Ad Van den Wildenberg

Prima slaapmiddel, de werkzame stof is een antihistaminica de kruiden volgens mij bijzaak.

Aagje Van Heukelum

Heb het nog niet gebruikt...schrok van de bijwerkingen.....hartritme stoornissen...hallucinaties

Reactie Dromenwinkel:

Beste mevrouw van Heukelum. Jammer dat dit uw ervaring is met DroomSap, maar eigenlijk heeft u dus geen ervaring want u heeft het (nog) niet gebruikt, maar u bent geschrokken van de misleidende... Beste mevrouw van Heukelum. Jammer dat dit uw ervaring is met DroomSap, maar eigenlijk heeft u dus geen ervaring want u heeft het (nog) niet gebruikt, maar u bent geschrokken van de misleidende berichten in de media. De bijwerkingen waar u van schrikt zijn niet reëel en zijn bij ons en ook bij het Bijwerkingencentrum niet gemeld. De bijwerkingen die u noemt zijn zeer zeldzaam en treden heel misschien op maar dan alleen pas bij hele hoge doseringen. Denkt u dan aan in 1 x de hele fles leegdrinken. Gebruik van DroomSap volgens onze aanwijzingen is zonder risico. Het middel doxylamine is in doseringen tot wel 40 mg veilig verklaard door de overheid, zelfs bij zwangere vrouwen. Meer bewijs is niet nodig, laat u zich niet beïnvloeden door ongefundeerde berichten. Als u nog vragen heeft neemt u dan gerust contact met ons op.

Dennis

Gebruik al jaren droomsap en werkt prima. Laat u niet gek maken door programma's als Kassa. Gebruik dit middel verstandig en dat voorziet het in de behoefte, namelijk een goede nachtrust. Ps. ik... Gebruik al jaren droomsap en werkt prima. Laat u niet gek maken door programma's als Kassa. Gebruik dit middel verstandig en dat voorziet het in de behoefte, namelijk een goede nachtrust. Ps. ik gebruik de helft van hetgeen wordt aanbevolen. Dit kun je exact afmeten door spuitjes te bestellen bij dik.com

Mariska Zuidland

Droomsap helpt mij om goed te kunnen slapen zodat ik ‘s ochtends uitgerust wakker wordt.

Anja Nassou

Ideaal.... ik slaap snel in en slaap ook door. Ben wel een beetje groggy als ik net uit bed stap.

Francine De Hoog

Ik slaap nu met behulp van droomsap regelmatig de nacht helemaal door. Ik ben erg tevreden.

Yvette Out

Al heel lang probeer ik van alles om beter te slapen en nu heb ik het middel echt gevonden!