Goed contact, snelle verwerking opdracht.

Prima produkt

Marjan Koning

Vlotte bestelling, de uiteindelijke levering van het product perfect aansluitend bij de drempelhulp die ik met mijn elektrische rolstoel nodig had.

Verloop van het omhoog-hulpje zacht schuin hellend, prima. Door de rubberen materie weliswaar zwaar, maar toch nog goed door mijn dochter tilbaar en verplaatsbaar. Heel fijn!

Reactie Drempelhulpen.com:

Hartelijk dank voor uw mooie woorden.
De drempelhulpen zijn inderdaad redelijk zwaar, maar gelukkig blijven ze daardoor ook goed op zijn plaats liggen.
Wij wensen u veel gebruikersgemak.

Snelle levering , duidelijke communicatie

Prima product voor deze prijs

Reactie Drempelhulpen.com:

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

maria van der wees

Prettig te woord gestaan, snelle levering,

Snelheid en fatsoen

Reactie Drempelhulpen.com:

Wat fijn om te horen. Wij hebben u graag geholpen.

Bert

Dit bedrijf helpt u over iedere drempel heen ....

Klantgericht - zeer ruim assortiment - snelle en goed service

Reactie Drempelhulpen.com:

Mooie woorden. Dank u wel. Dit zijn inderdaad de waarden die wij steeds proberen na te streven.
Wij wensen u veel gemak van uw drempelhulpen.

Th. van Maurik

Goede website, concurrerende prijzen, snelle levering

Snelheid van levering en op de hoogte houden van het leveringsprocres

Snelle levering, goed verpakt,mooie en nette producten, stabiel en mooi zwaar zodat ze goed blijven liggen. Goede aanschaf!

Goede kwaliteit, service, aanrader

Reactie Drempelhulpen.com:

Wat fijn om te horen. Het gewicht is inderdaad een voordeel in deze. Zo blijven de drempelhulpen goed liggen en volstaat de montage met het op de plaats leggen van de drempelhulpen.
Wij wensen...
Wij wensen u veel gemak van de drempelhulpen.

Richard Wissink

Roege

Goede service snelle levering

Reactie Drempelhulpen.com:

Hartelijk dank voor de beoordeling.
Hartelijk dank voor de beoordeling.
Een drempelhulp kopen is iets wat je niet dagelijks doet, en vaak ga je er pas toe over op het moment dat je hem ook echt nodig hebt. Snelle levering en goede service is dan heel belangrijk.
Wij wensen u veel gemak van de drempelhulpen.

Wiel Vermeulen

Ben verrast over het bestaan van dit soort drempelhulpen

goed product en snelle levering

Reactie Drempelhulpen.com:

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Uw woorden zijn heel herkenbaar. Veel mensen zijn niet bekend met het bestaan van drempelhulpen totdat ze tegen een probleem aanlopen. Dan zien ze ook pas dat er... Hartelijk dank voor uw beoordeling. Uw woorden zijn heel herkenbaar. Veel mensen zijn niet bekend met het bestaan van drempelhulpen totdat ze tegen een probleem aanlopen. Dan zien ze ook pas dat er vaak een simpele oplossing mogelijk is in de vorm van drempelhulpen.
Heel veel gemak gewenst.

Gerro de graaf

Mooi product snel geleverd

Snelle levering, vriendelijke klanten service

Dank voor uw review.
Wij wensen u veel gemak van uw aanschaf.