A.E. Stuer

Was een fout met een bestelling hebben ze zeer snel opgelost .
Broeken hebben een goede pasvorm

Bestelling werd correct bezorgd, goed verpakt en met een persoonlijke noot, in de vorm van een handgeschreven boodschap op de factuur

Persoonlijke noot . Ivm feit dat ze een paar dagen uit de lucht waren met de site en dus niet direct reageerden op mijn mail mag ik kosteloos omruilen voor een grotere maat.

Snel, goed, en klantvriendelijk

De producten worden getest, de persoonlijke boodschappen op de pakbonnen zijn verwarmend.

Een mooie klassieke pyjama gevonden voor mijn oma.

Snelle levering en leuk ingepakt!

Ik was erg verrast door deze webshop, mooie kleding voor de ouderen, makkelijk om op deze manier goede en mooie kleding uit te kunnen kiezen voor mijn moeder. De levering ging vlot en het was heel...

Goede merken, prettig om te kunnen kiezen voor achteraf betalen.

Riny Mooij

Heel prettig. Toen ik op een dag nog een na bestelling deed was het mogelijk dat dit met de andere zending meekon. Dit bespaarde mij de verzendkosten. Hiervoor mijn dank Aan bevelen is al gebeurd....

Helemaal prima!

De personal touch bij levering op de bon. Erg leuk!

persoonlijk, snel

Ardine

Het was de naam van deze website die mij intrigeerde! En het aanbod daarop was voor mij precies dat wat ik zocht. Goede kwaliteit en genoeg keuze in verschillende merken.

Het meest verrassende vond ik, dat mijn bestelling die ik laat in de middag plaatste, toch de volgende dag al door de post werd afgeleverd. Fantastische service! En heel bijzonder : Het persoonlijke briefje dat ik vond bij de bestelling.

S louwrink

Vlotte afhandeling van de bestelling en het met de hand geschreven begeleidende schrijven komt heel goed over.