het gekocht voor mijn man en hij gebruikt droomsap ongeveer 1 keer per week. Hij is er zeer tevreden over en zelfs de volgende ochtend nog een beetje groggy.

Desiree uit Dirksland

Ik sliep al heel lang maar een uurtje of drie/vier per nacht. Na een tip vaneen vriendin de probeerverpakking besteld en nu een keer of vier ingenomen. Wat een zaligheid om eens door te slapen en... Ik sliep al heel lang maar een uurtje of drie/vier per nacht. Na een tip vaneen vriendin de probeerverpakking besteld en nu een keer of vier ingenomen. Wat een zaligheid om eens door te slapen en niet steeds (op dezelfde uren) wakker te worden en dan soms wel en soms niet meer door te slapen. Ik voel mij meteen een ander mens als ik geslapen heb. Let wel op dat je het niet al te laat in neemt, dan kun je in de ochtend nog suf zijn. Dus zeker 8 uur voordat je weer wakker moet worden innemen, is mijn ervaring tot nu toe. Maar ieder mens is anders hè?

Ik heb nu een flesje van 100 ml besteld en ontvangen. Duurde wel even voordat ik het binnen had.