DRESS YOUR PARENTS

DRESS YOUR PARENTS Ook benieuwd naar feedback over de webshop DRESS YOUR PARENTS? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company350
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen DRESS YOUR PARENTS met 9.2/10. Gebaseerd op 350 ervaringen.

Uitstekend (10/10)

de kleding werd mooi verpakt afgeleverd zag er keurig uit

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede service , na de bestelling te hebben geplaatst werd het twee dagen later ook al geleverd.

Prima (7/10)

Snelle afhandeling van 1ste bestelling.
2e bestelling ging moeilijker: 1 stuk was niet in voorraad en dus werd er niets geleverd! Zonder bericht, zonder melding en dus moesten we zelf contact opnemen om te horen waarom de levering uitbleef.

Score voor DRESS YOUR PARENTS:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Op zoek naar gemakkelijke kleding voor een ouder familielid kwamen we op uw website terecht.

Van den Vonder Nicole
Onacceptabel (1/10)
Van den Vonder Nicole

Reactie DRESS YOUR PARENTS:

Beste mevrouw Van den Vonder,

Het verhaal is toch iets anders dan u doet voorkomen. Zoals u in eerdere beoordelingen kunt lezen zoeken wij -bij een eventuele fout- altijd naar een goede oplossing.

Zo ook in uw geval. Pas een dag nadat u een bericht ontving van ons dat uw bestelling verstuurd was, heeft u ons een bericht gestuurd dat u het verkeerde huisnummer heeft ingevoerd. Wij zijn per omgaande met onze vervoerder gaan bellen om te kijken of dit nog te corrigeren was. Omdat het een zending naar het buitenland betrof, en die al in België was aangekomen, was dit niet meer mogelijk voor Post.nl.

De zending is vervolgens geweigerd op het door u opgegeven huisnummer en naar ons teruggestuurd. Omdat wij dit voor u heel vervelend vinden hebben we aangeboden de kosten voor het opnieuw verzenden te delen, wij hebben immers de kosten voor de retourzending uit het buitenland al betaald, hetgeen ons een goede tegemoetkoming lijkt voor iets waar wij niets aan kunnen doen, of de order voor u te annuleren. Voor dat laatste heeft u gekozen en het bedrag is direct naar uw rekening teruggeboekt.

We begrijpen uw teleurstelling maar hopen toch dat we u in de toekomst nog eens in onze shop terug mogen zien.

Het team van D.Y.P

Score voor DRESS YOUR PARENTS:0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Wij hebben onze aankoop geannuleerd. er is iets fout gelopen met ons huisnummer en wij hebben dit onmiddellijk gemeld. maar helaas kon dyp er niks meer aandoen. een onbeleefde mail en de boodschap dat wij het zelf moesten oplossen deed ons nadenken. nadien kregen we een nieuwe mail met de vraag of onze bestelling nog wilden en dat we daarvoor 10 euro extra dienden te betalen. toen hebben wij de bestelling geannuleerd.

Goed (8/10)

Telefonisch contact, even kunnen sparren over wat het meest geschikte kledingstuk zou kunnen zijn. Persoonlijk geschreven tekst op de bestelbon. Dit maakt de onzichtbare winkel van veraf toch een beetje dichterbij.

Score voor DRESS YOUR PARENTS:4/5

Top.

Snelle levering, goede kwaliteit

Heel positief!.

Handgeschreven brief bij bestelling

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Bestelling heel netjes afgehandeld.

Uitstekend (10/10)

Kwaliteit van product en dienstverlening

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snel, accuraat en klantvriendelijk. goede kwaliteit tegen een redelijke prijs.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Alles is goed geregeld en de bezorging is echt top.

Uitstekend (10/10)

Snelle levering, heel mooi verpakt met een persoonlijk woordje erbij. Heel attent !

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Een hele goede ervaring ! goede merken en mooie kleding voor een doelgroep die zelf niet meer zo makkelijk naar een winkel stapt.

Zeer goed (9/10)

Snelle levering.

Score voor DRESS YOUR PARENTS:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Voor 15:00 besteld, de volgende dag in huis!.

Bedrijfsinformatie

Het figuur van uw ouder verandert wel, maar de smaak en stijl niet! Door beperkte mobiliteit is het soms moeilijk kleding te vinden die goed past èn de juiste stijl heeft. Daarom heeft DRESS YOUR PARENTS voor u moderne kleding, lingerie en nachtmode, met een uitstekende pasvorm en van bekende merken, uitgezocht. Betaalbare luxe. Comfortabele materialen met elastan die het aan- en uitkleden vergemakkelijken. En kwaliteiten die goed wasbaar zijn. Mooie accessoires maken het geheel compleet.
Adres
Noolseweg 15