Ronald

Uitstekend

Heeft uw Personal Shopper een meesterwerk van inpakvaardigheden gecreëerd voor uw bestelling? 🎁🐹

ja altijd goed verzorgd

fret

Sabrina

Mooie producten en goede service

Zeker, netjes.

3 degoes, knaagdieren

Patricia

Ja

Knaagdier

Ik word er altijd blij van om bij jullie te bestellen. Onze hamster krijgt iedere paar maanden een schoon verblijf met weer een net ander landschap. Samen met onze dochter spulletjes uitzoeken... Ik word er altijd blij van om bij jullie te bestellen. Onze hamster krijgt iedere paar maanden een schoon verblijf met weer een net ander landschap. Samen met onze dochter spulletjes uitzoeken blijft leuk! En alles wordt netjes en snel bezorgd.

Het kwam netjes aan en alles was nog heel en compleet :)

Wie is uw pluizige metgezel? Een knaagdier of konijn?

Wij hebben een Russische dwerghamster genaamd Dobby. Ze is dol op pompoenpitjes en tunnels graven maar slaapt het liefst in haar huisje.

Altijd goed!

Ja! Het is altijd een feestje om de pakketjes binnen te krijgen

Konijnen en hamsters

Fijne ervaring

Alles was naar behoren ingepakt, al zou ik het zelf nog geen 'meesterwerk' durven noemen daarom..

2 chinchilla's

Hamster

Melissa

Fantastisch! Bestel nu al jaren bij DRD Knaagdierwinkel en ben altijd blij met mijn aankopen en hoe snel het pakket komt. Ongeacht hoe groot de bestelling is of op welke dag, ik krijg het zo snel en... Fantastisch! Bestel nu al jaren bij DRD Knaagdierwinkel en ben altijd blij met mijn aankopen en hoe snel het pakket komt. Ongeacht hoe groot de bestelling is of op welke dag, ik krijg het zo snel en goed verpakt binnen! Het assortiment is ook groot en specifiek tegelijkertijd, wat erg fijn is vergeleken met andere dierenwinkels die vooral focussen op honden, katten en konijnen.

Zeker! Altijd goed en veilig ingepakt en nog nooit een incorrecte bestelling gehad.

Knaagdier, mijn ratjes genaamd Jack & Morgan

Geweldig

Top

Konijn

georgina stouten

Ik heb spulletjes besteld bij jullie en de verzending was snel dus dat was erg fijn! Ook waren de spulletjes precies wat ik verwachtte en mijn konijntje is er heel blij mee haha

als een standaard pakketje ingepakt

Wie is uw pluizige metgezel? Een knaagdier of konijn?

Voor mijn konijntje! hij heet wolkje omdat hij net zo zacht is als een wolk lijkt, hij is helemaal gek van de gedroogde tomaten vlokken ❤️