Irene Jacobs

Degelijk product - perfecteverzending viaPostNL.

De klantvriendelijke werking (surprise en schattige verpakking) en de onberispelijke levering via PostNL zijn redenen om te kopen bij DYP.

Helaas trage verwerking van retour. Retour is niet in betaling van verwerkt.

Nette verpakking

Reactie DRESS YOUR PARENTS:

Goedemorgen mevrouw De Lijser,

Sinds kort zijn wij overgestapt naar een nieuwe verwerker voor ons betaalsysteem. Het grote voordeel is dat er nu ook achteraf betaald kan worden.

Naar aanleiding van uw recensie en ook een telefoongesprek met een andere klant hebben wij contact opgenomen met Klarna over het terugbetalen van eenmaal door ons gemaakt creditnota's voor teruggestuurde artikelen. Het blijkt tot 14 dagen te kunnen duren voordat het bedrag weer op uw rekening bijgeschreven is. Dat vinden wij een veel te lange termijn en zijn nu met hen in gesprek om die termijn te verkorten. Het verklaart wel de tijdspanne tussen de door u ontvangen creditnota en de uitbetaling in elk geval.

Om die reden willen we u hartelijk bedanken voor uw feedback op het bestelproces.

Hartelijke groet en prettige dag,
Het team van D.Y.P.

Snelle levering en prime service!

Persoonlijk briefje bij bestelling, netjes ingepakt en kwaliteit spullen.

Fenita

Goede ervaring, snelle levering

Bij een retour een snelle terugkoppeling

Wil

Snelle levering en netjes verpakt

Hugo Rombout

Vriendelijk en professionele mensen.

Persoonlijke benadering in de vorm van een "hand" geschreven begeleidend briefje.

Faas

het is leuk om een persoonlijk verhaaltje aan te treffen en een klein presentje in de doos.

Bij toeval, bij het zoeken naar Michele broeken, op de site van DYP beland!

Bijzonder snelle bezorging van mijn bestelde broeken, verpakt in een gezellig pakketje met attentie en een persoonlijk briefje er bij!!

Mooie collectie. Goede service

Niche in de markt, doordat ik in onze woonomgeving geen bricks winkel gevonden heb die senioren broeken voor mannen verkoopt (dus dan maar on line). Gaat nu goed, maar bij eerste keer is de juiste maat inschatten wel spannend.

Steffie

Snelle levering, mooi verpakt, goede kwaliteit. Top!!

Het was heel mooi verpakt, levering was snel en mooie kwaliteit pyjama’s