Marius Schuurman

Goed te woord gestaan. 2 Stuks rubberen drempel verhoging 7 cm besteld. Bij levering blijkt 1 van de 2 beschadigd aan de rug. Slordig. Dit kan ook veroorzaakt zijn door transporteur. Ook adviseer ik... Goed te woord gestaan. 2 Stuks rubberen drempel verhoging 7 cm besteld. Bij levering blijkt 1 van de 2 beschadigd aan de rug. Slordig. Dit kan ook veroorzaakt zijn door transporteur. Ook adviseer ik u de drempels bij een hoogte v.a. 7 cm NIET te voorzien van een coating, een soort glimmende toplaag. Dit is gezien de hellingshoek gevaarlijk, te glad.

Vriendelijke medewerkster.

Beste Marius Schuurman,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Wat vervelend dat uw drempelhulp is beschadigd. Wij kunnen deze voor u omruilen.
Wat betreft de bovenkant is dit onderdeel van...
Beste Marius Schuurman,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Wat betreft de bovenkant is dit onderdeel van het productieproces. Het is geen los aangebrachte toplaag. Doordat de laag iets glimt kan hij er gladder uit zien. Deze laag zal door het gebruik doffer worden. Om er voor te zorgen dat de drempelhulp glad wordt bij regen is hij voorzien van kanalen waardoor het water kan worden afgevoerd.
Mocht het gladde uiterlijk toch een bezwaar zijn dan vormt de comfort line drempelhulp een betere keus. Deze is gemaakt van rubbergranulaat, waardoor hij een doffer uiterlijk heeft en over nog meer antislip beschikt.

Agnes Snippe

Advies

Reactie Drempelhulpen.com:

Hartelijk dank voor uw review.

Peter Van Dalen

Geweldig

Snel geleverd

Reactie Drempelhulpen.com:

Bedankt voor uw mooie review meneer van Dalen. We horen altijd graag van onze klanten!

Onmiddellijk antwoord op mijn vraag.

Gratis stalen leveren.

Reactie Drempelhulpen.com:

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Bestelling vlogs plan verlopen

Goede prijs kwaliteit verhouding

Fijne drempelhulp!

Is degelijk, dik rubber

Goed contact gehad

Word goed geholpen en denken mee over het product

Reactie Drempelhulpen.com:

Hartelijk dank voor uw review. We gaan ervanuit dat het product u veel gemak gaat bieden.

Snelle service

Tweedehands verkopen

Reactie Drempelhulpen.com:

Bedankt voor uw beoordeling en aanbeveling. Waar we kunnen bieden we graag ook tweedehands drempelhulpen aan die nog prima gebruikt kunnen worden. Als aanbieding voor de gebruiker en voor de... Bedankt voor uw beoordeling en aanbeveling. Waar we kunnen bieden we graag ook tweedehands drempelhulpen aan die nog prima gebruikt kunnen worden. Als aanbieding voor de gebruiker en voor de duurzaamheid. We wensen u veel gemak van uw drempelhulp.