Prima geregeld. Zijn heel blij met de drempel.

Hij paste gelijk precies.

Mirjam Eggink-Mourits

Erg handig dat je eerst een kosteloos monster kunt aanvragen. Daardoor kwamen wij er achter dat we toch een hogere drempel moesten hebben

Goede service (gratis monster) en snel geleverd. Goed materiaal.

Duidelijke omschrijving en maten

JW Vankan

Hele goede ervaring. Telefonisch goed advies en correcte levering. Zeer tevreden.

Goede dokumentatie vooraf om de juiste keuze te maken.

snel, heldere communicatie en aflevering

Geert VERSPECHT

Uitstekend

vlot geleverd

Harry

Goed degelijk materiaal

Mike Versteeg

Top

Koen Altena

Onze eerste ervaring met Drempelhulpen.com is positief

goede website, snelle verwerking van de bestelling

Reactie Drempelhulpen.com:

Wat fijn om te horen. Dank voor uw review en heel veel gebruikersgemak gewenst.

Zeer snelle reactie op mijn gestuurde mail dat Post.nl de drempelhulp niet had afgeleverd. Na nogmaals overleg hebben ze een nieuwe drempelhulp toegezonden. Zeer netjes en correcte afhandeling.

Snele reactie via de mail. Nette afhandeling van iets waar zij geen schuld aan hebben.

Reactie Drempelhulpen.com:

Dank voor uw beoordeling. Wanneer je een drempelhulp besteld is dat in de meeste gevallen uit een bepaalde noodzaak, je hebt de drempelhulp dan het liefst zo snel mogelijk in huis. Wij doen er alles... Dank voor uw beoordeling. Wanneer je een drempelhulp besteld is dat in de meeste gevallen uit een bepaalde noodzaak, je hebt de drempelhulp dan het liefst zo snel mogelijk in huis. Wij doen er alles aan om een drempelhulp zo snel mogelijk bij onze klanten te laten afleveren. Bestellingen voor 14.00 uur geplaats worden nog dezelfde dag verzonden. Echter werken wij met PostNL en hebben de daadwerkelijke aflevering niet zelf in de hand. Wanneer er dan iets mis gaat met de bezorging dan verzenden we het pakket graag nogmaals zodat u uw pakket zo spoedig mogelijk ontvangt.
Nogmaals dank voor uw beoordeling en we wensen u heel veel gebruikersgemak.