Jan Kees de Jong

Helemaal goed

Professioneel

Reactie Drempelhulpen.com:

Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Wat vervelend dat de drempelhulp iets lager uitvalt. Nu is het zo dat we een kleine maattolerantie hanteren. Maar dat zou maximaal 1 mm mogen zijn. Mocht u de drempelhulp willen ruilen dan hoor ik het graag.

johan kort

doen wat er is beloofd

Reactie Drempelhulpen.com:

Hartelijk dank voor uw review. Heel veel gebruikersgemak gewenst.

Yvon

Alles is goed geregeld en snel geleverd

Alles super

Reactie Drempelhulpen.com:

Wat fijn om te horen. Dank voor uw review. Heel veel gebruikersgemak gewenst.

Snel en vakkundig

snelle service

Klusdienst Tamara

Was eerste bestelling, maar goede ervaring. Je wordt netjes geholpen aan de telefoon en de verzendingen zijn snel. Het pakket met de proefmonsters was ideaal, omdat bij mijn klant niet alles even... Was eerste bestelling, maar goede ervaring. Je wordt netjes geholpen aan de telefoon en de verzendingen zijn snel. Het pakket met de proefmonsters was ideaal, omdat bij mijn klant niet alles even recht liep. Zo kon ik perfect meten en uitproberen.

Goede hulp aan telefoon en snelle verzending

Reactie Drempelhulpen.com:

Dank voor je beoordeling. Wat fijn om te horen. Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen dan weet je ons te vinden, we staan graag voor je klaar.

C. Frankhuisen

Zeer vlotte afhandeling met maatwerk. Fijn om direct een deskundige medewerker aan de lijn te krijgen.

Bereikbaarheid, snelheid

Heddie Oppelaar

Doen wat ze moeten doen

Snelle levering goede prijs

Reactie Drempelhulpen.com:

Wat fijn om te horen. Dank voor uw review.

Paul

Positief

Jowi

Super en voordelig

Reactie Drempelhulpen.com:

Bedankt voor uw beoordeling.

Frank Hoogeveen

Goed contact, goede spullen

De dorpel hulpmiddelen goed op maat te maken

Reactie Drempelhulpen.com:

Dank voor uw review. Eén van de voordelen van rubber drempelhulpen is inderdaad dat ze goed te bewerken zijn. Dit maakt het mogelijk om te ter plekke aan te passen aan de situatie.