Snel geleverd en met een persoonlijk woordje op de pakbon, heel attent. Of het product gaat bevallen, moet nog blijken.

Duidelijke website, snelle levering, attent personeel

Goede service. Wel hoge verzendkosten.

Aangepaste broeken voor mannen met elastiek zijn zo moeilijk te vinden. Top dat dit bij jullie wel te vinden is.

Zo fijn dat ik ergens nachtjaponnen voor mijn moeder van 89 kan kopen. Uitstekende service en heel nette verpakking..

Snel antwoord op vragen over producten.

Goede service wel jammer dat je niet kunt ruilen voor een andere maat, daardoor een nieuwe bestelling moeten doen met de bijbehorende verzendkosten.

Je pakket wordt mooi ingepakt naar je verzonden , met een handgeschreven briefje erbij.

Prima, goede service, mooie producten.

Snelle service. Goede duidelijke website.
Pakket zeer verzorgd. Persoonlijk telefonisch contact toen ik belde met een vraag: zeer prettig te woord gestaan. Klantvriendelijkheid is groot.

Het bestelde is heel mooi ingepakt met een persoonlijk touch.
Snelle levering.
Na vraag over leverbare maat/produkt mail ontvangen met duidelijk antwoord; men heeft moeite gedaan voor de klant.

Prima kwaliteit truien. mooi ingepakt en fijn dat er een retour sticker bijzit. Ik had verschillende maten besteld zodat er in ieder geval een teruggestuurd moest worden. Dit was hierdoor erg...

Goede kwaliteit truien en goed verzorgd voor retourneren

Goed georganiseerd, goed advies, keurig verpakt

Snelle levering, netjes verpakt en verzorgd.

Ruime keuze in speciale kleding.

Het bestelde nachthemd is van mooie kwaliteit, maar veel ruimer in de hals (koude nek) dan op de foto leek.