Josje Kuiks

Ik heb veel baat bij dit product. Lees wel dat het verboden is in Nederland

Reactie Dromenwinkel:

Is Doxylamine in Nederland verboden? Het korte en enige juiste antwoord op deze vraag is: “NEE”.
Doxylamine is in Nederland door de autoriteiten (hierover gaat het College ter Beoordeling van Geneesmiddelen, ook “CBG-MEB” genoemd) beoordeeld en toegelaten als geneesmiddel in Nederland.
Doxylamine in Nederland geregistreerd als middel bij kortdurende slaapstoornissen. Het toelatingsnummer (RVG) is 130094 en 130095. Dit nummer heet ook wel handelsvergunning. Dat heeft een partnerbedrijf van Dromenwinkel (Geiser Pharma uit Spanje) samen met ons gedaan.
Doxylamine zit overigens ook in een door de overheid toegelaten middel dat door artsen wordt voorgeschreven bij misselijkheid en braken tijdens de zwangerschap bij vrouwen (een voorbeeld is het middel Xonvea). Hierin wordt doxylamine gecombineerd met pyridoxine (dat is Vitamine B6).
Er staat heel veel onjuiste, achterhaalde en niet te verifiëren informatie op internet, daar kunnen we helaas niets tegen doen. Ook niet tegen “feiten” die vaak eigenlijk meningen zijn.
Om te controleren of dit bericht juist is, kunt u naar de officiële website van de Nederlandse overheid gaan, waar alle toegelaten geneesmiddelen zijn vermeld. Die website is de Geneesmiddeleninformatiebank en die wordt beheerd door het College ter Beoordeling van Geneesmiddelen. Klik hier voor de link naar https://www.geneesmiddeleninformatiebank.nl en type dan “doxylamine” in het oranje veld met de tekst “Vind geneesmiddel” en klik op het vergrootglas of toets enter (”de ⏎ toets”).
U ziet: doxylamine is gewoon legaal en is in Nederland wettelijk toegestaan.

Emily

Goed, erg tevreden mee want het werk goed. Prijs vind ik een klein beetje aan de hoge kant maar voor de rest erg blij met DroomSap!

Angeline

Al een lange tijd gebruik ik droomsap en niet eens altijd. Ik lees net andere ervaringen, zo ook enkele negatieve. Wanneer ik het gebruik, haal ik het uit de koelkast, even schudden voor gebruik en... Al een lange tijd gebruik ik droomsap en niet eens altijd. Ik lees net andere ervaringen, zo ook enkele negatieve. Wanneer ik het gebruik, haal ik het uit de koelkast, even schudden voor gebruik en neem een eigen theelepeltje, die ik iets meer dan de helft vul en inneemt. Daarna neem ik geen drinken of voeding, want naar mijn ervaring werkt de sap dan niet. Gezien sommige de bijsluiter niet lezen, mijn ervaring wat uitgebreid omschreven. Ik raad het dus zeker aan, en niet alleen hier.

Nathalie

Na jaren goed inslapen maar veel te vroeg wakker worden, slaap ik nu al een half jaar goed met droomsap. Als ik het vergeet, merk ik het. Ik gebruik nog steeds dezelfde lage dosering, 1,5 ml. Wel... Na jaren goed inslapen maar veel te vroeg wakker worden, slaap ik nu al een half jaar goed met droomsap. Als ik het vergeet, merk ik het. Ik gebruik nog steeds dezelfde lage dosering, 1,5 ml. Wel frustrerend dat ik het direct merk als ik het niet neem. Zegt wel iets over de goede werking. Ik ben soms iets duf met name als ik vroeg op moet en iets te laat ben gaan slapen, te korte nacht dus. En een x of 5 wat hoofdpijn maar dat hoeft niet hiervan te komen natuurlijk maar kan wel. Ook heb ik het idee dat m'n hartslag in de nacht iets hoger ligt, die was heel laag trouwens. Eerder wel eens met slaappil geslapen, minder goed resultaat, meer rotzooi. Jammer dat er nu zo'n negatieve hype is door tv programma.
Ik heb me in jaren niet zo fris en fit gevoeld dus ik ben erg dankbaar dat dit product bestaat.

José

Sinds ik dit gebruik slaap ik eindelijk goed door. Ik word helder en uitgerust wakker en heb overdag energie. Gisteren Max meldpunt op t.v. gezien ik vond dit een zeer eenzijdige negatieve... Sinds ik dit gebruik slaap ik eindelijk goed door. Ik word helder en uitgerust wakker en heb overdag energie. Gisteren Max meldpunt op t.v. gezien ik vond dit een zeer eenzijdige negatieve benadering. Helaas kwam de woordvoerder van droomsap niet goed uit zijn woorden.
Droomsap vind ik wel behoorlijk aan de prijs!

SCHUILING

Eindelijk weer normaal kunnen slapen. Normaal als ik wakker werd,kon ik niet meer in slaap komen. Maar met een lepeltje droomsap,val ik zo weer in slaap.Echt een aanrader.

Carola

Geeft een averechts effect bij mijn dochter, de nachten waren nog hysterischer na het nemen van dromensap. Ben er heel snel weer mee gestopt, echt zonde van het geld.

Janny Pikaart

Produkt werkt goed, alleen bang voor verslaving